Partner losbandig seksueel verleden als kind/ puber

22-07-2018 19:27 297 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja de titel zegt het eigenlijk al.
Ik heb sinds 1,5 jaar een relatie en ben er net achter gekomen dat mijn vriend als kind/ puber behoorlijk extreme dingen heeft mee gemaakt voor die leeftijd.

Ik ben er behoorlijk van geschrokken omdat ik zelf op die leeftijd nog (half) kind was.
Hij heeft zijn eerste seksuele ervaring op zijn 9e gehad: droogneuken met een buurjongetje. Op zijn 12e had hij zijn eerste seksuele relatie met een meisje. En op zijn 15e had hij triootjes en heeft niet 1 maar meerdere keren met een jongen gesekst. Waar van hij ook 1 keer anaal is genomen. De andere keren heeft hij de ander anaal genomen.

Hij beweert niet biseksueel te zijn en niet op mannen te vallen.

Ik wist wel dat hij op latere leeftijd een triootje heeft gehad met een goede vriend van hem en zijn toenmalige vriendinnetje. Iets waar ik al van op keek. Hoe kan je seks hebben met een goede vriend van je er bij. Elkaar naakt (bezig) zien. Maar goed, je probeert wel eens wat uit als volwassene.

Ik was zelf nog maagd tot mijn 19e en daar voor nog vrij onschuldig... Waar is de gene als je dit op zo’n jonge leeftijd doet?
Ik ben ook geen bravertje geweest, op late volwassen leeftijd wel geëxperimenteerd. Maar een experiment is in mijn ogen iets wat je een keer doet om uit te proberen. Kijken wat je er van vind. Niet iets om een tijdje te doen terwijl je in dit geval beweert niet homoseksueel te zijn.

En voor mij hoort seks toch bij liefde.
Dit komt ordinair en onbeschaamd tot me over. Gewoon maar geile prikkels ervaren..

Het voelt alsof ik mijn partner eigenlijk niet goed ken. Hij heeft nooit lange relaties gehad en ondanks dat ik weet dat hij gek op me is en voor me door het vuur gaat, zegt dit niet iets over hem..?

Toen hij merkte dat ik erg schrok begon hij zich wel te schamen. Had hij het beter niet kunnen delen..? Het was iets uit zijn verleden (hij is nu 30) en zou zo niet meer zijn.
Maar desalniettemin maak ik me juist zorgen omdat dit zijn eerste seksuele ervaringen zijn. Zit dat wel helemaal goed? Al is de seks bij ons normaal en wilt hij dit soort dingen/ bijzondere wensen niet invoeren ofzo.

Ik weet niet goed wat mijn vraag hier nu is maar ik moest het even kwijt. Want het is niet iets wat ik met iemand delen kan.
En ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan. Het zit me in ieder geval erg dwars...
anoniem_373297 wijzigde dit bericht op 28-08-2018 09:52
1.68% gewijzigd
Blauwwtje, is er een reden dat je niet ingaat op mijn reactie ?
Wanneer je mijn inbreng om één of andere reden niet prettig vindt wil ik me best terugtrekken uit je topic, hoor ! Laat het even weten, als je wilt.
nounou
fashionvictim schreef:
22-07-2018 20:44
De gemiddelde leeftijd waarop kinderen hun eerste keer beleven is 18,6 jaar, de gemiddelde leeftijd waarop kinderen de eerste keer tongzoenen is 15,6 jaar.

Het is dus wel degelijk vrij bijzonder om op de leeftijd waarop je leeftijdsgenoten voor het eerst zoenen al bezig te zijn met triootjes, anale seks, en andere (homo)seksuele experimenten.
Dit.

Ik was zelf 17 toen ik voor het eerst zoende en bijna 18 toen ik voor het eerst seks had. Ik kan me er dus echt helemaal niets bij voorstellen dat kinderen al seks hebben, trio’s doen en zich zelfs anaal willen laten nemen. Wel ben ik ervan op de hoogte dat kinderen seksuele gevoelens kunnen hebben en dat de seksuele ontwikkeling bij iedereen in een ander tempo en op een andere manier verloopt. Zolang het met leeftijdsgenoten is, vrijwillig, met wederzijdse toestemming, etc schijnt het “normaal” te zijn. Toch zou ik niet toestaan dat mijn kind van 9 al seks zou hebben. Vandaar dat ik toezicht heel belangrijk vind. Maar dat is een andere discussie.

@TO: iedereen ontwikkelt zich dus anders. En dit gaat om zijn verleden. Ik zou hem er niet op afrekenen. Wel is het duidelijk dat jullie niet op dezelfde manier zijn omgegaan met seksualiteit. Hij denkt er waarschijnlijk ook makkelijker over, staat er veel meer open in. Kan je ermee leven dat jullie verschillend zijn op dit gebied?
Blauwwtje-01 schreef:
23-07-2018 15:12
Helaas klopt dat wel. Hij is daar in nog niet goed ontwikkeld vind ik. En hij is ook jonger dan ik.
Ik zelf ben mijn demonen uit het verleden wel onder ogen gekomen; ervaringen en mijn gedragingen. Zelfreflectie en zelfontwikkeling staan bij mij hoog in het vaandel.
Hij zegt wel te kunnen reflecteren maar hier zit een oud stuk wat hij duidelijk nog niet onder ogen is gekomen.
Hem er ook op gewezen dat het niet eerlijk is dat wanneer ik het bijvoorbeeld over de vaat heb, ik een enorme lading over me heen krijg van oud zeer bij hem... :roll:
Deze man kan wel eens een hele nare kant van zichzelf gaan laten zien, waarbij je uiteindelijk geestelijk helemaal uitgekleed wordt, want alle alarmbellen gaan nu keihard af als ik dit lees!

Een enorme lading shit over de vaat :nope:
Blondie456 schreef:
23-07-2018 14:52
Een afknapper omdat ik hem dan geen echte mannelijke man meer vind. In mijn ogen willen echte mannen geen seks met een man. Ik heb er verder niks op tegen hoor maar ik val niet op zulke types.
:|
zazamaenade schreef:
23-07-2018 13:55
Ja zie je. Het verbaast mij ook niet; wel treurig, zo'n achtergrond in zijn jeugd.
Ik herken het van verschillende mensen met wie ik vriendschappen of kortdurende relaties heb gehad, van mezelf, en van mijn huidige lief.

Wat jij beschrijft over zijn jeugd kan al genoeg reden zijn om thrillseeker te worden, van mezelf ken ik dat effect ook.

Is het voor jou, met zijn achtergrond, en wat je hier hebt gelezen, nog steeds een reden om het moeilijk te vinden ?

Even wat aanvulling : uitbundige of ongebruikelijke seks kan een manier zijn om emotionele pijn, stress en andere onprettige gevoelens weg te drukken. Zo heb ik het in het verleden gebruikt. Achteraf begreep ik het pas : er komen endorfinen en dopamines vrij en dat maakte dat ik me prettiger voelde.
Misschien is dat ook wat hij heeft gedaan, in het verleden ?
En misschien heeft hij nu meer zijn draai gevonden in het leven en is hij heel gelukkig in de relatie met jou ?
Goede post!

Dat laatste betwijfel ik echter. Hij is namelijk nog lang niet gegroeid als mens, dus ik vrees dat TO een hele harde dobber aan hem gaat krijgen :-(
iris1969 schreef:
23-07-2018 15:19
Deze man kan wel eens een hele nare kant van zichzelf gaan laten zien, waarbij je uiteindelijk geestelijk helemaal uitgekleed wordt, want alle alarmbellen gaan nu keihard af als ik dit lees!

Iris, ga je nu niet veel te veel invullen of sturen ?
Eerlijk gezegd vind ik dit helemaal niet ok, ik schrijf het maar ronduit.
Je weet helemaal niets over de vriend van Blauwwtje, en komt met zulke forse conclusies, echt hoor, niet doen :nooo:
Ben je je eigen levenservaringen nu aan het projecteren op een ander ?
nounou
zazamaenade schreef:
23-07-2018 15:13
Blauwwtje, is er een reden dat je niet ingaat op mijn reactie ?
Wanneer je mijn inbreng om één of andere reden niet prettig vindt wil ik me best terugtrekken uit je topic, hoor ! Laat het even weten, als je wilt.
Sorry wellicht over heen gelezen. Wat vroeg je?
Blauwwtje-01 schreef:
23-07-2018 15:39
Sorry wellicht over heen gelezen. Wat vroeg je?

Post van 13:55
nounou
iris1969 schreef:
23-07-2018 15:19
De vaat was slechts een voorbeeld.
In de zin van iets onbenulligs. Maar het zijn vaak stapeltjes ..
zazamaenade schreef:
23-07-2018 15:36
Iris, ga je nu niet veel te veel invullen of sturen ?
Eerlijk gezegd vind ik dit helemaal niet ok, ik schrijf het maar ronduit.
Je weet helemaal niets over de vriend van Blauwwtje, en komt met zulke forse conclusies, echt hoor, niet doen :nooo:
Ben je je eigen levenservaringen nu aan het projecteren op een ander ?
Nee hoor, ik lees een man met een nare jeugd, een gekwetst kind in hem en een lading shit bij iets kleins. You do the maths.

Maar ik laat het aan TO over wat ze met mijn alarmbellen doet, een gewaarschuwd mens enzo.
Blauwwtje-01 schreef:
23-07-2018 15:43
De vaat was slechts een voorbeeld.
In de zin van iets onbenulligs. Maar het zijn vaak stapeltjes ..
Ja dat snap ik. Ik bedoelde ook onbenulligheden.
Met wat meer achtergrond erbij sluit ik mij er wel bij aan dat TO op moet passen niet voor het hele Florence Nightingale plot te vallen. Dus, let op je eigen grenzen en geef die duidelijk aan. Verder blijft de vraag een beetje of je ermee kan en wil leven dat zijn verleden zo anders is én met de man die hij nu geworden is. Want hoe het ook uitpakt, of het nu het recept voor een drama blijkt te zijn of dat hij inderdaad bij jou de rust en zijn geluk vind: dat is wat blijft.
zazamaenade schreef:
23-07-2018 13:55
Ja zie je. Het verbaast mij ook niet; wel treurig, zo'n achtergrond in zijn jeugd.
Ik herken het van verschillende mensen met wie ik vriendschappen of kortdurende relaties heb gehad, van mezelf, en van mijn huidige lief.

Wat jij beschrijft over zijn jeugd kan al genoeg reden zijn om thrillseeker te worden, van mezelf ken ik dat effect ook.

Is het voor jou, met zijn achtergrond, en wat je hier hebt gelezen, nog steeds een reden om het moeilijk te vinden ?

Even wat aanvulling : uitbundige of ongebruikelijke seks kan een manier zijn om emotionele pijn, stress en andere onprettige gevoelens weg te drukken. Zo heb ik het in het verleden gebruikt. Achteraf begreep ik het pas : er komen endorfinen en dopamines vrij en dat maakte dat ik me prettiger voelde.
Misschien is dat ook wat hij heeft gedaan, in het verleden ?
En misschien heeft hij nu meer zijn draai gevonden in het leven en is hij heel gelukkig in de relatie met jou ?
Ja had dit wel gelezen. Hierom schreef ik ook dat het gekwetste kind in hem klaarblijkelijk gewoon positieve gevoelens wilde ervaren.
Dus ik kan me beter inleven al zijn zijn keuzes niet de mijne en zijn we echt wel verschillend. Maar dat wist ik al.

Hij heeft ook inderdaad zijn draai gevonden, heeft een eigen bedrijfje en verdient goed geld en ik ben de liefde van zijn leven. Zo heeft hij gezegd.
Wanneer zei hij dat: de liefde van zijn leven? Was dat snel in de relatie of pas later?
Blauwwtje-01 schreef:
23-07-2018 15:07
Hij is alsnog wel een thrillseeker, neemt bijvoorbeeld ook wel eens drugs. Maar ik vind dat hij zich wel goed in kan houden. Ikzelf heb iets meer moeite met maat houden bijvoorbeeld.
Seksueel gezien denk ik wel dat hij trouw zal zijn. Alleen hoop ik dat hij niet op een gegeven moment knel komt te zitten met zijn grote behoefte aan genegenheid. Hij heeft hier in een grotere behoefte dan ik. Knuffels vooral maar ook seksueel.
Dat verbaast me nu weer helemaal niks. Ik had het zelfs in een eerdere reactie aan BGB geschreven maar later weer gewist, dat mijn ervaring is dat dit soort grenzeloosheid vrijwel altijd ook een link heeft met drugs, drank, gokken, andere vormen van seksuele grenzeloosheid.

Je moet er maar zin in hebben als je uiteindelijk een gezin hebt of wilt.
Am Yisrael Chai!
kirjailija schreef:
23-07-2018 15:46
Met wat meer achtergrond erbij sluit ik mij er wel bij aan dat TO op moet passen niet voor het hele Florence Nightingale plot te vallen. Dus, let op je eigen grenzen en geef die duidelijk aan. Verder blijft de vraag een beetje of je ermee kan en wil leven dat zijn verleden zo anders is én met de man die hij nu geworden is. Want hoe het ook uitpakt, of het nu het recept voor een drama blijkt te zijn of dat hij inderdaad bij jou de rust en zijn geluk vind: dat is wat blijft.

Er zit een andere kant aan een relatie met iemand die emotioneel en seksueel 'losser' is, zowel kwetsbaarder als gevoeliger, sensitiever die niet vaak benoemd wordt : het kan enorm bevredigend zijn om emotionele openheid te ervaren bij elkaar. De sensitiviteit zoals die soms ontstaat bij emotioneel gekwetste/beschadigde mensen kan ook een enorme bron van schoonheid, kracht en geluk zijn, als je daar gevoelig voor bent.

Het vergt wel wat voorzichtigheid met elkaar, en de bereidheid om in jezelf te kijken en af en toe wat afstand te nemen.
Afspraken over trouw en over openheid op het moment dat dat moeilijker wordt zijn wel belangrijk.
Mijn ervaring is dat zo'n relatie niet eenvoudig is, maar wel enorm verrijkend, en één waar ik op een heel diepe manier gelukkig van word.

Clou is denk ik de ander accepteren zoals hij of zij is, en niet iemand willen redden of veranderen.
Rustig is het vaak niet, het is natuurlijk maar net wat je zoekt in een relatie.
nounou
Sowieso kan ik helemaal niks met mensen die zichzelf een thrillseeker noemen. Gek genoeg gaat dat namelijk nooit over de thrill van in een rubber bootje verdrinkende vluchtelingenkindjes te gaan redden of de thrill van een medicijn voor kanker ontwikkelen in je vrije tijd, maar altijd over de thrill van met heel veel mensen neuken, je klem zuipen of je hersens kapot snuiven.

Leuk als je 22 bent maar na je dertigste gewoon sneu wat mij betreft.
Am Yisrael Chai!
Blauwwtje-01 schreef:
23-07-2018 15:47
Ja had dit wel gelezen. Hierom schreef ik ook dat het gekwetste kind in hem klaarblijkelijk gewoon positieve gevoelens wilde ervaren.
Dus ik kan me beter inleven al zijn zijn keuzes niet de mijne en zijn we echt wel verschillend. Maar dat wist ik al.

Hij heeft ook inderdaad zijn draai gevonden, heeft een eigen bedrijfje en verdient goed geld en ik ben de liefde van zijn leven. Zo heeft hij gezegd.
De afgelopen anderhalf jaar, ben je gelukkig met hem geweest?
Is hij bereid om aan zichzelf te werken als het nodig is voor de relatie?
Om hulp te zoeken als jij aangeeft dat jou grens bereikt is wat betreft hoever jij hem kan steunen?
Luisterd hij ook naar jou? Misschien niet wanneer emoties hoog zitten, maar is er daarna bereidheid om te praten?

Het verleden is geweest. Als jij kan accepteren dat het nu eenmaal afwijkt van de jouwe en je verder gelukkig bent, maar je je zorgen maakt, dan zou ik die vragen proberen beantwoord te krijgen.

Want een toekomst bouw je samen :) maar dat kan alleen als je daar allebei wel aan wil werken. Ook voor mensen zonder bagage komt het niet aanwaaien ten slotte.
fashionvictim schreef:
23-07-2018 15:59
Dat verbaast me nu weer helemaal niks. Ik had het zelfs in een eerdere reactie aan BGB geschreven maar later weer gewist, dat mijn ervaring is dat dit soort grenzeloosheid vrijwel altijd ook een link heeft met drugs, drank, gokken, andere vormen van seksuele grenzeloosheid.

Je moet er maar zin in hebben als je uiteindelijk een gezin hebt of wilt.
Ik had de drugs gemist, maar het past inderdaad helemaal in het plaatje.

Je wordt al snel "een zeur" in de ogen van zo'n trillseeker en ik pas daar tegenwoordig voor.

Zijn heropvoeding is niet meer mijn taak en verbale boksbal ben ik ook al lang niet meer.
Oempf... dit topic gaat nu wel een andere wending krijgen.
Moet je misschien ineens gaan verplaatsen naar relaties/psyche pijler.

Maar ik ben dus de enige die zeg maar geinteresseerd zou vragen aan TO d'r vriend hoe hij zich daarbij voelde? Of hij het prettig vond? Hoe hij er nu tegen aan kijkt? Nog steeds behoefte heeft om met een man te vrijen? Eventueel met TO erbij? En als TO nou even de tijd neemt om dit te laten gezinken, misschien dat zij ook geprikkeld wordt?
TO, je hebt het nu over zelfreflectie en zelfontwikkeling. Daar hoort seks ook bij!

Waarom heeft hij gezegd dat hij geen bi-gevoelens heeft? Want daar lijkt het wel op. Eenmalig proberen, experimenteren zegt niet zoveel. Het vaker doen, lijkt me wel. Daar hoeft hij zich toch niet voor te schamen? Bi-sexuelen kunnen heel goed relaties onderhouden en monogaam zijn (of zo lijkt het niet op dit forum, maar goed). Zowel met een man als met een vrouw.

Doe es niet zo bekrompen. We leven in 2018 hoor.
Blauwwtje-01 schreef:
23-07-2018 15:47

Zou hij hulp willen, in de vorm van therapie of gesprekken bijvoorbeeld, om dat gekwetste kind, zoals je het noemt, wat steun te geven buiten jullie relatie ?
Zodat hij zijn jeugdervaringen kan verwerken zonder druk te leggen op jou of jullie relatie ?

Zoals je over hem schrijft klink je liefdevol, maar aarzelend.
*
Het vergt voor je vriend zelfonderzoek om uit te vinden hoe hij met deze zaken kan omgaan.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 02-04-2019 15:07
21.69% gewijzigd
nounou
fashionvictim schreef:
23-07-2018 16:04
Sowieso kan ik helemaal niks met mensen die zichzelf een thrillseeker noemen. Gek genoeg gaat dat namelijk nooit over de thrill van in een rubber bootje verdrinkende vluchtelingenkindjes te gaan redden of de thrill van een medicijn voor kanker ontwikkelen in je vrije tijd, maar altijd over de thrill van met heel veel mensen neuken, je klem zuipen of je hersens kapot snuiven.
+1000000

Ik ga thrillseekers altijd uit de weg. Omdat ik zelf juist heel kalm ben en een intense hekel heb aan drama en onnodig risico’s nemen. Ik hou van rust, stabiliteit en veiligheid. Op mijn 17de ook al. De “thrillseekers” van toen zijn dat nu, 10 jaar later, overigens nog steeds.
MarR_123 schreef:
23-07-2018 16:10
Oempf... dit topic gaat nu wel een andere wending krijgen.
Moet je misschien ineens gaan verplaatsen naar relaties/psyche pijler.

Maar ik ben dus de enige die zeg maar geinteresseerd zou vragen aan TO d'r vriend hoe hij zich daarbij voelde? Of hij het prettig vond? Hoe hij er nu tegen aan kijkt? Nog steeds behoefte heeft om met een man te vrijen? Eventueel met TO erbij? En als TO nou even de tijd neemt om dit te laten gezinken, misschien dat zij ook geprikkeld wordt?
TO, je hebt het nu over zelfreflectie en zelfontwikkeling. Daar hoort seks ook bij!

Waarom heeft hij gezegd dat hij geen bi-gevoelens heeft? Want daar lijkt het wel op. Eenmalig proberen, experimenteren zegt niet zoveel. Het vaker doen, lijkt me wel. Daar hoeft hij zich toch niet voor te schamen? Bi-sexuelen kunnen heel goed relaties onderhouden en monogaam zijn (of zo lijkt het niet op dit forum, maar goed). Zowel met een man als met een vrouw.

Doe es niet zo bekrompen. We leven in 2018 hoor.
Dat kan inderdaad. Er zijn ook biseksuelen die bijv. wel seks met hetzelfde geslacht fijn vinden, maar wat betreft relaties alleen iets met het andere geslacht willen. Wanneer die een monogame relatie aangaan met het andere geslacht neemt dat eventuele aantrekkingskracht niet weg, maar kan ik mij ook best indenken dat ze zichzelf als hetro aanduiden. Het biseksuele in hen speelt dan ook een kleine rol in hun leven/verleden. Zeker wanneer er ook geen behoefte aan is er naar te handelen. Strikt genomen kan je ze bi blijven noemen, maar in de praktijk maakt het label an sich geen verschil.

Monogamie is altijd een keuze. Of je nu hetro bent, bi of homoseksueel.

En natuurlijk kunnen behoeften van mensen altijd veranderen. Ik zou als je je zorgen maakt, daar dan wel over praten TO. Dan kan je samen afspraken maken enzovoorts. Communicatie is sowieso belangrijk. Of je elkaar nu net of al meer dan de helft van je leven kent ten slotte.
Ik heb omdat ik er geen bal meer van snapte alleen even de reacties van to onder elkaar gelezen.
To, ik blijf je veroordelend en zelfs een beetje superieur vinden.
En je bent duidelijk alleen maar op zoek naar reacties die jouw beeld
(Afwijkend gezin, man die jong al druk met sex was, dus er is iets mis) bevestigen.
Ik denk dat je conclusies trekt uit feiten die niet veel met elkaar te maken hoeven te hebben.
Ik krijg daarnaast de kriebels van hoe weinig je deze man gewoon lijkt te kunnen accepteren voor wie hij is VS je eigen 'volwassenheid en zelfreflectie'.
Het trieste is dat als je jouw gedachtengang zou volgen zijn partnerkeuze perfect bij je theorie aansluit.
Ik hoop dus dat hij snel bij zinnen komt en gun hem een fijne orgie eerlijk gezegd.
Alles beter dan dit.
Het-groepje schreef:
23-07-2018 16:28
Ik heb omdat ik er geen bal meer van snapte alleen even de reacties van to onder elkaar gelezen.
To, ik blijf je veroordelend en zelfs een beetje superieur vinden.
En je bent duidelijk alleen maar op zoek naar reacties die jouw beeld
(Afwijkend gezin, man die jong al druk met sex was, dus er is iets mis) bevestigen.
Ik denk dat je conclusies trekt uit feiten die niet veel met elkaar te maken hoeven te hebben.
Ik krijg daarnaast de kriebels van hoe weinig je deze man gewoon lijkt te kunnen accepteren voor wie hij is VS je eigen 'volwassenheid en zelfreflectie'.
Het trieste is dat als je jouw gedachtengang zou volgen zijn partnerkeuze perfect bij je theorie aansluit.
Ik hoop dus dat hij snel bij zinnen komt en gun hem een fijne orgie eerlijk gezegd.
Alles beter dan dit.
Ik ben het helemaal met je eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven