Blij omdat het zomer is topic

01-08-2018 20:57 35 berichten
Ik heb met al dat gezucht geklaag en gepiep (zelfs bij iedere nieuwsuitzending gaat het over hitte en droogte en het begint mn oren uit te komen :@@: ) over de hittegolf even behoefte aan positieve berichten.
Ja ik mopper ook regelmatig mee, maar ik ben er ff klaar mee en het helpt toch niet.
Daarom even een blij topic.
Het is namelijk ook gewoon leuk dat het zomer is! :hyper:
In dit topic alleen maar leuke zomerberichten. Ik trap uiteraard af:

-zonder jas, sjaal en handschoenen de deur uit
-balkon of tuindeur open
-meer buiten, dus meer vit. D aanmaak en dus een vrolijke Phoebs
-geen bedsokken snachts en lekker slapen zonder dikke pyama (mevrouw koukleum..)
-vaker een excuus om iets te halen ipv koken want te warm... :proud: (net nog Chinees gehaald, daar had ik echt al weken zin in)

Worden meer mensen blij van de zomer? Laat het me weten! :sun:
(Zo bloedheet is het momenteel niet, vond het eigenlijk wel lekker vandaag en ik ben echt even klaar met mopperen)
Ik vind het heeeerlijk! Ik heb een mooi kleurtje, draag lekker luchtige dingen en gooi elke dag de tuindeuren open. Laatst liep ik s ochtends buiten in de zon na een flinke stortbui. Het was heerlijk.
Ijs ijs ijs ijs ijs ijs :sun: lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ja heerlijk,
De kinderen spelen lekker veel buiten dus minder rommel in huis
lekker vaak ijsjes eten
De was is echt snel droog
fietsen met dit weer is heerlijk
Nog nooit zo'n mooie vakantie in Nederland gehad
Ik vind het ook heerlijk ! Ik heb het in de winter altijd koud, ook in huis. Afdrogen na douchen brrrr! Alleen daarom al ben ik blij met de zomer. Geen regen en wind, dat is alleen lekker als je lekker in je bed ligt. Lekker soepele jurkjes dragen! Licht s’ochtends, en ga zo maar door.
Wij hebben net heerlijk gewandeld en in het park gezeten, dit vind ik echt een hele fijne temperatuur. Van mij mag het altijd zo zijn maar dan met af en toe een bui( midden in de nacht) zodat het weer groen wordt.
jaa hoor, heerlijk zonder jas de deur uitrennen en lekker in het zonnetje.

ik woon zowat in mijn shorts en rokjes
Relax we're all crazy, it's not a competition
gizzmo-returns schreef:
01-08-2018 21:05
Ijs ijs ijs ijs ijs ijs :sun: lekker!
Jaaaaaaaaa natuurlijk!! Dat ik daar nog niet op gekomen was! Heb er net nog1 opgehad :proud:

Jurkjes vind ik ook wel fijn, en idd als ik uit mn werk kom lekker een korte Flodder-broek aan, fijn he Rouge!

Nogmaals ik vond het vorige week ook bloedheet maar ik vind het nu eigenlijk best wel lekker en nogmaals het heeft ook voordelen.
Lekker buiten eten, slapen met de ramen wijd open, en ...........
kamperen. Zit nu in mijn nachtpon onder de luifel op een Franse camping. Er valt een spatje regen waardoor het lekker even afkoelt.
Je mag zeker blij zijn dat het zomer is, maar de natuur is hier volledig naar de knoppen. Dat vind ik echt verschrikkelijk.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
01-08-2018 21:26
Je mag zeker blij zijn dat het zomer is, maar de natuur is hier volledig naar de knoppen. Dat vind ik echt verschrikkelijk.
Offtopic... :@
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 02-08-2018 09:40
2.90% gewijzigd
Ik vind deze zomer geweldig! Natuurlijk is het slecht voor de natuur en de boeren, maar als ik het over mezelf heb: ik geniet ontzettend!
Inderdaad, voor de natuur is het niet erg goed. Maar door te mopperen gaat het echt niet regenen helaas.
De fruitoogst is goed las ik in een berichtje. Lekkere appels en peren komen eraan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dat ik niet tig keer het weerbericht hoef te checken of we wel die buitenactiviteit kunnen doen. Heb een hekel aan regen.
:cheer2:
Heerlijk, die zon en de warmte!

Ik hoef niet steeds na te denken over wat ik aan moet: gewoon iedere dag een ander luchtig jurkje.
Dit jaar ga ik pas in september op vakantie. Eerst zag ik er tegenop om de hele zomer thuis (nou ja, in Nederland) te zijn, maar nu ben ik er juist blij om. We hebben vorig najaar de tuin opgeknapt, dus is het extra fijn dat we elke dag buiten kunnen zitten.

Ik geniet!
nicky_l wijzigde dit bericht op 01-08-2018 21:56
2.90% gewijzigd
Ik moet helemaal niks!
Benbits schreef:
01-08-2018 21:50
Dat ik niet tig keer het weerbericht hoef te checken of we wel die buitenactiviteit kunnen doen. Heb een hekel aan regen.
Ja dat vind ik ook erg relaxed.
Je kan ook lekker overal op de fiets naartoe.

Nicky: goede timing, ik ben in juni al geweest en eind augustus nog een weekje,nu ligt zowat half Nederland op zn gat dus lekker rustig voor ons werkenden... :biggrin:
(Geen gillende, buitenspelende kinderen)

Ik word blij van jullie reacties!! :cheer:
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 01-08-2018 22:00
32.00% gewijzigd
Ik mopper ook wel een beetje, maar ik zeg er dan direct bij dat ik niet mag mopperen!
Want hoe lang is het geleden dat we zo'n zomer hadden.
Het is toch heerlijk!
Deze zomer gaat voorlopig nog even door.
I love it.
bartjes schreef:
01-08-2018 21:56
Ik mopper ook wel een beetje, maar ik zeg er dan direct bij dat ik niet mag mopperen!
Want hoe lang is het geleden dat we zo'n zomer hadden.
Het is toch heerlijk!
Deze zomer gaat voorlopig nog even door.
I love it.
Inderdaad. De afgelopen jaren als het twee weken regende en 20 graden was zeikte iedereen dat het een stomme zomer was, en dan is het warm, zeikt weer iedereen.
Ok ik zeur er ook wel eens om maar ik word er moe van, hoe vaak is het nou dit weer...
Zomer is ook leuk en gezellig en ik word blij van de zon.
Het leeft veel makkelijker. De was lekker snel droog, geen modderpoten van de hond, de katten leven nu vooral in de tuin en bosjes en hebben het naar hun zin. Lekker wijntje drinken buiten en het niet koud krijgen. Ondanks dat ik al weer aan het werk ben blijft het vakantiegevoel langer aanhouden.
Ik heb sinds vandaag officieel vakantie en ondanks dat ik aan het werk was afgelopen maanden heb ik met volle teugen genoten, Ik hoop dat het nog heel lang warm blijft!
Halverwege aug gaan we zeilen naar Schotland. Hopelijk is het dan/daar ook een beetje mooi weer.

Kortom: ik klaag niet. Ik hou er van!
Ja dat heb ik precies hetzelfde, mooi omschreven Mieke!

Zoals de Aria uit Porkey en Bess (Summertime) zegt, het leven in de zomer is gewoon makkelijker op een of andere manier.
Dat maakt de hitte (vond het vandaag en morgen wel meevallen, je went er wel aan) eigenlijk best wel dragelijk.
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 01-08-2018 22:40
2.30% gewijzigd
Heerlijk dit weer en de warmte. Gelijk in de ochtend al warm genoeg om de jas lekker thuis te laten (de periode dat je in de ochtend nog een jas nodig hebt en in de middag niet vind ik altijd een beetje lastig qua kleding).

Wat mij betreft blijft het nog heel lang dit warme weer (met dan elke nacht of om de nacht een goede bui voor de natuur).
grutt schreef:
01-08-2018 22:33
Heerlijk dit weer en de warmte. Gelijk in de ochtend al warm genoeg om de jas lekker thuis te laten (de periode dat je in de ochtend nog een jas nodig hebt en in de middag niet vind ik altijd een beetje lastig qua kleding).

Wat mij betreft blijft het nog heel lang dit warme weer (met dan elke nacht of om de nacht een goede bui voor de natuur).
+1 :rolling:
Ik mis de regen nog niet (trouwens wel een behoorlijke hoos gehad vorige week, maar zat op de fiets vanmiddag te genieten van de zon. Van mij mag het, en nu wel hopen dat de winter niet even koud wordt als de zomer warm is, want daar word ik niet blij van
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven