chatoperator

04-01-2017 11:54 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Ik nijntje nu 14 weken zwanger door de prikpil heen. Gekozen om er voor te gaan. Ik heb nog schulden circa 8-9000 euro. Ik ben al tijden bezig met het te regelen via een bewindvoerder, maar jeetje mina wat duurt dit lang. Zo vaak opnieuw gevraagd wanneer nou de datum is , of er al iets aangevraagd is bij de rechtbank maar krijg hier geen antwoord op. (Dat terwijl hun er wel voor gezorgd hebben dat ik mijn huis e.d. heb behouden. Iets wat de gemeente + maatschappelijk werker en haar bewindvoerder niet konden. Dus ik had er vertrouwen in). Maar nu het dus zo lang duurt word ik echt gek hier van.

Ik heb eind vorig jaar 3 maanden gewerkt, hierdoor moest ik dus 2 maanden huur in 1 keer betalen. Ik kreeg uitkering terug die ze 3 maanden per ongeluk hadden ingehouden hadden ze grotendeels over gemaakt naar achterstallige huur, prima maar ik moest dus alle andere rekeningen dus betalen met het werken terwijl ik dus door 3 maanden geen uitkering te hebben gehad achter liep. Nu ben ik daar een beetje mee bij, maar nu stopte het werk en krijg je bijstand pas een maand later, wat betekende weer rekeningen die niet betaald kunnen worden en gestress daarmee en dat ben ik eigenlijk spuugzat.

Ik wil weer een schone lei en overzicht. Ik krijg een kind straks en die wil ik het beste van het beste kunnen geven, maar dat gaat zo niet.

Toen ik 5 jaar terug in een winkel 3 jaar lang werkte verdiende ik niet veel ondanks veel uren. Moest blij zijn als ik 800-850 euro per maand verdiende. Gelukkig vond ik toen thuis werk, als chatoperator, tja niet echt leuk erotische berichten sturen maar ach ik kwam thuis en werkte van 19.30 - 23.00 uur elke avond op de bank voor de tv, en verdiende toch 250 euro extra per week (belasting moet hier nog van af.)

Maar nu word ik dus met mijn neus op de feiten gedrukt. Relatief lage schuld, met bijstand valt dit niet af te vallen en momenteel kan ik niet werken wegens extreme rugpijn en zwangerschap wat dus ook niet handig mee werkt hierin. Mijn vriend werkt wel, maar dat geld is voor de kleine en voor hem. Niet voor mij.

Ik twijfel al weken hierover om dit werk weer op te pakken en dan mij weer voor de 1000% in te zetten. Gelijk de schulden af te lossen en de belasting die volgend jaar betaald moet worden erover apart houden. Zo kan ik daarna met een schone lei verder en heb ik zelf het regim over mijn leven en uitgaves.

Ene kant in mijn hoofd zegt " gewoon doen, toen verdiende je ook 250 euro per week naast je baan " , nu heb je geen baan dus kan je meer verdienen dan een bijstanduitkering en des te eerder heb ik de schulden af gelost. Ik heb 1 keer in een vakantie tijd 2000 euro per maand getypt daar was ik toen dolblij mee! En voor nu zou het zoveel fijner zijn als ik hierdoor eruit kom, zonder al die ellende van stress en wachten.

Wat zeggen jullie? Er voor gaan, schulden af betalen, zodat kleine nijn met een schone lei kan starten. Zonder zorgen?
Ja begin je eigen topic ipv iets van 1,5 jaar geleden naar boven te halen en schrijf duidelijke wat je bedoelt want er is geen touw aan vast te knopen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
03-08-2018 06:21
Ja begin je eigen topic ipv iets van 1,5 jaar geleden naar boven te halen en schrijf duidelijke wat je bedoelt want er is geen touw aan vast te knopen.
Inderdaad.
hallo;

iemand nummer van Yops?
of hoe bereiken?

mvg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven