Eredivisie 2018 2019
zaterdag 11 augustus 2018 om 20:57
Goed begin van Ajax haha.
Ik volg dit seizoen helaas de Keuken Kampioen Divisie (top naam).
Kan niet wachten tot het weer begint.
Ik ben voor FC Twente, dus afgelopen seizoen was niet zo heel tof.
Hopelijk snel weer in de Eredivisie!
Succes, hoop dat jullie ver komen!
En een stunt in de Kuip donderdag
Ik volg dit seizoen helaas de Keuken Kampioen Divisie (top naam).
Kan niet wachten tot het weer begint.
Ik ben voor FC Twente, dus afgelopen seizoen was niet zo heel tof.
Hopelijk snel weer in de Eredivisie!
Succes, hoop dat jullie ver komen!
En een stunt in de Kuip donderdag
zaterdag 11 augustus 2018 om 23:39
Ik kom het topic ook even volgen. Geen idee of ik actief ga zijn, maar af en toe wel leuk om een beetje over voetbal te praten. Ben zelf PSV-supporter dus heb een leuke avond gehad vanavond. Zeker nadat de grote mond van de Ajacieden gelijk gesnoerd is. Die dachten volgende week al op het Museumplein te staan.
zaterdag 11 augustus 2018 om 23:53
zondag 12 augustus 2018 om 01:22
@ Macoti Dankjewel!! Kan me voorstellen dat je dan een zwak voor FC Twente hebt! Hoop het ook.
Ben al 20 jaar fan. Mooie jaren mee mogen maken, en wat dieptepunten. Helaas is dat ook voetbal. Maar we hebben wel genoeg ellende gehad als supporters, tijd voor mooi en effectief voetbal
Mijn voorspelling voor de Eredivisie: Heerenveen kampioen, Heracles degradeert.
Ben al 20 jaar fan. Mooie jaren mee mogen maken, en wat dieptepunten. Helaas is dat ook voetbal. Maar we hebben wel genoeg ellende gehad als supporters, tijd voor mooi en effectief voetbal
Mijn voorspelling voor de Eredivisie: Heerenveen kampioen, Heracles degradeert.
zondag 12 augustus 2018 om 08:01
Dat laatste.....eeuwige strijd tussen de aanhang van FCT en Heracles 
Heb net in de voorbereiding 3 wedstrijden van de FC gezien en echt, die zijn volgend jaar niet terug in de eredivisie!!
Verder kijk ik zelden naar voetbal van andere clubs en/of oranje. Het interesseert mij ook niet wie er kampioen wordt. Dat is toch gewoon de club die er eentje meer weet te scoren!
Heb net in de voorbereiding 3 wedstrijden van de FC gezien en echt, die zijn volgend jaar niet terug in de eredivisie!!
Verder kijk ik zelden naar voetbal van andere clubs en/of oranje. Het interesseert mij ook niet wie er kampioen wordt. Dat is toch gewoon de club die er eentje meer weet te scoren!
zondag 12 augustus 2018 om 15:03
Voor Heracles is het alleen een strijd als zij een kans hebben die te winnen. Verder profiteren ze van onze jeugdopleiding. Niet betalen, wel spelers overnemen. Niet gek die strijd he.
FC Twente heeft nu net 1,5 week om voor te bereiden voor de kkd. Kampioen worden wordt lastig idd. Een periode is echt wel te halen. Best goede spelers, en over de 22.000 seizoenkaarten verkocht. Komt goed.
zondag 12 augustus 2018 om 15:20
Die voorbereiding is al een tijdje bezig, hoor.
En het is natuurlijk onzinnig te beweren dat Heracles profiteert van de jeugdopleiding van Twente. Spelers in/uit die opleiding gaan overal naartoe en komen ook overal vandaan.
De supportersschare is geweldig en de sfeer in de Veste altijd fantastisch. Daar zal het zeker niét aan liggen!
En het is natuurlijk onzinnig te beweren dat Heracles profiteert van de jeugdopleiding van Twente. Spelers in/uit die opleiding gaan overal naartoe en komen ook overal vandaan.
De supportersschare is geweldig en de sfeer in de Veste altijd fantastisch. Daar zal het zeker niét aan liggen!
zondag 12 augustus 2018 om 18:31
Toch nog even opmerken...Van de 16 selectiespelers, die de laatste oefenpartij aanwezig waren, zijn er 5 sinds de open dag gekomen. Dus hoezo de meeste spelers?Anoniem126 schreef: ↑12-08-2018 15:29Voorbereiding tijdje bezig? Met hele andere spelers ja. De meeste spelers zijn pas deze weken gekomen. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld het team van de open dag.
Jammer genoeg zijn een paar belangrijke spelers geblesseerd. Hopelijk gaat dat allemaal niet te lang duren.