Geschatte bezorgdtijd Amazon

30-07-2018 12:28 11 berichten
Goedemorgen dames,

ik heb vannacht een boek besteld bij Amazon. Geschatte datum van aankomst: 2 augustus. Fijn, ik ben lekker gaan slapen en vanochtend keek ik weer even. Geschatte datum van aankomst: 6 augustus.

Dit is de eerste keer dat ik iets bij Amazon besteld heb, dus kan iemand mij vertellen hoe betrouwbaar deze schattingen zijn?

Bedankt. :)

Laten we de extra d in de titel maar negeren.
anoniem_363002 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 13:17
6.21% gewijzigd
Bij welke amazon heb je het besteld? Toen ik bij de amazon.co.uk bestelde had ik het binnen een week. Was het van Amazon.com dan kon het soms wel 3 weken duren.
TsumTsum schreef:
30-07-2018 12:31
Bij welke amazon heb je het besteld? Toen ik bij de amazon.co.uk bestelde had ik het binnen een week. Was het van Amazon.com dan kon het soms wel 3 weken duren.
Amazon.de, de Duits/Nederlandse versie :)
Dan neem ik aan dat je het binnen een week wel binnen hebt.
TsumTsum schreef:
30-07-2018 12:45
Dan neem ik aan dat je het binnen een week wel binnen hebt.
Dit.

Mijn ervaring is dat artikelen regelmatig ook sneller binnen zijn dan ze in eerste instantie aangeven.
Ik hoop het!

Ik heb de complete collectie besteld van de Grimm fairy tales, in leer gebonden en ik ben een tikje enthousiast. :$

Ik twijfelde tussen Grimm en Andersen, maar Andersen komt gewoon hierna! :jump:

Ja, dag geld.
Het hangt er ook vanaf of je van Amazon.de zelf hebt besteld of van een partner. Amazon heeft hun platform opengesteld voor andere aanbieders en dat is niet altijd even duidelijk zichtbaar.

Amazon.de zelf is snel.
Haha, ik vind jouw aanpassing in de op wel grappig. En onnodig, want je bent gewoon, simpelweb een beetje bezorgd over de tijd waarin jouw pakketje afgeleverd wordt. ;-)

Wat Erizon zegt is wel iets om bij stil te staan. Zelf bestel ik alleen maar als pakketjes ook daadwerkelijk door Amazon worden geleverd.
Head* schreef:
30-07-2018 13:39
Haha, ik vind jouw aanpassing in de op wel grappig. En onnodig, want je bent gewoon, simpelweb een beetje bezorgd over de tijd waarin jouw pakketje afgeleverd wordt. ;-)

Wat Erizon zegt is wel iets om bij stil te staan. Zelf bestel ik alleen maar als pakketjes ook daadwerkelijk door Amazon worden geleverd.
Kijk, dat is nog eens een goede manier van denken. :lightbulb:

Ik heb het even gecheckt, verkoop is door Amazon!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring met Amazon.de is dat ze vaak sneller zijn dan ze aangeven.
Boek is binnen! :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven