The summerlovers

25-07-2018 18:56 8 berichten
Aangezien het kennelijk tegenwoordig mode is om te klagen over het weer ...

Ik vind dit weer overhéérlijk!

Eindelijk in t-shirt kunnen rondlopen, niet aldoor naar overgooiers en vestjes moeten zoeken, eindelijk zon en vitamine D opdoen, ...

Laat dit heerlijk "Spaans" weer nog maar effe duren :-).

Nog mensen die wél van 30 graden en zon houden?
Alle reacties Link kopieren
Fijn te goren dat er ook mensen zijn die ervan genieten. Dan is het tenminste niet voor niets. Ja ik vind het ook fijn om lekker in t shirt en slippers naar buiten te gaan maar dat kan ik ook met 23 graden, dat vind ik de perfecte temperstuur om gewoon te kunnen leven. Dit vind ik vreselijk want dan kan ik niet normaal functioneren. Zelfs om de hele dag aan het zwembad te liggen vind ik het nog te heet.

Maar geniet er lekker van! Voor je het weet is het weer herfst.
Vroegah als kind kon het me nooit te warm zijn. :)

Ach ik vind nu alle seizoenen wel hun charme hebben maar ik ben pas écht in mijn element op het einde van de zomer.

Maar het idee dat ik de hele herfst nog voor de boeg heb is ook wel fijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Heerlijk ja :) behalve als ik heel veel moet werken. Maar met 4 dagen werken in de zorg valt het nog wel mee ^^ lekker genieten dus !
Ik vind het ook heerlijk! Het liefst heb ik (als ik moet kiezen) rond de 25 graden, maar alles van 23 tot een graad of 36 is voor mij genieten. Van mij mag dit heel augustus en september zo blijven, of het hele jaar :mrgreen:
Ik vind dit niet superfijn maar nog altijd beter dan kou,regen,hagel,sneeuw etc.
Net nog een rondje park gelopen en dat was best lekker nu.
Ik vind dit weer écht prima op vakantie, dan hoef je ook niet veel.
Maar met een fulltime baan elke dag met OV,huishouden, boodschappen, slecht slapen en andere dagelijkse beslommeringen vind ik dit weer écht de hél. Ben oprecht benieuwd hoe de summerlovers tóch van dit weer kunnen genieten!?
Ik laat nu sowieso alles wat niet persé hoeft liggen maar blijft voor mij tóch écht meer overleven dan genieten :-(
Alles loopt hier toch echt gewoon door zoals altijd.

Juist de herfstdons heb ik van bed gegooid en vervangen door de zomerdons.
Eindelijk kan dat ding nog es langer dan 3 nachten op een jaar gebruikt worden.

Werken, huishouden, boodschappen, ... verandert weinig aan.
Ik draai perfect op dit weer.

Ik zal wel verre zuiderse grootouders hebben, dat ik er zo van geniet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven