Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Oh Age.... Balen van die cake! Dat wordt wel een erg smeuige cake zo!! Ik heb trouwens geen cake meer gebakken met dat natrena spul. Had zo de balen na de mislukte appeltaart dat ik zo'n kant-en-klaar-pak-brownie had gekocht waar alleen water bij moest. Errug handig!! (en lekker)

Ga nu even de rest lezen, maar kon het niet laten even mijn medeleven aan Age te betuigen. Bij deze...

Zo meer.
Ok nu even de rest!

MdK; goed nieuws voor jou en ons. Heeft ons duimgedraai geholpen en kunnen we er vaker op vertrouwen! Als men zegt "we bellen je van de week" en ze bellen dezelfde dag, dan zegt dat natuurlijk genoeg. Go for it girl!

Drift, balen joh dat je geen hap door je keel krijgt. Heb je het misschien niet te druk? Ga je dit op lange termijn wel trekken? Wel goed voor jezelf zorgen hè?

Age; beter van je huizen-nieuws! Heb je enig idee of er veel aan moet gebeuren etc? En is het een appartement of een gewoon huis? Wel superleuk, kun je lekker weer shoppen en leuk inrichten naar je smaak.

Erwt is echt gedisciplineerd!

Hoe doe je dat, ik produceer nog steeds even geen lijstjes hoor! PS: ik doe idd geen mini-laptop. Heb me vandaag laten adviseren en die dingen zijn natuurlijk iets minder snel dan de "normale"... Ik zei tegen die verkoper, ik moet een snelle hebben om de snelheid van postings op het Viva forum bij te kunnen houden. Toen raadde verkopert mij de mini laptop af...

Moosey, hoe was je voorstelling? Is zeker wel apart om daar in je vrije tijd te zitten? Kijk je dan ook naar hoe je "collega's" het doen?

Vinyl, goed dat je probeert de term binnenkort te relativeren. volgens mij hebben mannen standaard een andere definitie van binnenkort...
anoniem_80628 wijzigde dit bericht op 10-03-2009 21:48
Reden: soms voegt een smiley iets toe, en besef je dat later pas.....
% gewijzigd
Verkoper en praatje

Nou, lijstje nu toch minder gedisciplineerd met dropjes, koekjes erbij hoor
Peas on earth!
Ik heb voor het eerst in mijn leven een topic geopend op de wonenpijlert en omdat ik zó in de ban ben van nieuwe gordijnen maak ik een fout in de titel... grmpfff... dat irriteert me nú al mááááteloos.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 maart 2009 @ 20:35:

Ik heb zojuist ontdekt dat ik ook nog echte Australians heb Wat zijn Australians? Neem aan dat je het niet over dat trainingspakken-merk hebt ??
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 maart 2009 @ 21:49:

Ik heb voor het eerst in mijn leven een topic geopend op de wonenpijlert en omdat ik zó in de ban ben van nieuwe gordijnen maak ik een fout in de titel... grmpfff... dat irriteert me nú al mááááteloos.

Hulde!!

Ik ga je topic lezen en op dit topic reageren. Kun je die titel niet veranderen??
oe, ik ben dol op de wonenpijlerT hobbeldiehop Kees in galop!

/ oh en dat ik verder net een enorme stapel was weg heb gevouwen en tegelijkertijd met Mammadekees heb gebelt over het goede nieuws.

// En Flora heeft gelijk! Morgen zo rond 1600 maisjes, dan beloof ik me plechtig in te zetten voor andere goede-doel-duim-partijen! Age maandag was het niet?

/// mmmmm chococakesoep!

//// Misschien moet ik toch weer gewoon posten dit schiet ook niet op!

/////////wonen!
Done
Nee, je blijkt de titel niet te kunnen veranderen. Grmpffff...

*is verdrietig want denkt dat iedereen nu denkt dat Erwt niet kan spellen*

Australians... ohhh je hebt een Ervaring gemist! Van die Goddelijke Bonbons... ik zal even een plaatje googlen:

Oh lukt niet, maar kijk Hierrrrrrrrrrrrrrrrrr
Peas on earth!
Heppumalaangepast!!
Ik zie het net, dankdankdank!
Peas on earth!
Age, die cake! Heb je zin in je verjaardag morgen? Je viert 'em wel uitgebreid zeg, tot drie keer toe...

Erwtje, lukt het de lokroep van de drop te weerstaan? Ik ga zo even kijken wat jij aan het uitspoken bent op de wonenpijlerT.

Flora, zo'n minilaptopje ziet er vooral leuk uit maar ik vraag me inderdaad af of het wel handig is. Maar goed...de verkoper heeft je al overtuigd

Ik heb gezellig met een vriendin aan de telefoon gezeten en ben eigenlijk van plan nog een beetje administratie achtige dingen te doen, het hoognodige zeg maar...
Er zijn al allemaal meedenkerts in mijn topic, leuk!

Ik heb de lokroep van de overige dropjes weerstaan. Ga zo ook naar bed (nog lekker lezen in bed), dus das veilig
Peas on earth!
quote:flora81 schreef op 10 maart 2009 @ 21:45:

Drift, balen joh dat je geen hap door je keel krijgt. Heb je het misschien niet te druk? Ga je dit op lange termijn wel trekken? Wel goed voor jezelf zorgen hè?

Oh ja, ik wilde hier nog even op reageren...gelukkig heb ik geen geheugenverlies ofzo

Ik moet het wel trekken, zit even niks anders op. Eten is echt mijn zwakke punt. Als ik druk ben dan verdwijnt ieder ritme uit mijn leven, heb ik helaas al jaren last van.

Door een heleboel gedoe in mijn privesituatie het afgelopen jaar heb ik ook even niet zo veel weerstand. De opleiding die ik volg staat bekend als zwaar, pittig, heftig en vermoeiend. Ik wist dus waar ik aan begon

Ik heb echter wel vertrouwen in mezelf, weet dat als ik even mijn best doe en mijn draai in het nieuwe ritme een beetje gevonden heb ik het echt wel trek. Het begin is blijkbaar gewoon even lastig.

MdK, ik zal voor je duimen morgen. Fijn te weten dat ons geduim werkte, altijd handig voor de toekomst

En Erwt, mooi dat de drop zich kost gehouden heeft!
Meiden, ik ben ineens best wel moe....

Ga de kaarsen uitblazen en mijn bedje opzoeken.

Welterusten!

Erwt; succes met je gordijn-inspiratie. Laat je weten wat het wordt?

Drift; succes met je administratie. Hmmm.. niet mijn favo-ding, maar toch handig om het een beetje bij te houden. Ik heb vandaag overigens nog zo'n handige opbergdoos gekocht. Ik gooide alle post nl altijd zo op tafel. Nu kan het mooi in die doos en kan ik het eens in de zoveel tijd bijwerken... Of het verstandig is weet ik niet. Irriteer me nu natuurlijk niet meer zo aan de rotzooi, dus ik moet gedisciplineerd worden!!

Age; Alvast Happy Birthday voor jou!!

MdK; keep the spirit alive! We duimen door!

Vinyl, Tien en Moosey ook lekker slapen als jullie dit nog lezen.
Overigens om nog maar eens iets over eten te roepen; ik gedraag me keurig op een onganse berg hoest- en keelsnoepjes na. Maar dat moest. Wegens blaftyfus.

Dat wil zeggen; sinds gister gedraag ik me weer keurig, het weekend was nogal *zoekt eufemistische omschrijving voor bacchenaal* gezellig! Ja dat was het, gezellig! Ofwel, ik ga eind van de week wel eens een schade assesment doen, tot die tijd zal het me even zouten.

Oh en ik heb geen drol verstand van laptops, minilaptops of andere digitale meuk, dus daar laat ik me maar niet over uit.
quote:Drift schreef op 10 maart 2009 @ 22:22:

[...]

Oh ja, ik wilde hier nog even op reageren...gelukkig heb ik geen geheugenverlies ofzo

Ik moet het wel trekken, zit even niks anders op. Eten is echt mijn zwakke punt. Als ik druk ben dan verdwijnt ieder ritme uit mijn leven, heb ik helaas al jaren last van.

Door een heleboel gedoe in mijn privesituatie het afgelopen jaar heb ik ook even niet zo veel weerstand. De opleiding die ik volg staat bekend als zwaar, pittig, heftig en vermoeiend. Ik wist dus waar ik aan begon

Ik heb echter wel vertrouwen in mezelf, weet dat als ik even mijn best doe en mijn draai in het nieuwe ritme een beetje gevonden heb ik het echt wel trek. Het begin is blijkbaar gewoon even lastig.

MdK, ik zal voor je duimen morgen. Fijn te weten dat ons geduim werkte, altijd handig voor de toekomst

En Erwt, mooi dat de drop zich kost gehouden heeft!

Ok, je hebt me gerustgesteld

Het is goed dat je het herkend en dat het dus waarschijnlijk nu even de beginfase is.
Ik ga ook zo slapen, want ben best wel moe. Morgen verder nadenken over mijnons gordijndilemma (ohja, zal ook nog even emt Xan overleggen , tis wel goed dat iedereen in dat topic het niet zo heeft op het rolgordijnenplan... dat doet me goed... ).

Truste allemaal!

MdK, alvast succes voor morgen (want hele dag trainingsdag, dus niet in de buurt van computer) en Age, een gezellige verjaardag!
Peas on earth!
Jullie ook trusten! Ik duik er ook in!
Erwt lacht mij uit

Maar jij typt fouten in je titel, dat doe ik lekker niet!

(heb de fout helaas niet gezien )

Hier andersom Drift, door drukke werksituatie snaai ik meer, en krijg ik daar ook meer behoefte aan.

Ik merk het nu al aan mezelf. Ik loop weer lekker te stuiteren maar ga ook meer snaaien. Grommm!!

Haha! Floor en mini-laptop-verkoperT Lijkt mij trouwens ook niks. Ik heb een 12inch iBook G4tje en dat is klein genoeg. Echt wel het minimale

Cake is voor morgen op het werk.

En oe! Nog 1,5 uur en dan ben ik jarig

Heb er wel zin in, morgen dus gewoon werken en cake eten (nu istie wel gelukt!!) en prosecco drinken en cadeautjes krijgen op het werk. En na het werk borrelen met m'n 4 beste vriendinnen en dan samen sushi eten

Zondag nog een borrel voor overige goede vrienden, moest echt een keuze maken maar nu wordt huis ook propvol gok ik zo

Keesie! Ik werd voor vorige klus ook dezelfde dag nog gebeld dat ze me wilden hebben! Terwijl ze hadden gezegd dat er nog 5 gegadigden waren en ik pas 2 wkn later gebeld zou worden.

Heb er met plezier gewerkt en ze hebben me voor de komende 5 jaar al 'geboekt'

Ik voel dat het met jou ook zo zal lopen, ik probeer mee te duimen!!
Wel wat vroeg maar Age;

en een

en een

Want Age is strakkies jarig dus de vlaggen hangen uit!

Fijne dag morgen!!!!
Joehoe!! Dank je!!

(vorig jaar kreeg ik een eigen topic, dit jaar vast niet )
Nou.....Tis goed met je, daar ga je maar bij de nietjes om slijmen

wij zijn zo

want Age is

en dat

wij!!!
Oh en MdK:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven