Handbagage condooms

29-07-2018 13:13 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Nog niet zo lang meer en ik ga op vakantie, jeej! Ik ga naar Spanje en vroeg me af hoe het zit met condooms in de handbagage. Ik heb geen ruimbagage, echt alleen handbagage. Weet iemand hoe het zit met de condooms? Moet je ze ook echt uit je koffer/tasje halen? Moeten ze bij je toiletspulletjes? Ik ga een zijtasje meenemen en een koffer. Ik hoor graag wat ik het best kan doen en hoe de controle van douane hiernaar kijkt.
Wat goed dat je ze meeneemt!
Geniet van je vakantie. Hopelijk kom je zonder condooms weer thuis :)
MiniMe3 schreef:
29-07-2018 18:26
Je moet ze ook júíst in je handbagage vervoeren. Ik heb altijd geleerd dat condooms in ruimbagage betekent dat je condooms minder betrouwbaar worden.
Of ze raken kwijt!
Vriendin had van die vochtige make up verwijderdoekjes in de handbagage. Koffer moest open want de scanner had dus gezien dat er iets van vloeistof inzat.
Joeyak123 schreef:
29-07-2018 13:22
Toiletspullen moeten in doorzichtig zip-zakje.
Nee hoor, alleen de vloeistoffen.

glijmiddel is geen vloeistof genoeg dus die kunnen gewoon in je handbagage
sneeuwwitje80 schreef:
30-07-2018 21:28
Vriendin had van die vochtige make up verwijderdoekjes in de handbagage. Koffer moest open want de scanner had dus gezien dat er iets van vloeistof inzat.
Daar zit meer vloeistof in als in condooms. :lightbulb:
c_estelle schreef:
31-07-2018 09:57
Nee hoor, alleen de vloeistoffen.

glijmiddel is geen vloeistof genoeg dus die kunnen gewoon in je handbagage
gels moeten ook in het doorzichtige zakje en daar valt dit onder. Ik zou dus de condooms gewoon in dat zakje doen, zit je nooit verkeerd.
Joeyak123 schreef:
29-07-2018 13:22
Toiletspullen moeten in doorzichtig zip-zakje.
Welnee, alleen liquidachtige spullen. Je tandenborstel en dus ook je condooms mogen gewoon in de tas blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven