Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
maandag 9 maart 2009 om 22:59
Hhahaha nee joh! Geintje! Die jas van Harry was ook veel te lang. Moosey het is niet dezelfde ik heb een donkerblauwe trenchcoat van .... SHIT: Kom erachter dat hij helemaal niet van VERO MODA is! Hij is van Vila.... Hmmm... Ik maak er weer een mooi verhaal van. Door die naam Vero Moda werd ik juist getriggerd om te reageren. Nou ja...
Maargoed, de jas van Age is leuk en ik vind de mijne ook, dus ik ga het bonnetje verscheuren.
Lijkt me dankbaar werk trouwens Moosey en leuk dat je ze morgen weer ziet!!
Nu ben ik echt weg!
Maargoed, de jas van Age is leuk en ik vind de mijne ook, dus ik ga het bonnetje verscheuren.
Lijkt me dankbaar werk trouwens Moosey en leuk dat je ze morgen weer ziet!!
Nu ben ik echt weg!
maandag 9 maart 2009 om 23:03
quote:Moosey schreef op 09 maart 2009 @ 22:54:
Toch fijn om te weten dat je niet zo bovenmenselijk gedisciplineerd bent als ik dacht, Drift
En dan te bedenken dat ik jou juist zo gedisciplineerd vind met de lange dagen die je maakt en alle verschillende dingen die je doet
Wat leuk dat je morgen even lang je oude werk gaat!
Ik ga lekker slapen, welterusten allemaal en tot morgen!
Toch fijn om te weten dat je niet zo bovenmenselijk gedisciplineerd bent als ik dacht, Drift
En dan te bedenken dat ik jou juist zo gedisciplineerd vind met de lange dagen die je maakt en alle verschillende dingen die je doet
Wat leuk dat je morgen even lang je oude werk gaat!
Ik ga lekker slapen, welterusten allemaal en tot morgen!
maandag 9 maart 2009 om 23:14
dinsdag 10 maart 2009 om 06:26
Djeez, wat zijn jullie nog fanatiek aan het tikken geweest gisteravond zeg! Over die jassen kan ik ook meepraten, heb een supergave jas van Vila: driekwart, zwart, met ruches aan de mouwen en de kraag. Nu ik het zo uitleg klinkt het niet erg aanlokkelijk, maar het is een leuke jas!
Ik werd vanochtend niet alleen wakker van de lichtwekker trouwens, maar ook van de vogels, volgen mij komt de lente eraan!!!!
En goedemorgen trouwens, ik moet weer gaan rennen nu! Werkse! En MdK: ik zal voor je duimen!!
Ik werd vanochtend niet alleen wakker van de lichtwekker trouwens, maar ook van de vogels, volgen mij komt de lente eraan!!!!
En goedemorgen trouwens, ik moet weer gaan rennen nu! Werkse! En MdK: ik zal voor je duimen!!
dinsdag 10 maart 2009 om 11:05
Nou, moet je nu eens naar buiten kijken, diep deprimerende grijze luchten en het water komt met bakken naar beneden... Oh, ik heb nooit moeite met de winter, maar als het eenmaal een dag mooi is geweest (zoals zondag) en er komt dan weer zo'n terugval, dan kan ik daar behoorlijk verdrietig van worden. Ik wil zon! En op m'n balkon koffie drinken! En jurkjes met blote benen! Grmpf.
dinsdag 10 maart 2009 om 12:45
In Da House! Het ging goed! Ik denk dat ik zinnige antwoorden heb gegeven en weinigs doms heb gezegd. Was ook niet hypernerveus dus ik heb er een goed gevoel over. Als ze me nu niet willen is het omdat ze iets anders zoeken dan ik te bieden heb zou ik gevoelsmatig zeggen. Maar ik hoor deze week nog of ze er wat in zien, zo ja zou nog een gesprek met de directrice van het bedrijf volgen.
dinsdag 10 maart 2009 om 15:23
Klinkt goed Keesie!!
En ik heb het allermooiste verjaardagscadeau ever gehad: Ik ga maandag kijken bij een tijdelijke woning (min 6 maanden) vlakbij station Amstel!!!!
Joehoe! Ook vlakbij een goeie vriendin van mij. Als ik het wil is het van mij, en het is goedkoop én groot!
Drie kamers, totale oppervlakte 46m2
Dan ben ik iig uit mijn huidige studentenwoning weg, dat scheelt enorm! Die woning vlakbij Amstel wordt opgeknapt, over minimaal 6 maanden en wie weet dus over langere tijd.
Maar jeetje, wat een opluchting! Ok, ik stel me ook nog in op een vreselijke vervuilde woning ofzo maar voor nu klinkt het even perfect!
Verder klinkt het allemaal ideaal Is ook wel een plek waar ik graag wil wonen, op goeie afstand van de stad, binnen de ring en vlakbij station Amstel. Ook vlakbij de Albert Cuyp, jippie!
Ooooh, van werken komt nu even niks meer, moet ook over een half uurtje weg want we hebben werk-borrel.
En ik heb het allermooiste verjaardagscadeau ever gehad: Ik ga maandag kijken bij een tijdelijke woning (min 6 maanden) vlakbij station Amstel!!!!
Joehoe! Ook vlakbij een goeie vriendin van mij. Als ik het wil is het van mij, en het is goedkoop én groot!
Drie kamers, totale oppervlakte 46m2
Dan ben ik iig uit mijn huidige studentenwoning weg, dat scheelt enorm! Die woning vlakbij Amstel wordt opgeknapt, over minimaal 6 maanden en wie weet dus over langere tijd.
Maar jeetje, wat een opluchting! Ok, ik stel me ook nog in op een vreselijke vervuilde woning ofzo maar voor nu klinkt het even perfect!
Verder klinkt het allemaal ideaal Is ook wel een plek waar ik graag wil wonen, op goeie afstand van de stad, binnen de ring en vlakbij station Amstel. Ook vlakbij de Albert Cuyp, jippie!
Ooooh, van werken komt nu even niks meer, moet ook over een half uurtje weg want we hebben werk-borrel.
dinsdag 10 maart 2009 om 17:22
Haai allemaal! Ben er de laatste dagen niet zo veel volgens mij en heb zelfs niet helemaal de puf/tijd om alles te volgen. heb het gevoel dat ik niet op jullie allemaal reageer . Ben op 't moment even heel druk met werk, en dan 's avonds niet altijd zoveel puf. Vanavond lekker avondje in m'n eentje op de bank, dus kan ik natuurlijk wél ongegeneerd forummen
Even in vogelvlucht dan maar...
Tien en Flora, lekker! Zo relaxen in de sauna, en dan helemaal rozig je bedje in rollen (nou ja, Tien dan, Flora is weer klaarwakker geworden lees ik ).
Oh Flora, zo'n minilaptop lijkt me trouwens helemaal niet lekker typen. Wel lekker klein natuurlijk, maar zou t wel praktisch zijn?
En dank voor lijstjescompliment . Ik weet ook niet helemaal wat me overkomen is, maar ik ben tegenwoordig zó gedisciplineerd . (Bij lijstje van gitseren moesten trouwens nog wel drie mariabiscuitjes ). Gaat écht goed!
Vinyl, hebben jullie nu al iets afgesproken? Spannend hoor. Voel je je gespannen, of is er alweer iets meer rust in je hoofd/lijf?
MdK, ik heb je helemaal geen succes meer gewenst , maar wat fijn dat je gesprek zo goed is gegaan!
Age, wat gaaf van die woning! Wanneer kun je gaan kijken?
Wat leuk trouwens Drift en Age, dat jullie hebben afgesproken!
Moos, wat een mooi werk: muziek met verstandelijk gehandicapte mensen!
Waar hangt Yoels uit?
Peas on earth!
dinsdag 10 maart 2009 om 17:35
YEEEEEEHAAAAA!!! Ik ben terug gebeld en mag morgen al op tweede gesprek komen!! quote telefoongesprek; 'zijn heel enthousiast over het gesprek'.
*haalt adem* eh hoi iedereen Age wat goed joh! Amsterdam lijkt me vreselijk om te zoeken naar woonruimte.
Erwt; ik heb de afgelopen 5 dagen ook niet heel veel medegedeeld dan mijn snot en sollicitaties, ik denk dat er morgen wel weer ruimte is voor andere mensen in mijn snotterige hoofdje.
*haalt adem* eh hoi iedereen Age wat goed joh! Amsterdam lijkt me vreselijk om te zoeken naar woonruimte.
Erwt; ik heb de afgelopen 5 dagen ook niet heel veel medegedeeld dan mijn snot en sollicitaties, ik denk dat er morgen wel weer ruimte is voor andere mensen in mijn snotterige hoofdje.
dinsdag 10 maart 2009 om 17:51
En morgen al terugkomen! Dat zie ik bij herlezing pas. Je moet nooit teveel gaan verwachten natuurlijk, maar ik vind het klinken alsof ze je met ingang van volgende week willen hebben, ofzo. Echt tof man!
Oh, en bij m'n debieltjes (koosnaampje, ze zijn niet echt debiel natuurlijk) was het weer zooo gaaf Was helemaal depri toen ik erheen reed, 't is en blijft goed dat ik er niet meer werk, maar ik geloof dat ik het toch wel bijzonder lastig vind om onder ogen te zien dat er ook dingen zijn die ik echt niet kan Maargoed, ze waren in de 7de hemel met de afgemixte liedjes, en zo blij om me te zien (hoewel even wat onwennig) en het was zo gaaf om ze weer te zien/horen spelen... Vooral het hoger niveau bandje (wat ook de ultiem moeilijke was qua karakters, maar zulke afschuwelijk muzikale lui zitten daarin) klonk zoveel beter dan 3kwart jaar terug! Ik ga toch maar zeggen dat ik wil vrijwillegeren bij optredens, zijn er maar weinig per jaar en dan zie ik ze tenminste nog ns. En ik vond optredens doen met ze ook altijd het allerallergaafst, hoewel zwaar. *zucht*
En ik ben veel te lang blijven hangen daar natuurlijk, dus snel nog even aan het werk voor ik vanavond (recreatief!) naar een voorstelling ga kijken.
Oh, en bij m'n debieltjes (koosnaampje, ze zijn niet echt debiel natuurlijk) was het weer zooo gaaf Was helemaal depri toen ik erheen reed, 't is en blijft goed dat ik er niet meer werk, maar ik geloof dat ik het toch wel bijzonder lastig vind om onder ogen te zien dat er ook dingen zijn die ik echt niet kan Maargoed, ze waren in de 7de hemel met de afgemixte liedjes, en zo blij om me te zien (hoewel even wat onwennig) en het was zo gaaf om ze weer te zien/horen spelen... Vooral het hoger niveau bandje (wat ook de ultiem moeilijke was qua karakters, maar zulke afschuwelijk muzikale lui zitten daarin) klonk zoveel beter dan 3kwart jaar terug! Ik ga toch maar zeggen dat ik wil vrijwillegeren bij optredens, zijn er maar weinig per jaar en dan zie ik ze tenminste nog ns. En ik vond optredens doen met ze ook altijd het allerallergaafst, hoewel zwaar. *zucht*
En ik ben veel te lang blijven hangen daar natuurlijk, dus snel nog even aan het werk voor ik vanavond (recreatief!) naar een voorstelling ga kijken.
dinsdag 10 maart 2009 om 18:14
Nee ik neem de baan niet ik ben gewoon dol op solliciteren
Nee hoor ik had het gesprek met de directie secretaris en directie secretaresse; de mensen waar ik het meest mee samen zou werken en dat lijken me aardige vrouwen. Het soort bedrijf vind ik heel erg leuk (sociale werkvoorziening) en de functie lijkt me super, tja over de werksfeer kan ik echt nog niet zoveel zeggen, daarvoor is een gesprek van een uurtje echt te kort.
Leuk dat het weer zo goed klikte met je 'auties', maar moeilijk volk is dat hé?
*Kees kwam binnen terwijl ik aan het typen was dus duurde ff*
Nee hoor ik had het gesprek met de directie secretaris en directie secretaresse; de mensen waar ik het meest mee samen zou werken en dat lijken me aardige vrouwen. Het soort bedrijf vind ik heel erg leuk (sociale werkvoorziening) en de functie lijkt me super, tja over de werksfeer kan ik echt nog niet zoveel zeggen, daarvoor is een gesprek van een uurtje echt te kort.
Leuk dat het weer zo goed klikte met je 'auties', maar moeilijk volk is dat hé?
*Kees kwam binnen terwijl ik aan het typen was dus duurde ff*
dinsdag 10 maart 2009 om 19:18
Wat een goede nieuwtjes allemaal!
MdK: gefeliciteerd met je nieuwe gesprek, wat een lekker idee zeg!!!
Age: dat huis, dat zou te gek zijn, ik ga duimen dat het wat is en voor langere tijd!!!
@ Erwt (geloof ik): nee, we hebben nog niks afgesproken. Hij zou binnenkort bellen. Dat kan dus ook wel 3 weken duren? Het blijft een man...
Heb wel de zenuwen... dat wel...
Zo, ben net thuis, nu eerst eten!
MdK: gefeliciteerd met je nieuwe gesprek, wat een lekker idee zeg!!!
Age: dat huis, dat zou te gek zijn, ik ga duimen dat het wat is en voor langere tijd!!!
@ Erwt (geloof ik): nee, we hebben nog niks afgesproken. Hij zou binnenkort bellen. Dat kan dus ook wel 3 weken duren? Het blijft een man...
Heb wel de zenuwen... dat wel...
Zo, ben net thuis, nu eerst eten!
dinsdag 10 maart 2009 om 19:18
dinsdag 10 maart 2009 om 19:21
voor MdK!!! Wat goed dat je morgen opnieuw op gesprek mag! Super zeg! Wat kan ik me goed voorstellen dat je helemaal stuitert! En fijn ook dat het gesprek ook voor jou goed voelde.
Age, fijn dat je misschien een woning kunt krijgen! Scheelt vast een hoop zorgen. Wanneer kun je gaan kijken?
Moos, fijn dat het leuk was bij de autistjes.
Erwt, je moet je niet schuldig voelen om weinig fut en daarom weinig reageren. Nergens voor nodig!
Hier weinig te melden. Ben druk en daardoor moe. Merk meteen dat al het nieuwe van de afgelopen weken een negatieve invloed heeft op mijn eetlust. Vooral overdag heb ik gewoon echt geen honger. Alleen 's ochtends rondom ontbijttijd en voor het avondeten. Verder eigenlijk niet. En als ik iets eet zit ik echt na een paar happen vol. Ik baal ervan! Was juist zo goed bezig
Age, fijn dat je misschien een woning kunt krijgen! Scheelt vast een hoop zorgen. Wanneer kun je gaan kijken?
Moos, fijn dat het leuk was bij de autistjes.
Erwt, je moet je niet schuldig voelen om weinig fut en daarom weinig reageren. Nergens voor nodig!
Hier weinig te melden. Ben druk en daardoor moe. Merk meteen dat al het nieuwe van de afgelopen weken een negatieve invloed heeft op mijn eetlust. Vooral overdag heb ik gewoon echt geen honger. Alleen 's ochtends rondom ontbijttijd en voor het avondeten. Verder eigenlijk niet. En als ik iets eet zit ik echt na een paar happen vol. Ik baal ervan! Was juist zo goed bezig
dinsdag 10 maart 2009 om 19:24
So, lekker bot zo na Drifts post, ik reageerde op Vinyl
Balen Drift, van dat eten! Zou ook niet weten wat je daaraan doet, misschien proberen de hele dag door kleine beetje te blijven eten? Lijkt me wel heel vermoeiend, de hele tijd aan eten denken. Of misschien toch wat meer bewegen, dat je lijf ook gewoon meer nodig heeft?
Balen Drift, van dat eten! Zou ook niet weten wat je daaraan doet, misschien proberen de hele dag door kleine beetje te blijven eten? Lijkt me wel heel vermoeiend, de hele tijd aan eten denken. Of misschien toch wat meer bewegen, dat je lijf ook gewoon meer nodig heeft?
dinsdag 10 maart 2009 om 19:25