Pijpen

dinsdag 7 augustus 2018 om 21:07
Wat jij beschrijft is helemaal geen wederkerigheid, maar ruilhandel.redbulletje schreef: ↑07-08-2018 20:53Wederkerigheid komt uiteindelijk op 't zelfde neer. Als TO haar vent 'n pijpbeurt geeft, dan mag ze verwachten dat zij 'n befbeurt terug krijgt. Maar die krijgt ze niet, dus dan is er geen sprake van wederkerigheid. Voor alsnog te gaan pijpen zou ik eerst zelf 'n goeie beurt eisen en anders zoekt ie 't maar uit.
Ik pijp wel. Hij likt niet. En toch hebben wij een prima balans in ons seksleven.
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:09
Niet alle mannen. Ik bijvoorbeeld niet.JollyRider schreef: ↑07-08-2018 20:48Nee. Tenzij jij gelooft dat prostitués hun werk niet voor het geld doen natuurlijk.
Mannen gaan echt niet naar de hoeren omdat de dames in kwestie zoveel plezier hebben. Mannen kunnen echt prima seks hebben met een partner die daar minder of geen plezier aan beleeft.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:10
Wat jij beschrijft ; zo is het. Hij wil niks anders meer, dus word het natuurlijl afgezaagd voor mij.clueless17 schreef: ↑07-08-2018 21:03Ik stel me zo voor dat vriend erop kikt dat TO grommend en kwijlend z'n ding uit z'n broek trekt, haar lippen aflikt en hem naar binnen slobbert alsof het een magnum double choclate is. Terwijl ze hem met twinkelende oogjes aankijkt en met een hand in haar tieten knijpt.
Met de nodige hoeveelheid mmmmm's en aaaaa's (O nee,uuuhhhoewwwmmm's ) natuurlijk.
Ik heb ooit eens een scharrel in een ondeugende bui zo besprongen en hij vondt het geweldig. Zo geweldig dat hij dat steeds weer, en meer van dat, wilde en teleurgesteld was als ik het op dat moment niet zo voelde. Dat was een enorme afknapper. leuk hoor, aangeven wat je lekker vindt, maar als het doorslaat en niks anders meer goed is wordt je daar echt niet meer geil van.
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:12
Pijpen is een favorietje van me, ik vind het geweldig om te doen, om mijn vriend te zien genieten, en ik verwacht er niks voor terug. Die wisselwerking van geven en nemen is in balans tussen ons, die vindt als vanzelf plaats.
Er kan veel worden opgelost met praten, maar niet als de verschillen te groot zijn. Als de seksstijlen teveel van elkaar verschillen en daardoor elkaars behoeften niet bevredigd worden, waarom zou je dan nog bij elkaar blijven?
Jij wil dat er aandacht besteed wordt aan voorspel en opgeilen, en hij wil gepijpt worden door iemand die dat wél leuk vindt.
Er kan veel worden opgelost met praten, maar niet als de verschillen te groot zijn. Als de seksstijlen teveel van elkaar verschillen en daardoor elkaars behoeften niet bevredigd worden, waarom zou je dan nog bij elkaar blijven?
Jij wil dat er aandacht besteed wordt aan voorspel en opgeilen, en hij wil gepijpt worden door iemand die dat wél leuk vindt.
Dat zei ik dus ook niet. Maar Vanzai impliceerde: geen enkele man.
De vrij grote markt voor prostitutie bewijst de onjuistheid van die bewering.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dat zou ik niet vinden. Als hij het onderdeel wat ik het leukste vind niet wil doen, dan doe ik het onderdeel wat ik het meeste haat zeer zeker niet.

dinsdag 7 augustus 2018 om 21:15
Plus dat het ook weleens leuk is om zelf zo besprongen te worden.
Het is gewoon niet leuk als het alleen maar kan als je alles uit de kast trekt.
Het is ook leuk om sexy gevonden te worden op een moment dat je het zelf niet verwacht, liefst gewoon als jezelf.
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:20
Ik denk dat hij op een ongelukkige manier zegt dat je het niet met overgave doet. Ik ben zelf een junk wat dat aangaat...maar als ik merk dat een man mij niet wil beffen is dat prima natuurlijk waarom moet hij wel iets tegen zijn gaan doen? Tenzij jij heel graag gebeft wordt...voor mij persoonlijk hoeft dat niet zo...dus geen probleem als het dan niet gebeurd...als ik een kleine tip mag geven...zorg altijd dat zijn lul goed schoon is natuurlijk misschien zelf vragen of hij hem wil wassen voordat je begint...ik geef een BJ alsof zijn lul de tweede man in bed is. Vrij ermee...speel ermee...tongzoen ermee...als je ziet dat hij gek wordt van genot dan is dat toch het leukste wat je aan je partner kunt geven?

dinsdag 7 augustus 2018 om 21:23
Iets wat ik haat zou ik sowieso niet doen.redbulletje schreef: ↑07-08-2018 21:12Dat zou ik niet vinden. Als hij het onderdeel wat ik het leukste vind niet wil doen, dan doe ik het onderdeel wat ik het meeste haat zeer zeker niet.
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:25

dinsdag 7 augustus 2018 om 21:25
Ik zou echt nooit (meer) iets tegen mijn zin in doen om mijn partner een plezier te doen. En nee ik wordt er echt niet blij van iets tegen mijn zin in te doenVanzai schreef: ↑07-08-2018 20:30Ik wil je best wel vertellen wat ik van de situatie vind hoor, TO;
1) ik vind het vreemd dat je een topic opent over iets wat je met je partner zou moeten bespreken;
2) ik vind het vreemd dat je er geen plezier in schept dat te doen voor je partner waar hij blij van wordt en jou niets kost.
Blijft staan: waarom schep je er geen plezier in om dat te doen voor je partner waar hij blij van wordt?
Dit topic hoort m.i. niet onder seks maar onder psyche of relatie.
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:26
Maar iemand kan een bepaalde handeling nog steeds niet fijn vinden. Hoeveel een ander er ook van geniet.Marvis66 schreef: ↑07-08-2018 21:20Ik denk dat hij op een ongelukkige manier zegt dat je het niet met overgave doet. Ik ben zelf een junk wat dat aangaat...maar als ik merk dat een man mij niet wil beffen is dat prima natuurlijk waarom moet hij wel iets tegen zijn gaan doen? Tenzij jij heel graag gebeft wordt...voor mij persoonlijk hoeft dat niet zo...dus geen probleem als het dan niet gebeurd...als ik een kleine tip mag geven...zorg altijd dat zijn lul goed schoon is natuurlijk misschien zelf vragen of hij hem wil wassen voordat je begint...ik geef een BJ alsof zijn lul de tweede man in bed is. Vrij ermee...speel ermee...tongzoen ermee...als je ziet dat hij gek wordt van genot dan is dat toch het leukste wat je aan je partner kunt geven?

dinsdag 7 augustus 2018 om 21:29
Meen je dit echt?Vanzai schreef: ↑07-08-2018 20:13Je ligt in de hangmat van het hebben van een kind en een voordeurdeler begrijp ik? Waarom open je een topic? Je hebt toch een partner om de partnerdingen mee te bespreken?
En nogmaals; waarom schep je er geen plezier in om je partner te plezieren zoals hij dat wil? Zijn jouw behoeftes het enige dat telt in deze relatie?

dinsdag 7 augustus 2018 om 21:40
Zo één met zo'n neppe tong zeker.redbulletje schreef: ↑07-08-2018 21:29Ik hoef 't ook nooit meer te doen. Ook niet in ruil. Heb nu 'n vibrator die beter is dan de beste befbeurt ever![]()

dinsdag 7 augustus 2018 om 21:54
Nee, eentje op luchtdruk (satisfyer/womaniser)

dinsdag 7 augustus 2018 om 22:03
Oh, die wil ik ook graag nog eens aanschaffen! Die zijn alleen best prijzig. Heb je een hele dure of meer een tussenprijs?

dinsdag 7 augustus 2018 om 22:06
Geloof me, hij is elke cent waard!MissMagicx schreef: ↑07-08-2018 22:03Oh, die wil ik ook graag nog eens aanschaffen! Die zijn alleen best prijzig. Heb je een hele dure of meer een tussenprijs?

Ik heb de satisfier, die was goedkoper dan de womaniser.

dinsdag 7 augustus 2018 om 22:20
Die indruk kreeg ik al, met alles wat ik erover gelezen heb, maar fijn om het uit eerste hand te horen.redbulletje schreef: ↑07-08-2018 22:06Geloof me, hij is elke cent waard!
Ik heb de satisfier, die was goedkoper dan de womaniser.

dinsdag 7 augustus 2018 om 22:30
Ik heb de womenizer...elke cent is het waard geweest...MissMagicx schreef: ↑07-08-2018 22:20Die indruk kreeg ik al, met alles wat ik erover gelezen heb, maar fijn om het uit eerste hand te horen.Goed om te weten dat die ook prima voldoet!
woensdag 8 augustus 2018 om 00:08
nee, niet als de druk om hem teleur te stellen te groot is.Marvis66 schreef: ↑07-08-2018 21:20Ik denk dat hij op een ongelukkige manier zegt dat je het niet met overgave doet. Ik ben zelf een junk wat dat aangaat...maar als ik merk dat een man mij niet wil beffen is dat prima natuurlijk waarom moet hij wel iets tegen zijn gaan doen? Tenzij jij heel graag gebeft wordt...voor mij persoonlijk hoeft dat niet zo...dus geen probleem als het dan niet gebeurd...als ik een kleine tip mag geven...zorg altijd dat zijn lul goed schoon is natuurlijk misschien zelf vragen of hij hem wil wassen voordat je begint...ik geef een BJ alsof zijn lul de tweede man in bed is. Vrij ermee...speel ermee...tongzoen ermee...
dat lukt echt niet met plezier als de kans groot is dat het niet goed genoeg is
als je ziet dat hij gek wordt van genot dan is dat toch het leukste wat je aan je partner kunt geven?
Ik snap deze reacties echt niet. We hebben het over een egocentrische pietlut die zijn vriendin probeert te drillen tot pijpsletje. Niet over een stel die hun sexleven willen oppeppen en verdiepen.SAMEN.