Ervaring IXXI

23-07-2018 14:43 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn voornemens een IXXI collage te maken. Heeft iemand ervaring mee?
En ik begreep dat er nog een korting bij de eerste bestelling mee komt voor een volgende bestelling. Heeft iemand enig idee wat voor korting dit is?
Ja ik! En ik ben er heel erg blij mee. Voor een paar maanden geleden besteld, is niet moeilijk in elkaar te maken alleen bij het ophangen is een paar extra handjes fijn, dat was niet handig in mijn uppie haha!

Maar wat mij betreft een echte aanrader!
Oh en wat de korting voor een volgende bestellen betreft, volgens mij was dat iets van 15 % maar dat weet ik niet zeker.
Wij hebben er een hangen met een afbeelding van Van Gogh. Erg blij mee!!
coolingdown. schreef:
23-07-2018 14:52
Ja ik! En ik ben er heel erg blij mee. Voor een paar maanden geleden besteld, is niet moeilijk in elkaar te maken alleen bij het ophangen is een paar extra handjes fijn, dat was niet handig in mijn uppie haha!

Maar wat mij betreft een echte aanrader!

Dit :mrgreen:

Ik heb er 2. Heb ze wel alleen opgehangen. Neem je tijd, blijf rustig en het is echt goed te doen.
Geen idee van korting trouwens, maar misschien heb ik dat gemist......
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Hier hebben we er ook 2. Uitvergrote foto’s. Met handleiding erbij erg goed in elkaar te zetten (de vierkantjes liggen op volgorde).
Zat echt zo in elkaar en aan de muur.

Korting kan ik me alleen niet herinneren...
Ik heb een mega grote pixel gemaakt, een Space Invader.

Kreeg wel de verkeerde ophangstrip meegestuurd en moest dus nog een weekje wachten voor we het konden ophangen.. heel irritant als je 110 plaatjes in elkaar geklikt hebt en het nogal fragiel is en je kinderen en katten in huis hebt en niet zomaar zo'n grote plek hebt waar het veilig kan liggen.

Verder was de service oke en er zijn ook periodes waar je meer korting kan krijgen. Geloof vlak voor Sint en Kerst.

Kijk dus voor je gaat klikken of de afstand (10 of 20 centimeter) van de gaten op de hangstrip, de juiste is voor je vierkantjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven