eigen huis en tuin gezien?

08-03-2009 12:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik schakelde langs de zenders, en zag toen het eindresultaat van een woonkamer. Nou vond ik de kleur op de muur zo mooi, weet iemand welke kleur dat is? Is het toevallig eerder in de uitzending benoemd?

Het was de aflevering van gisteren.
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenh ... /dezeweek/
sarah bedankt voor je link, ik had hem zelf ook al gespot, alleen komt er nog niet uit hoe die kleur heet
Ow Hm. Dan weet ik het ook niet, heb het zelf niet gezien
Wordt het ook in de uitzending neit gezegd?
Heb het niet gezien maar hier kun je de aflevering toch gewoon nog eens zien?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:jasmine schreef op 09 maart 2009 @ 10:01:

Heb het niet gezien maar hier kun je de aflevering toch gewoon nog eens zien?Bedankt voor je link, ik heb het programma gezien, alleen ze noemen niet het kleurnummer , en ik weet nu zeker dat het echt een hele mooie kleur is
Misschien kun je er een mailtje aan wagen?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Wil je perse die of wil je iets wat er op lijkt.....

Anders zou ik ze idd even mailen...
Die standaard zand/ beige kleur op het eind? Ga gewoon naar een bouwmarkt en haal daar een stel staaltjes in iets dat er op het oog op lijkt. Hang die op de muur die je in die kleur zou willen verven. Kijk er een tijdje naar. Zet een streep door de kleuren die met zon/schaduw/grauwe dag/ 's avonds niet mooi zijn tot je er een stuk of 3 over hebt. Bij twijfel is lichter vaak beter! Deze kleuren ga je verder verkennen. Waar neigt het naar? Past dat/ contrasteerd dat mooi bij de rest van je interieur? Kun je ergens (vaak bij de betere interieurzaak, denk decokay ofzo) of op bijvoorbeeld flexa er grotere stalen van krijgen zodat je het beter kunt zien? Of in de bouwmarkt een heel klein beetje laten mengen en dan een groot vel papier in die kleur verven en kijken of het goed is. Kies daarop je kleur, werkt veel beter dan de exacte kleur op je muur smeren.

Of je kijkt in het stalenrek, kiest een kleur, laat het mengen en knalt het op je muur, pakt soms ook heel goed uit. Soms ook niet, tja moet je nog een middagje verven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven