Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Duurde even voor het kwartje viel Tientje, met die eieren, hahaha

Tijd om naar bed te gaan!

Het glazuur is een beetje raar. En wonder boven wonder typte ik 'galzuur'.. en ja, daar lijkt het wel een beetje op
Verder alles in orde hoor, had ineens kleuterneigingen. En aangezien ik daar van mijn therapeut aan toe moet geven heb ik een mooi taakje knippen en plakken voor een kleuter anno 2009 gedaan!

Wat ik wel een beetje mis... mijn vingers plakken niet aan elkaar en de randjes van de plaatjes zijn helemaal recht... maar het ergste: ik kan niet van die lekkere lijmballetjes maken van mijn toetsenbord. Daar is de kleuter in mij niet blij mee, kan ik verklappen

Slaap lekker, morgen zal ik eens heel volwassen reageren op iedereen...
quote:Vinyl schreef op 10 maart 2009 @ 22:54:

Duurde even voor het kwartje viel Tientje, met die eieren, hahaha

Tijd om naar bed te gaan!Goed he
En nee, ik ga niet vragen om een eigen verjaardagstopic, dat is suf
quote:Mevrouwdekees schreef op 10 maart 2009 @ 22:25:

Dat wil zeggen; sinds gister gedraag ik me weer keurig, het weekend was nogal *zoekt eufemistische omschrijving voor bacchenaal* gezellig! Ja dat was het, gezellig!

Deze mag ik vast wel af en toe van je lenen toch???

En Tien, wat voor therapie krijg je? Creatieve therapie? Expressieve dagbesteding?

Ik vond knippen en plakken vroeger al niks, laat staan nu...

Enne Vinyl, ik wist ook even niet wat Tien met de eieren bedoelde. Zal onze volwassen geest zijn die wat moeite heeft de gedachten te volgen van de kleuter in het lichaam van een volwassene die wij Tientje noemen
Jaaaaa!! Lijmballetjes!

Hmmm... volgens mij is de cake nog te warm voor het glazuur.

Maar ik heb geeeheeeen geduhuld!! Ik wil het nu-nu-nu zodat ik een foto kan plakken van m'n cake en m'n leuke duitse blommetjes-versiering erop

Verder ben ik erg volwassen bezig: ik heb al een grote dikke verjaardagsenvelop van mijn mama maar ik laat 'm dichtzitten tot morgen, want dan ben ik pas écht jarig

(T-mobile verjaardagspost en ander kaartje heb ik al wel geopend trouwens )
Loop jij ergens naar te vissen Age???
quote:AgentL schreef op 10 maart 2009 @ 23:06:

Hmmm... volgens mij is de cake nog te warm voor het glazuur.

Maar ik heb geeeheeeen geduhuld!! Ik wil het nu-nu-nu zodat ik een foto kan plakken van m'n cake en m'n leuke duitse blommetjes-versiering erop

Dat heb ik nou ook altijd, als ik eens een cake bak moet 'ie al klaar zijn op het moment dat ik eraan denk dat er gebakken gaat worden

En wat gedraag je je volwassen! Je wordt al een jaartje ouder, dat merken we meteen
Denk maar niet dat wij het verder vertellen als jij die envelop openmaakt hoor, Age, dus skeuren maar!!! Die kleuter gaat he-le-maal los
quote:Drift schreef op 10 maart 2009 @ 23:05:

[...]

En Tien, wat voor therapie krijg je? Creatieve therapie? Expressieve dagbesteding?

Ik vond knippen en plakken vroeger al niks, laat staan nu...

Enne Vinyl, ik wist ook even niet wat Tien met de eieren bedoelde. Zal onze volwassen geest zijn die wat moeite heeft de gedachten te volgen van de kleuter in het lichaam van een volwassene die wij Tientje noemen

Een volwassene zou zeggen: probeer eens 'out of the box' te denken. En kleuter zegt: dat zie je toch: Ei, Ei, Ei.

Ik bedoel maar; het leven is zoooo simpel. Denk als een kleuter!

Oh, eh TA was het
quote:Tientje79 schreef op 10 maart 2009 @ 23:11:

[...]

Een volwassene zou zeggen: probeer eens 'out of the box' te denken. En kleuter zegt: dat zie je toch: Ei, Ei, Ei.

Ik bedoel maar; het leven is zoooo simpel. Denk als een kleuter!

Oh, eh TA was het Met de kans versleten te worden als de lokale dorpsgek...WTF is TA?
Tadaaaa!!!

(volgens het plaatje hoort het glazuur wit te zijn)

quote:Drift schreef op 10 maart 2009 @ 23:14:

[...]

Met de kans versleten te worden als de lokale dorpsgek...WTF is TA?Transactionele Analyse
En neeeee...

Ik loop niet te vissen Drift, ik bén vissen!!

quote:Drift schreef op 10 maart 2009 @ 23:05:

[...]

Deze mag ik vast wel af en toe van je lenen toch???

Natuurlijk, samen zullen we alles delen. En in het kader van gedeelde smart is halve smart wil ik je nu even knuffelen. Of op je eten niesen. Kun je fijn mijn snottebellen delen.

Overigens is het wel lastig dat ik morgen (vind ik) niet in dezelfde outfit op kan draven, valt wel op zo meteen de volgende dag. Ik ben er net door Kees al om uitgelachen trouwens.

Cake en taart vind ik trouwens maar moeilijk; je moet er heel zorgvuldig mee zijn, je kunt het niet tussendoor proeven en het duurt na het klaar maken nog veel te lang voordat je het op kunt eten. Neen bakken past niet bij mijn karakter. (al zijn de Duitse bloemetjes vast schitterend! )
Ziet er leuk uit Age! Ik zie alleen geen wit glazuur, of ligt dat aan mij?

Ik ga zo slapen, welterusten allemaal.

Ik meld me morgenvroeg weer voor felicitaties en succeswensen enzo
Aaaah Age, mag ik een stukje?

Please?

Pretty please???
quote:Tientje79 schreef op 10 maart 2009 @ 23:19:

[...]

Transactionele Analyse Ah, thanks! Kan ik weer rustig slapen.
quote:Mevrouwdekees schreef op 10 maart 2009 @ 23:20:

[...]

Overigens is het wel lastig dat ik morgen (vind ik) niet in dezelfde outfit op kan draven, valt wel op zo meteen de volgende dag. Ik ben er net door Kees al om uitgelachen trouwens.

Heb je een kek rokje met laarzen in de kast? Jasje erop: tadaaaaa... Jurk met jasje kan ook...
quote:Drift schreef op 10 maart 2009 @ 23:21:

[...]

Ah, thanks! Kan ik weer rustig slapen.Snap je de kleuter nu ook? Slaap lekker trouwens!
MdK, bij nader inzien deel ik liever niet je bacillen

Wel lastig inderdaad, van die outfit. Heb je niet nog iets in de kast wat je kunt combineren met een deel van je nieuwe outfit? Zodat je er een beetje anders maar wel sollicitatieproof uitziet?

Gaat nu echt slapen.
Slaap lekker, morgenavond ben ik er weer!
Of morgen voor het gesprek nog gauw even wat shoppen

Doe in ieder geval iets aan waar je je prettig in voelt!

Jaaaaa, jullie mogen allemaal wel een stukje. Kom maar langs op m'n werk! Of je moet zondagmiddag naar m'n borrel komen, dan maak ik een nieuwe cake

En nee, ik zie ook geen wit glazuur. Ik gok dat de cake nog te warm is toen ik 'm al ging glazuren
Ik weet trouwens ook al welke bank ik wil hebben in m'n nieuwe huis

Die zag ik laatst al bij IKEA. Het liefst heb ik deze:

maar die is veeeeel te duur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven