Waterkan/drankdispenser

05-08-2018 10:20 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik heb bij de Action zo'n 3 liter (water) kan met kraantje gekocht. Ik heb deze in de koelkast staan. Prima idee... als er niet zo'n lullig straaltje uit zou komen. Als ik twee longdrinks in moet schenken staat de koelkastdeur zo lang open met dit warme weer, daarbij begint de deksel nu al te roesten aan de binnenkant (condens)

Iemand een tip voor een betere? Sneller stromen, niet meer dan 3 liter en niet roesten hebben de voorkeur :biggrin:
Misschien deksel eraf draaien als je het kraantje opent? Als er geen lucht bij kan, is het logisch dat het zo langzaam gaat.

Maar OT: dille en kamille had een tijdje geleden zoiets met glazen deksel.
Even de dekseltje oplichten ;-)
zorgen dus dat er lucht bij komt. en neem de dispenser uit de koelkast en vul de glazen op de aanrecht.

Ik heb nooit begrepen waarom je zo iets koopt om in de koelkast te zetten, dan kan je beter gewoon een kan of een fles nemen die je zelf vult. Zo'n dispenser is leuk bij een buffet / bbq / feestje, niet om opgesloten in de koelkast te staan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik heb zo’n ding laatst gewonnen bij de bingo van Centerparcs :$ En bij mij staat hij alleen voor de sier, te wachten tot ik ooit nog eens een feestje heb zodat ik er limonade in kan doen of zo.
Gekoeld water staat gewoon in flessen in de koelkast.
FiIee schreef:
05-08-2018 10:22
Misschien deksel eraf draaien als je het kraantje opent? Als er geen lucht bij kan, is het logisch dat het zo langzaam gaat.

Maar OT: dille en kamille had een tijdje geleden zoiets met glazen deksel.
Dat ik daar zelf niet op ben gekomen :roll: probleem verholpen :high5:
hamerhaai schreef:
05-08-2018 10:30
zorgen dus dat er lucht bij komt. en neem de dispenser uit de koelkast en vul de glazen op de aanrecht.

Ik heb nooit begrepen waarom je zo iets koopt om in de koelkast te zetten, dan kan je beter gewoon een kan of een fles nemen die je zelf vult. Zo'n dispenser is leuk bij een buffet / bbq / feestje, niet om opgesloten in de koelkast te staan.
De dispenser staat vrij strak tussen twee plankjes in (kleine koelkast)
Ik had eerst een glazen literfles, maar met dit weer blijf je die bijvullen, en heb je steeds lauw water. Dit is een prima alternatief, 's morgens vul ik hem en redden het de hele dag zonder bijvullen.
Een heel stuk duurder maar oh zo mooi en oh zo handig. Blomus Acqua 1,5 L
Afbeelding
Ter aanvulling, wij drinken kraanwater, anders had ik wel plastic flessen gehad :P
Lavendel_Madelief schreef:
05-08-2018 10:58
Een heel stuk duurder maar oh zo mooi en oh zo handig. Blomus Acqua 1,5 L
Afbeelding

En anders koop je een plastic variant bij de Blokker of de Action. Probleem verholpen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
winkelfanaat schreef:
05-08-2018 10:55
De dispenser staat vrij strak tussen twee plankjes in (kleine koelkast)
Ik had eerst een glazen literfles, maar met dit weer blijf je die bijvullen, en heb je steeds lauw water. Dit is een prima alternatief, 's morgens vul ik hem en redden het de hele dag zonder bijvullen.
Gewoon 1,5 literflessen spa in de koelkast leggen. Desnoods hervullen met kraanwater.
Lavendel Madelief supermooi zijn die! Misschien wat voor de winter, als we weer meer thee drinken :)
redbulletje schreef:
05-08-2018 11:05
Gewoon 1,5 literflessen spa in de koelkast leggen. Desnoods hervullen met kraanwater.
Ik hervul liever geen plastic flessen vanwege de BPA.
winkelfanaat schreef:
05-08-2018 11:12
Ik hervul liever geen plastic flessen vanwege de BPA.
Die van Spa bevatten geen BPA: https://www.spa.nl/contact
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
05-08-2018 11:20
A, goed om te weten!!
SombraOnline schreef:
05-08-2018 11:20
:cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven