Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
quote:Moosey schreef op 10 maart 2009 @ 19:24:

So, lekker bot zo na Drifts post, ik reageerde op Vinyl

Balen Drift, van dat eten! Zou ook niet weten wat je daaraan doet, misschien proberen de hele dag door kleine beetje te blijven eten? Lijkt me wel heel vermoeiend, de hele tijd aan eten denken. Of misschien toch wat meer bewegen, dat je lijf ook gewoon meer nodig heeft?

Geeft niet! Jij kon niet ruiken wat ik ging posten, toch??

Ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet veranderen. Hoop dat het vanzelf wat beter gaat als ik iets beter gewend ben aan mijn nieuwe ritme. Ik eet ook wel maar alleen wel met enige tegenzin. Heb tussen de middag vandaag wel soep gehad, dat lepelt best makkelijk weg en dat heb ik toch wat binnen gekregen.

Vinyl, kan me voorstellen dat je nu schikt als je telefoon gaat. Lastig vast te stellen inderdaad wat 'binnenkort' is.
Ohhh wat een keurige calorieën hebben jullie!

Hier:

-ontbijt: 2 crackers, eentje met kaas, eentje met ossenworst

-lunch: 3 boterhammen, eentje met kaas, twee met ossenworst

- avondeten: roerbakmie (met groenten, kip, en mix), met klein beetje satesaus en kroepoekjes (iets teveel kroepoekjes vrees ik ), daarna nog bakje yoghurt

Ik heb wel erge snaaizin....

Xan is zo de deur uit, dus niemand om me tegen te houden ook... hmmm...
Peas on earth!
Drift, is het anders wat als je wat meer makkelijk eet? Een breaker yoghurt tussendoor ofzo, zodat je wel genoeg binnenkrijgt?

En wat betreft 'binnenkort', dat probeer ik maar ruim te zien, kan het ook niet tegenvallen..
Drift, lastig dat je meteen merkt dat je geen eetlust hebt. Misschien sowieso goed om tijd te besteden aan je lunchpauze en andere pauzes. En wellicht inderdaad kleine hapjes iedere twee uur?
Peas on earth!
Wel lekker dat je ook de motivatie weer hebt, Erwt!
Xan is NU de deur uit... en die daimpjes uit de kast roepen naar mij

Ohhh en de honingdropjes ook...

Ahhhhhhhh
Peas on earth!
Thanks voor de tips! Lief dat jullie meedenken!

Ik ben inderdaad al aan het bedenken wat ik aan redelijk vloeibaar eten naar binnen kan krijgen, gaat toch makkelijker. Daarnaast heb ik er vandaag ook voor gezorgd dat ik steeds een boterham in de buurt had, zodat ik tijdens het werken achter de computer af en toe een hap kon nemen. Op die manier eet ik dan stiekem toch een extra boterham.

En ik heb vandaag aan het einde van de dag mijn collega's gemaild dat ik morgen graag samen wil lunchen ondanks dat ik van mijn andere werkplek moet komen. Ze willen vast wel even op me wachten had ik bedacht

Erwt, als antisnaaitip jezelf misschien lekker installeren op de bank met een enorme pot thee en een paar biscuitjes. Zit je vast zo lekker dat je niet meer op wilt staan.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 maart 2009 @ 19:40:

Ahhhhhhhh En even je vingers in je oren doen
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 maart 2009 @ 19:40:

Ahhhhhhhh

Gooi er een doek overheen, dan houden ze wel op met schreeuwen!

Je kunt het Erwt!!
Haa, wat geweldig, deze mental support

Zucht.... sniffff... waarom zijn hier al die lekkere dingen in huis. Grmpfffff! Ik ga inderdaad maar even een pot thee zetten, kaarsjes aan, wierrookje en een paar biscuitjes en dan níet meer van de bank
Peas on earth!
ARGH! Herkenbaar PodE! Hier roept ook alles naar me

Wel raar, want collega's en ik hadden allemaal snaaizin vandaag.

En stagiair had ook nog eens een zakje Lu Cracotte zoutjes mee, omdat ik die wel mag (ja hallo! Echt niet! zitten nog best wat kcal in) Maar goed, toch gegeten... En daarna borrel in de stad met twee wijntjes en goddelijke kaassticks en wat mindere lekkere bitterballen.

Ik sta zo te stuiteren van werkstress en nieuw-huis vreugde dat ik me niet heb ingehouden.

Nu aan een bord 'Ofen-makkaroni alla mama' (= Duits) en dat is dus eigenlijk oven spaghetti. Heel lekker, heb 'm al eerder gehad.

150 gram Spaghetti in de ovenschaal. 300 gram gehakt (in dit geval 250 gram rundertartaar) bakken, daar 500ml water en de mix bij doen. Wachten tot het kookt.

Dat over de spaghetti gieten en er 100 gram creme fraiche (in dit geval light light creme fraiche) over verdelen. Dan nog 50 gram kaas erover raspen (30+ in dit geval) en in de oven.

Eet nu de helft ervan op, gisteren al bijna de andere helft gegeten. Ben bang dat ik dit weer niet op krijg.

Rauwkost erbij, hmmm!

Ik ga maandagochtend kijken naar de woning Kon ook vrijdagmiddag al, maar dat was niet zo handig ivm werk.

Spannend hoor!! Moet dan wel een wasmachine, want die heb ik niet. En misschien ook een bank, en dan ben ik compleet

Driedubbel voor Keesie!!! Wat supergoed dat je morgen al terug mag komen, klinkt veelbelovend!!
Okee, ik ben geinstalleerd. Hier liggen naast mij:

- stuk komkommer

- thee

- 3 mariabiscuitjes

- 4 dropjes

Dat leek me wel al behoorlijk 'uit de band springen' voor een keer . Verder mag ik dus níets!

(sssttttt dropjes......!! )

Age, leuk: maandag woning kijken! Ben benieuwd!

Ovenpasta klinkt wel okee! Heb ook wel eens ovenpasta gegeten met mix van Knorr (denk ik). Was ook heel okee!
Peas on earth!
3 mariabiscuitjes, stuk komkommer en 4 dropjes zijn samen 136 calorieën. Nou, das dan wel weer te overzien
Peas on earth!
goed van je Erwt!

Ik zit alweer aan de handgemaakte chocolade.

Nu was in de droger doen en daarna cake bakken
Ik heb zojuist ontdekt dat ik ook nog echte Australians heb

Ohhhh handgemaakte chocolade lekker

Jij bent morgen jarig toch?
Peas on earth!
Jaaaaaa!!!

Dus morgen moet ik ook al cake eten, dan kan die chocolade vandaag er ook wel bij
Dat lijkt mij een logische redenering
Peas on earth!
Ik vond 'm ook goed genoeg

Haha, nee best stom eigenlijk. Maar goed, ik koop niks meer, ik eet enkel wat ik nu in huis heb. dat vind ik wel een goed gevoel, ik ben dus wel gedisciplineerd genoeg om niks te kopen!

En als ik a.s. zondag bij m 'n feestje thuis lekkere dingen krijg van m'n vrienden dan mogen ze het zonder pardon weer mee naar huis nemen. Ik kan het best weigeren toch?
Jaa, of meteen weer uitdelen!
Peas on earth!
NEEEEE Kut!!! Heb ik wel weer hoor

Ben er zó niet bij met m'n hoofd dat ik 600ml melk door de cakemix meng ipv 60ml

Oh wat erg!! Ik wist dat er iets niet klopte, en toen ging ik even goed nadenken en ja hoor... Oh wat stom!!
Peas on earth!
Sorry
Peas on earth!
Dat is eigenlijk ook niks voor mij... Grommmm! Gelukkig heb ik nog een ander pak, citroencake.

Dit zou chocoladecake worden...

Heb nog wel genoeg eieren en melk in huis, maar niet genoeg boter. Dan vul ik dat wel aan met margarine.

Oooooh, ik schaam me dood!
En nu? Voor wanneer is die cake? Voor morgenavond? Of al eerder?
Peas on earth!
Oh gelukkig nog een ander pak
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven