Harry Potter Hogwarts Mystery

zaterdag 5 mei 2018 om 14:41
Begin deze week kwam dit spel uit voor Android en iOS. Als Harry Potter fan moest ik dat spel natuurlijk uitproberen en tot nu toe vind ik het erg leuk. Alleen jammer dat je soms zo lang moet wachten tot je verder kunt en ik weiger om echt geld uit te geven.

Wie speelt het ook? Wat zijn jouw frustraties? Heb je wellicht tips?

Wie speelt het ook? Wat zijn jouw frustraties? Heb je wellicht tips?

donderdag 26 juli 2018 om 13:52
Ik ben het spel ook gaan spelen n.a.v. dit topic. Maar wat een saai spel!!! Het is alleen maar heel veel tekst lezen en af en toe eens een vraag beantwoorden. En dan tik je 4x snel op watch, ask of wonder en krijg je muntjes. En dan dat irritante "Ahh!" de hele tijd. Je hoeft nauwelijks zelf iets te doen of puzzels of zo op te lossen. Dan was het HP spel dat ik jaren geleden op de Play Station speelde echt veel leuker.

vrijdag 27 juli 2018 om 08:59
Ik speel ook nog. Ik probeer m'n vriendschappen te maximaliseren. Heb al een Weasley-trui in de pocket daardoor.
Idd irritant dat je elke keer weer moet wachten. Die duelling club vind ik ook niets. En jammer dat het enige spelelement (kijken hoe je je energy verdeelt) eruit gehaald is. Nu krijg je energy gewoon weer terug als je 'over hebt'. Maar ja... toch gewoon verder spelen hè

Idd irritant dat je elke keer weer moet wachten. Die duelling club vind ik ook niets. En jammer dat het enige spelelement (kijken hoe je je energy verdeelt) eruit gehaald is. Nu krijg je energy gewoon weer terug als je 'over hebt'. Maar ja... toch gewoon verder spelen hè