Handschoen kattenhaar

04-08-2018 09:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek ervaringen met een handschoen voor het verwijderen van kattenhaar, met name de dikke vacht wat dichter op de huid. Gewone borstel of kam wordt niet gewaardeerd... Volgens de foto en commercial haal je veel haar weg, maar of dit klopt?
Ja, het werkt prima. Hij ligt hier alleen ongebruikt omdat mijn lieve poes me haar niet laat aaien met dat ding. Ze valt me aan en loopt weg hahaha
Internagelaktisch
O jee, ik had gehoopt dat door het "aaien" de kat het minder erg zou vinden. Komt de borstel wel dicht op de huid?
PLUKDEDAG1967 schreef:
04-08-2018 09:12
O jee, ik had gehoopt dat door het "aaien" de kat het minder erg zou vinden. Komt de borstel wel dicht op de huid?
Kun je dan niet beter een palmpad nemen? Die doe je om je hand en je kunt er mee "aaiend" kammen.
https://www.dierenwellness-shop.eu/a-38 ... /palm-pad/
Afbeelding
“Don’t look back – you’re not going that way.”
PLUKDEDAG1967 schreef:
04-08-2018 09:12
Nee hoor, mijn meisje vindt die handschoen zelf gewoon raar / eng ofzo
Internagelaktisch
Ik gebruik puimsteen. Geweldig om losse haren uit de ondervacht mee te verwijderen. Gekocht bij mijn dierenarts. Kan heel zacht en is zeer, ZEER effectief. Ik heb er eergisteren een volledige kat mee uit zijn vacht gehaald zonder mopperen (van zijn kant).
Ik heb er hier eentje. Kat vindt het even fijn als een kammetje: als ik net bezig ben vindt ze het niks, even later ligt ze er spinnend bij. Maar er komen zoooo veel meer haren mee uit!! Ideaal vind ik het
Ik heb er eentje gekocht van Wish, werkt als een trein
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
Dank voor de reacties, ik ga er 1 bestellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven