Slagingspercentage morning after?

26-07-2018 02:34 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Ik zit een beetje in de stress.
Ik had seks met mijn vriendin, met condoom. Wij wilden meteen door. Dus heb ik in de badkamer mijn lul gewassen, daarna mijn handen met zeep, afgedroogd en toen weer met zeep. Daarna ben ik wezen plassen en heb ik daarna weer mijn lul schoongemaakt met zeep en mijn handen gewassen met zeep.

Toen gebeurd mijn domste actie. Ik dacht dat mij vriendin meteen doorwilde zonder condoom. Na de seks kwam ze erachter. Werd ze natuurlijk heel boos en ben ik meteen een morning after pill gaan halen (norlevo 1,5mg)

Nu is mijn vraag:
Hoe groot is de kans dat wij nu zwanger zijn? Ik kan nergens slagingspercentages vinden. En lees overal dar norlevo de minder goed werkende morning after is. Maar daar hebben ze het steeds over de 0,5 mg versie.

Na de seks ging ik natuurlijk weer mijn lul wassen en toen zag ik geen voorvocht, mijn lul was helemaal droog.

De pil is ong. Een uur na de gebeurtenis ingenomen.

Als er iemand antwoord kan geven graag’
:facepalm:
De kans dat de map goed werkt is 52 - 85 % : https://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h32303.pdf

Hoe eerder hij ingenomen wordt, hoe beter dus gezien de tijd die er tussen zat denk ik dat je dichter bij de 85 dan bij de 52% zal zitten..
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Zijn er nog andere maatregelen die wij kunnen treffen?
Soa test?

Afspraak met huisarts voor andere vorm van anticonceptie in de toekomst?
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Jimster12 schreef:
26-07-2018 02:49
Zijn er nog andere maatregelen die wij kunnen treffen?
Ja, bel morgen de huisarts even of beter nog: vraag je vriendin dat te doen.
En lees de bijsluiter eens door. Staat vast online. Succes!
Lenn12345 schreef:
26-07-2018 02:58
Ja, bel morgen de huisarts even of beter nog: vraag je vriendin dat te doen.
En lees de bijsluiter eens door. Staat vast online. Succes!
Waarom huisarts bellen? Voor nazorg? Of over verdere werking van de pil. Bijsluiter heb ik nu helemaal doorgelezen
Je vroeg of je nog andere maatregelen kan treffen. Ja, dat kan. Maar dat legt de huisarts dan wel uit, of de assistente.
Jij dacht dat ze opeens wel. Zwanger wilde raken of een soa wilde? Hoe haal je het in je hoofd zonder condoom te doen?!

Dit is haast verkrachting, ze wilde geen seks zonder condoom, jij wist dat (want waarom had je anders net nog een condoom om) en hebt toch seks met haar. Dit is echt niet ok!

Sterker nog, dit is in het buitenland al als verkrachting berecht, juist omdat een vrouw geen seks had gewild zonder condoom. Stealthing is afschuwelijk, hoe haal je het in je hoofd!
anoniem_310897 wijzigde dit bericht op 26-07-2018 06:57
24.29% gewijzigd
Waarom zou ze het eerst met condoom willen en daarna zonder?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jimster12 schreef:
26-07-2018 03:08
Waarom huisarts bellen? Voor nazorg? Of over verdere werking van de pil. Bijsluiter heb ik nu helemaal doorgelezen
Nee domme gans, voor een SOA test, en ook om het over anticonceptie te hebben.
Gok dat je niet weet waar ik het over heb, geeft niet, de huisarts wel.
Ben je 12 trouwens?

Wel goed gedaan met die morning after pil trouwens, dat komt wel goed.
Volgende x wel even beter nadenken want dit was een mega domme actie.
Inderdaad, hoe haal je het in je hoofd om dat ding af te doen.
Wat kunnen jullie nog meer doen? Niet meer seksen voordat jullie weten hoe het werkt.

En jij bent in ieder geval niet zwanger, dat weet ik zeker.

Als je niet in je vriendin bent klaargekomen is de kans sowieso erg klein. Je hebt geplast dus het restzaad van je zaadlozing is weggespoeld. Er zit geen zaad in voorvocht.

Nooit meer zonder overleg zonder condoom!
I wanna live my life with the volume full!
Heb je je excuses aangeboden? Je hebt geluk dat ze geen aangifte doet. Je hebt seks met haar gehad terwijl ze niet wilde, en je wist het!

Ik kan hier zo boos om worden!
Ik hoopdat je hebt geleerd dat je dit NOOIT moet doen!!

Verder; waar in je cyclus zit je vriendin? Waarom gebruikt zij geen aanvullende anticonceptie?

Bel alsjeblieft vandaag met je huisarts voor een afspraak mbt anticonceptie en goede seksuele voorlichting.
Heel simpel. De MAP werkt niet wanneer je je eisprong al hebt gehad. Dus, dat zal ze even moeten uitrekenen.
Jimster12...tja, do I need to see more?
Het enige wat 100% werkt is een morningafter-spiraaltje.

En wat helpt is het door knippen van je zaadleiders.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven