Wesp in huis
zondag 19 augustus 2018 om 12:26
Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier, en ben dus allemaal even aan het uitzoeken hoe dit werkt
Ik zit met een probleempje;
Ik sta in de keuken een broodje te smeren, en in mijn ooghoek zie ik iets bewegen. Draai ik me om, zie ik een wesp!
Ik ben als de dood voor die enge beesten, dus ik laat me glas kletteren en binnen 3 seconden staan ik en mijn hond (wat een held
) aan de andere kant van de kamer.
Ik ben nu naar boven gevlucht en om kwart voor zes is mijn man pas thuis, help help...
Nou ja, ik heb water en een pak koekjes hier liggen dus als het moet blijf ik hier de hele dag zitten
Ik zit met een probleempje;
Ik sta in de keuken een broodje te smeren, en in mijn ooghoek zie ik iets bewegen. Draai ik me om, zie ik een wesp!
Ik ben als de dood voor die enge beesten, dus ik laat me glas kletteren en binnen 3 seconden staan ik en mijn hond (wat een held
Ik ben nu naar boven gevlucht en om kwart voor zes is mijn man pas thuis, help help...
Nou ja, ik heb water en een pak koekjes hier liggen dus als het moet blijf ik hier de hele dag zitten
zondag 19 augustus 2018 om 13:28
parbleumondieu schreef: ↑19-08-2018 13:18Die arme wesp. Zit die nu ook opgesloten tot 6 uur, maar dan zonder koekjes?
Is wel fraai nu, het nieuwe modereer-systeem, vanwege spam. Alle reacties van een nieuwe TO moeten handmatig goedgekeurd worden door de mods. Hoe lang zou dat duren, op zondag ? Tot haar koekjes op zijn ?
nounou
zondag 19 augustus 2018 om 13:29
Owlette schreef: ↑19-08-2018 13:16Ja laten we de wesp agressief maken met een vliegenmepper of opgerolde krant terwijl je zelf van paniek naar boven rent. Lijkt me geen verstandige actie.
Pak een opengevouwen krant en help de wesp naar buiten. Zo word hij niet agressief en kun je jezelf wel beschermen.
Die beesten worden inderdaad agressief als ze aangevallen worden, en als je ze doodmaakt dan direct opruimen want bij het sterven scheiden ze een stof af waar hun soortgenoten op afkomen.
Blazen schijnt wel goed te helpen trouwens.
zondag 19 augustus 2018 om 13:31
Ana_Isabel** schreef: ↑19-08-2018 13:27Zitten in ieder geval zijn haartjes goed op weg naar buiten.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 19 augustus 2018 om 13:49
Nou, inderdaad. Arm beest.parbleumondieu schreef: ↑19-08-2018 13:18Die arme wesp. Zit die nu ook opgesloten tot 6 uur, maar dan zonder koekjes?
TO, get a grip, vang het beest met een glas en een stevig stuk papier en laat hem buiten vrij. Ruim de glasscherven op en laat vervolgens je hond uit, die nu ook al weer veel te lang binnen zit. Met of zonder koekjes.
Life's not about waiting for the storm to pass... It's about learning to dance in the rain.
zondag 19 augustus 2018 om 15:08
zondag 19 augustus 2018 om 15:11
maandag 20 augustus 2018 om 11:23
Suusjefred schreef: ↑19-08-2018 12:26Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier, en ben dus allemaal even aan het uitzoeken hoe dit werkt![]()
....
Het zou fijn zijn als je nog reageert, Suusjefred.
Ik ben toch wel benieuwd hoe dit is afgelopen. Ook als je topic voornamelijk lollig bedoeld was
nounou
maandag 20 augustus 2018 om 11:45
Ja, want zo werkt het namelijk op dit forum: je post iets, daar reageren mensen op en jij reageert op die reacties. En als er een probleem was, laat je even weten hoe het afgelopen is.zazamaenade schreef: ↑20-08-2018 11:23Het zou fijn zijn als je nog reageert, Suusjefred.
Ik ben toch wel benieuwd hoe dit is afgelopen. Ook als je topic voornamelijk lollig bedoeld was![]()
Life's not about waiting for the storm to pass... It's about learning to dance in the rain.