'Reizen'
zondag 19 augustus 2018 om 16:29
Elke millennial lijkt tegenwoordig bezeten te zijn van reizen. Nee, niet naar een luxe oord in Italie. Dat is voor burgerlijke mensen. Stel je toch eens voor dat je dat op je blog moet posten.
Nee, zo ver en ongemakkelijk mogelijk. Pas als je voedselvergiftiging oploopt in een dorpje in Vietnam omdat je maden hebt gegeten maar het maar uit moet zitten omdat de eerstvolgende arts 10 km verderop zit , dan heb je de wereld pas ontdekt. En jezelf! Goh wat kennen die mensen zichzelf goed allemaal. En wat zijn ze uniek als ze ' Noodle soup' in het Chinees laten tattooeren terwijl ze weer een land van hun kraskaart krassen.
https://speld.nl/2018/08/19/man-die-de- ... amsterdam/
Niks mis met ver reizen, maar doe dan niet zo elitair.
Wie ergert zich nog meer aan dit verschijnsel?
Nee, zo ver en ongemakkelijk mogelijk. Pas als je voedselvergiftiging oploopt in een dorpje in Vietnam omdat je maden hebt gegeten maar het maar uit moet zitten omdat de eerstvolgende arts 10 km verderop zit , dan heb je de wereld pas ontdekt. En jezelf! Goh wat kennen die mensen zichzelf goed allemaal. En wat zijn ze uniek als ze ' Noodle soup' in het Chinees laten tattooeren terwijl ze weer een land van hun kraskaart krassen.
https://speld.nl/2018/08/19/man-die-de- ... amsterdam/
Niks mis met ver reizen, maar doe dan niet zo elitair.
Wie ergert zich nog meer aan dit verschijnsel?
anoniem_370967 wijzigde dit bericht op 19-08-2018 16:40
3.31% gewijzigd
zondag 19 augustus 2018 om 17:21
Nou, dat noem ik geen gedegen wetenschappelijk onderzoek.Koffiekopjes schreef: ↑19-08-2018 17:19Open Tinder, zet mannen van 27-35 aan en tel het woord reizen.
Maar goed, wat is het probleem? Ik heb al geen Tinder, dus dat scheelt potentiële ergernis. En als iemand manden wil gaan vlechten in Vietnam, daar heeft ie jou toch niet mee of wel soms?
zondag 19 augustus 2018 om 17:22
Koffiekopjes schreef: ↑19-08-2018 16:48Omfat ik er moe van word dat ik bijna in elk nieuw gesprek de vraag krojg wat de leukste bestemming was waar ik ben geweest om vervolgens een heel verhaal aan te horen daar over.
Ik vind niks mis met mensen die het leuk vinden. Maar waarom is er onder 20-ers opeens een soort verplichting ontstaan om dat te doen?
Jij wordt wel overal moe van en boos op of niet?
zondag 19 augustus 2018 om 17:23
Meid dit is Viva geen Google Scholarstrikjemetstippels schreef: ↑19-08-2018 17:21Nou, dat noem ik geen gedegen wetenschappelijk onderzoek.
Maar goed, wat is het probleem? Ik heb al geen Tinder, dus dat scheelt potentiële ergernis. En als iemand manden wil gaan vlechten in Vietnam, daar heeft ie jou toch niet mee of wel soms?
zondag 19 augustus 2018 om 17:24
Ik vind jou echt een beetje raar.
I'm sorry, I was thinking about cats again.
Maar wat maakt jouw het uit wat anderen voor interesses en hobby’s hebben? Ik kan me daar totaal niet druk om maken. En ook niet wat die mensen van mij vinden als ik niet zo’n zelfde hobby heb als zij. Ik zou als ik jou was me wat meer op mijn eigen leven focussen ipv me druk maken om wat anderen vinden en doen.Koffiekopjes schreef: ↑19-08-2018 17:19Open Tinder, zet mannen van 27-35 aan en tel het woord reizen.
Koffiekopjes schreef: ↑19-08-2018 17:19Open Tinder, zet mannen van 27-35 aan en tel het woord reizen.
Da's geen onderzoek
zondag 19 augustus 2018 om 17:25
Klopt, maar aangezien jij het gemiddeld IQ al zo naar beneden trekt wil ik het imago hier nog een beetje opkrikken.
Jesus H. Christ zeg.
zondag 19 augustus 2018 om 17:27
Ik hoorde dat haar ex het altijd heel leuk vond op om Viva te posten en topics te openen.
zondag 19 augustus 2018 om 17:28
SombraOnline schreef: ↑19-08-2018 17:19Je bent nogal moeilijk te negeren. Maar ik snap je ex steeds beter, dat wel.
Oei!
zondag 19 augustus 2018 om 17:29
Ik denk dat dat vooral jouw interpretatie is.Koffiekopjes schreef: ↑19-08-2018 17:01Gaat mij meer om hun attitude, alsof ze beter zijn omdat ze het doen.
Waarschijnlijk zijn ze er gewoon enthousiast over en begrijpen ze niet dat er mensen zijn die het niet doen of willen doen. Omdat zij het zo fantastisch vinden.
Zelf heb ik ook heel lang niet begrepen dat er mensen konden zijn die reizen en verre of bijzondere bestemmingen niet zo interessant vinden, er geen interesse in hebben of het zelfs echt niet zouden willen, al hadden ze er tijd en geld voor.
zondag 19 augustus 2018 om 17:30
strikjemetstippels schreef: ↑19-08-2018 17:27Ik hoorde dat haar ex het altijd heel leuk vond op om Viva te posten en topics te openen.
¡Apagando las luces!
zondag 19 augustus 2018 om 17:37
Je opent een topic over een algemeen onderwerp en stelt een brede vraag. Dan kun je dus ook van iedereen reacties verwachten.Koffiekopjes schreef: ↑19-08-2018 17:00Ik spui nu juist al mijn frustraties nadat iemand hier zei dat ik het van me af moest schrijven. Werkt kalmerend.
Ik kan me ook niet voorstellen dat de manier waarop je nu forumt (in de contramine) echt helpt om van je boosheidaf te komen, sterker je, je lijkt het te willen vasthouden.
On topic: ik ben een millennial die niet van avontuurlijk reizen houdt en ik voel me totaal niet minderwaardig of gedwongen om dat wel te doen.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
zondag 19 augustus 2018 om 17:37
strikjemetstippels schreef: ↑19-08-2018 17:27Ik hoorde dat haar ex het altijd heel leuk vond op om Viva te posten en topics te openen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 19 augustus 2018 om 20:15
Ik begrijp je wel. Alhoewel, ik erger me er niet aan, maar letterlijk iedereen om me heen (begin 20) gaat ineens maanden lang backpacken door Azië/Zuid-Amerika. Ik heb daar absoluut geen behoefte aan, dan word je gauw als "saai" bestempeld. Ja, daar erger ik me wel aan. Het lijkt inderdaad net of je er niet meer toe doet als je niet zo'n reis gemaakt heb.
zondag 19 augustus 2018 om 23:10
Dan hebben ze geen tijd om 6 maanden rond te trekken lijkt me. Vast geld van pappie en mammie.
zondag 19 augustus 2018 om 23:11
zondag 19 augustus 2018 om 23:14
De afgunst druipt er vanaf. Mooie eigenschap hoor.Koffiekopjes schreef: ↑19-08-2018 23:10Dan hebben ze geen tijd om 6 maanden rond te trekken lijkt me. Vast geld van pappie en mammie.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.