Speelgoed anderhalf jaar
dinsdag 14 augustus 2018 om 19:46
Hallo mijn zoontje is 18 maanden/anderhalf.
En al een hele poos gek op spelletjes en onderzoeken, zoals een vormenstoof, (noppen)puzzels, stapelbekers of bv de knijpers in elkaar zetten.
Hij speelt niet met het typische duplo of autootjes.
Nu is hij qua leeftijd nog te jong voor bijvoorbeeld memory, hamertje tik, lotto enz. En het babyspeelgoed is hij te oud / "slim" voor.
Heeft iemand nog een leuke speelgoed-tip?
En al een hele poos gek op spelletjes en onderzoeken, zoals een vormenstoof, (noppen)puzzels, stapelbekers of bv de knijpers in elkaar zetten.
Hij speelt niet met het typische duplo of autootjes.
Nu is hij qua leeftijd nog te jong voor bijvoorbeeld memory, hamertje tik, lotto enz. En het babyspeelgoed is hij te oud / "slim" voor.
Heeft iemand nog een leuke speelgoed-tip?
dinsdag 14 augustus 2018 om 23:18
Hier ook een kleintje van 18 maanden. Van alles is nu leuk!
Loopauto/duwkar/trekfiguur aan een touwtje
Alles van van grapat of grimms valt in de smaak
Holtziger dieren (vooral dieren met tanden)
Puzzels
Muziekinstrumenten
Heel veel boekjes
Een voet of strandbal
De stofzuiger
Bezem en stoffer en blik
Pannen met water en een soeplepel
Bijenwaskrijtjes
Takken en blaadjes
Loopauto/duwkar/trekfiguur aan een touwtje
Alles van van grapat of grimms valt in de smaak
Holtziger dieren (vooral dieren met tanden)
Puzzels
Muziekinstrumenten
Heel veel boekjes
Een voet of strandbal
De stofzuiger
Bezem en stoffer en blik
Pannen met water en een soeplepel
Bijenwaskrijtjes
Takken en blaadjes
Kerel, kerel, kerel, kerel! Ik sta paf!
woensdag 15 augustus 2018 om 05:57
Jij kan snel conclusies trekken, knap hoor, applausje voor jou!pejeka schreef: ↑14-08-2018 21:19Waarom gooi je speelgoed na een paar maanden al weg? Sorry hoor, maar die meuk is peperduur tegenwoordig, dus als jij dan wat dingen weggooit, gooi je al gauw voor tientallen euro's aan zo goed als nieuwe spullen weg. Is dat niet belachelijk?
En waarom weggooien als je kind er nog mee kan spelen?
woensdag 15 augustus 2018 om 21:59
Haha, Mijn kind heeft dat ook. Mijn tip voor het opruimen, je kind is vast ook blij met 3 bakjes met dekseltjes. Mss 2 tasjes erbij. Maar dan hoef je maar 5 dingen terug te stoppen :p..
Ontopic: mijn zoontje speelt nu veel met autootjes.
woensdag 15 augustus 2018 om 23:35
Mijn zoontje houdt van tekenen, stickers plakken en stempels. Met zijn driewieler fietsen, duplo, heel veel boekjes lezen, met blokken torens bouwen, in de zandbak en met zijn vliegtuigje spelen.
En hij houdt van huishoudelijke taken: stofzuigen, afstoffen en mij helpen met bijvoorbeeld de vaatwasser uitruimen en boodschappen opruimen. Later wordt het een droomvent haha
En hij houdt van huishoudelijke taken: stofzuigen, afstoffen en mij helpen met bijvoorbeeld de vaatwasser uitruimen en boodschappen opruimen. Later wordt het een droomvent haha