Advies gevraagd

04-08-2018 20:10 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

In 2012 heb ik een man leren kennen. Van 2012 tot augustus 2016 was dit op vriendschappelijk gebied... we voelde wel meer voor elkaar maar durfde de stap nog niet te zetten om elkaar als partners te beschouwen. Augustus 2016 zijn we op een date pats boem smoor verliefd geworden. Veel afspraakjes gehad en elke dag contact en toekomst plannen maken.

Het klonk allemaal te mooi om waar te zijn...

Ik ben januari 2017 er achter gekomen dat hij de periode dat wij dus een relatie hebben gestart (vanaf augustus 2016) , contact had met andere dames. (Mail en app)
Hij stond op een betaalde datingsite voor buitenlandse bruidjes (niet discriminerend bedoelt). Zn mailbox puilde uit van mailtjes van vrouwen. Waaronder 1 dame waar hij al vanaf 2012 contact mee had. Hier stoor ik mij het meest aan. Hij heeft tm december 2016 contact gehad. Waaronder berichtjes dat hij haar als vrouw wilt, hij van haar houdt etc. Dit terwijl wij al met elkaar gingen. Achteraf blijkt ook dat hij haar bij een optreden heeft ontmoet en ze samen gekust hebben.
Ik ben er ook achter gekomen dat hij zich april 2017 op 4 sites heeft aangemeld incl profielfoto. Deze sites zijn voor mensen die op zoek zijn naar "wipbeurten" om het zo maar netjes uit te drukken.

Ik heb hem hier mee geconfronteerd, maar volgens hem was het niet meer dan een spelletje. Dat er geen gevoelens bij zitten. En dat de datingsites meer uit nieuwschierigheid waren.

Ik vertrouw hem dus voor geen meter meer.

Ben ik dan mss te "moeilijk/koppig" dat ik dit als een soort van vreemdga zie?

Hij vertelde tegen mij dat hij wilde dat ik zijn vrouw wordt en dat hij van mij houdt..maar dat zei hij tegwn meerdere.

Wat moet ik nog geloven?

We zijn al een tijd aan het latten omdat ik niet weet wat ik moet.

Hoe zouden jullie reageren in deze situatie?

Liefs mij
ik zou even vragen of het bericht op de relatiepijler geplaatst kan worden
Een lot uit de loterij die man. Houden natuurlijk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Mensen die spelletjes spelen met andere mensen moet je ook wantrouwen. De vraag is of jij wilt wantrouwen binnen een relatie.

Dat jij hierover nog een topic opent.... Wat denk jij dat de mensen zullen zeggen? Inderdaad, "lot uit de loterij". :-?
Ik denk dat je het antwoord zelf al wel weet. Je bent meer waard dan dit, dit is geen leuke en betrouwbare man. Denk aan jezelf en ga bij hem weg.

Er zijn zat mannen die wél te vertrouwen zijn. :hug:
Wat een pareltje :nut:

Ik zou als ik jou was de relatie beeindigen en opzoek gaan naar een leuker exemplaar
Individueeltje schreef:
04-08-2018 20:10

Hij vertelde tegen mij dat hij wilde dat ik zijn vrouw wordt en dat hij van mij houdt..maar dat zei hij tegwn meerdere.

tja......
waarom ben jij de beste om woord te houden?
Bedankt voor de reacties.
Volgens hem was het allemaal spierij eb niet waard om de relatie te stoppen. Omdat het kinderspel was. Maar wat is een relatie zonder vertrouwen? En zo een rare start beloofd niet veel goeds is de toekomst. Dus ik ga er defintief een punt achter zetten.

Thnx all!
Hij noemt het nu "spielerij", omdat jij erachter bent gekomen.
Verstandig van je om de relatie te stoppen.
Volgens hem deed hij dat alleen maar om zn ego te strelen. Wetende dat hij veel vrouwen kon krijgen via die site.
Wat ik allemaal al bullshit vindt...
Hij wil zijn straatje schoonvegen zodat jij het niet uit maakt. Niet intrappen. Ga voor een leukere man. Deze deugt niet. Goed dat je er een punt achter zet. Laat je niet overreden he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven