Eredivisie 2018 2019

11-08-2018 20:48 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we hier even gezellig (!) bijpraten.

Mijn voorkeur moge duidelijk zijn.
Ajax zeker? :P
Goed begin van Ajax haha.

Ik volg dit seizoen helaas de Keuken Kampioen Divisie (top naam).
Kan niet wachten tot het weer begint.
Ik ben voor FC Twente, dus afgelopen seizoen was niet zo heel tof.
Hopelijk snel weer in de Eredivisie!

Succes, hoop dat jullie ver komen!
En een stunt in de Kuip donderdag :)
Tvp
Tjezus, wat vals
Mijn zoon gaat overal naar toe waar Feyenoord ook speelt. Hij is vandaag terug gekomen uit Slowakije . Was bagger slechte wedstrijd en verlies met 4/0 . Hij was woensdag al vertrokken en heeft wel een leuke vakantie gehad.
Had ik 2 kaarten in mn auto liggen voor Feyenoord - trencin volgende week...hebben ze mn ruit ingeslagen en er 4 kaarten bij gelegd😕
Ik kom het topic ook even volgen. Geen idee of ik actief ga zijn, maar af en toe wel leuk om een beetje over voetbal te praten. Ben zelf PSV-supporter dus heb een leuke avond gehad vanavond. Zeker nadat de grote mond van de Ajacieden gelijk gesnoerd is. Die dachten volgende week al op het Museumplein te staan.
Ik volg ook mee.
Ben als Brabantse voor PSV, goed begin dus.

@Anoniem126: Ik vind het ook jammer van FC Twente, mijn opa en oma kwamen uit Enschede, mijn moeder is er geboren. Ook wel een zwak voor FC Twente, hoop dat jullie volgend jaar weer terug zijn op het hoogste niveau.
Pluk de dag
Leuk, hier ook een PSV fan 👍🏻, samen met zoontje. Mijn man vindt voetbal niks aan 🤔
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
@ Macoti Dankjewel!! Kan me voorstellen dat je dan een zwak voor FC Twente hebt! Hoop het ook.
Ben al 20 jaar fan. Mooie jaren mee mogen maken, en wat dieptepunten. Helaas is dat ook voetbal. Maar we hebben wel genoeg ellende gehad als supporters, tijd voor mooi en effectief voetbal :)

Mijn voorspelling voor de Eredivisie: Heerenveen kampioen, Heracles degradeert.
Dat laatste.....eeuwige strijd tussen de aanhang van FCT en Heracles :biggrin:

Heb net in de voorbereiding 3 wedstrijden van de FC gezien en echt, die zijn volgend jaar niet terug in de eredivisie!!

Verder kijk ik zelden naar voetbal van andere clubs en/of oranje. Het interesseert mij ook niet wie er kampioen wordt. Dat is toch gewoon de club die er eentje meer weet te scoren!
Mijn voorspelling:
PSV kampioen
ADO Den Haag, degradeert.
Pluk de dag
broekrok schreef:
12-08-2018 08:01
Dat laatste.....eeuwige strijd tussen de aanhang van FCT en Heracles :biggrin:

Heb net in de voorbereiding 3 wedstrijden van de FC gezien en echt, die zijn volgend jaar niet terug in Eredivisie
Voor Heracles is het alleen een strijd als zij een kans hebben die te winnen. Verder profiteren ze van onze jeugdopleiding. Niet betalen, wel spelers overnemen. Niet gek die strijd he.

FC Twente heeft nu net 1,5 week om voor te bereiden voor de kkd. Kampioen worden wordt lastig idd. Een periode is echt wel te halen. Best goede spelers, en over de 22.000 seizoenkaarten verkocht. Komt goed.
Die voorbereiding is al een tijdje bezig, hoor.
En het is natuurlijk onzinnig te beweren dat Heracles profiteert van de jeugdopleiding van Twente. Spelers in/uit die opleiding gaan overal naartoe en komen ook overal vandaan.

De supportersschare is geweldig en de sfeer in de Veste altijd fantastisch. Daar zal het zeker niét aan liggen!
Maar goed, dit topic gaat over de eredivisie en daar doen wij voorlopig niet mee.
Voorbereiding tijdje bezig? Met hele andere spelers ja. De meeste spelers zijn pas deze weken gekomen. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld het team van de open dag.
Anoniem126 schreef:
12-08-2018 15:29
Voorbereiding tijdje bezig? Met hele andere spelers ja. De meeste spelers zijn pas deze weken gekomen. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld het team van de open dag.
Toch nog even opmerken...Van de 16 selectiespelers, die de laatste oefenpartij aanwezig waren, zijn er 5 sinds de open dag gekomen. Dus hoezo de meeste spelers?
Jammer genoeg zijn een paar belangrijke spelers geblesseerd. Hopelijk gaat dat allemaal niet te lang duren.
Psv fan hier 😀

Ging vroeger vaak naar trainingen en wedstrijden. Heb tig foto's en handtekeningen gespaard😉
Nu ik in Frankrijk woon volg ik het via internet.
Als feyenoord zo doorgaat....
Hier een Ajacied, we zijn niet goed begonnen, hopelijk winnen we van Luik vanavond, is er nog een beetje hoop, Ajax heeft veel ingekocht maar als het geen team is heb je er niks aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven