Harry Potter Hogwarts Mystery

05-05-2018 14:41 79 berichten
Begin deze week kwam dit spel uit voor Android en iOS. Als Harry Potter fan moest ik dat spel natuurlijk uitproberen en tot nu toe vind ik het erg leuk. Alleen jammer dat je soms zo lang moet wachten tot je verder kunt en ik weiger om echt geld uit te geven.

Afbeelding

Wie speelt het ook? Wat zijn jouw frustraties? Heb je wellicht tips?
Ik ben het spel ook gaan spelen n.a.v. dit topic. Maar wat een saai spel!!! Het is alleen maar heel veel tekst lezen en af en toe eens een vraag beantwoorden. En dan tik je 4x snel op watch, ask of wonder en krijg je muntjes. En dan dat irritante "Ahh!" de hele tijd. Je hoeft nauwelijks zelf iets te doen of puzzels of zo op te lossen. Dan was het HP spel dat ik jaren geleden op de Play Station speelde echt veel leuker.
Alle reacties Link kopieren
Ik speel het ook nog steeds, maar ik merk wel dat ik soms ook gewoon even een paar dagen het niet meer open, omdat ik nu elke keer op updates moet wachten en alleen de lessen volgen niet leuk is. Ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat!
Ik speel ook nog. Ik probeer m'n vriendschappen te maximaliseren. Heb al een Weasley-trui in de pocket daardoor. :yes:

Idd irritant dat je elke keer weer moet wachten. Die duelling club vind ik ook niets. En jammer dat het enige spelelement (kijken hoe je je energy verdeelt) eruit gehaald is. Nu krijg je energy gewoon weer terug als je 'over hebt'. Maar ja... toch gewoon verder spelen hè :D
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net begonnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven