Vreemde campingburen

22-08-2018 09:12 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben al jaren hier actief, maar ivm met herkenbaarheid even een nieuw account gemaakt.

Ik sta momenteel op een camping ergens in Italië. Nu heb ik al veel vreemde dingen meegemaaktop campings, luidruchtige seks enzo. Maar nu staan er hier op het veld SM-ers of zo, die het schijnbaar leuk vinden iedereen te choqueren. Kwamen er eerst alleen geluiden uit de tent, gister kreeg ze open en bloot een pak slaag op de camping en moest daarna halfnaakt op een krukje zitten in het volle zicht.

Ik heb gelukkig geen kinderen die dit kunnen zien en ik gun iedereen zijn eigen hobby, maar ik zou dit nooit doen op een camping. (anders ook niet mijn ding hoor 😜)
anoniem_374989 wijzigde dit bericht op 22-08-2018 16:51
0.23% gewijzigd
Nou, hoe ruimdenkend ik ook ben, ik zou hier ook niet van gediend zijn.
Ik geloof toch dat ik ze er op aan zou spreken. Vind dit niet kunnen. Wat ze thuis of in de slaapkamer doen is hun zaak maar zo int openbaar....nee!

Gaan ze maar naar een club ofzo!
Ga even naar de campingeigenaar en vraag of jullie op de goede camping zit of dat het stel op de foute camping zit. :-D
Whoa... Daar zou ik ook niets van moeten hebben, zelfs niet als SM-er zijnde. Denk dat ik misschien nog wel als een van de eersten bij de receptie van de camping zou staan om een klacht in te dienen.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Ik zou dat melden bij de receptie.

Wij stonden vorig jaar in Tsjechië op een camping. Wat mij opviel is dat al die Tsjechen uit de auto stappen en dan hun kleren uittrekken. Zelf blijven ze in onderbroek rondlopen/tent opzetten/weetikwat, de kinderen lopen en spelen in hun blootje.
Dit heb ik overigens niet gemeld, maar vreemd vind ik het wel.
Ik zou vragen of ik haar ook even flink billenkoek mag geven.
Niet geschoten is altijd mis
Ik had er meteen wat van gezegd en daarna naar de campingeigenaar gegaan.

Ik heb wel kinderen maar zonder heb ik daar echt geen behoefte aan. Campingleiding doet er maar wat aan.
Jeetje..dat gaat wel heel erg ver idd. Ik zou daar ook niet met mn neus bovenop willen zitten. Bizar!
Heb je niet ff gevraagd of alles wel goed met dr gaat :rofl: lijkt me ongemakkelijk zo op n krukje in de zon :facepalm:
Ik zou het ook melden inderdaad. Dit is niet gepast gedrag op een (familie) camping.
Als je geen nieuw account had aangemaakt omwille van herkenbaarheid zou ik dit zelfs niet geloven :-D
Maar waarom maak je hier een nieuw account voor aan?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2018 22:20
Reden: trollhunten
98.90% gewijzigd
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
dubbel
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Poker schreef:
22-08-2018 11:50
Als je geen nieuw account had aangemaakt omwille van herkenbaarheid zou ik dit zelfs niet geloven :-D
Dat ook.
lijkt me wel geinig om hier van mee te mogen genieten, als ze me 's nachts maar zouden laten slapen dan
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Wat ongepast. Ze vinden het vast heel geil, maar jij hebt toch wel een klacht ingediend bij de camping houder??
Als dit in hun voortent hangt is het inderdaad waarschijnlijk BDSM

Afbeelding
Dan meld je dat toch bij de receptie.
ava75 schreef:
22-08-2018 12:09
Maar waarom maak je hier een nieuw account voor aan?
Stel dat ze hier ook lezen, staan op mijn andere account veel persoonlijke dingen, geen zin dat zulke mensen me daarmee om de oren zouden slaan. Misschien inderdaad te voorzichtig, maar denk niet dat veel mensen dit soort campingburen hebben en het is niet een hele massale camping.

(Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar was aan het werk, toen de moderators het topic goedkeurde)
Heb het zo juist met de campingeigenaar besproken, hij gaat ze er op aanspreken. Wat ze in hun tent doen, maakt hem niet uit, maar andere moeten er geen last van hebben, was zijn reactie.

(Irritant trouwens dat mijn reacties, niet gelijk doorkomen, wilde mijn vorige reactie aanvullen. Ik ben hier niet alleen op vakantie, maar verdien een centje bij in een restaurant hier, vandaar dat ik aan het werk was.)
anoniem_374989 wijzigde dit bericht op 22-08-2018 17:36
15.05% gewijzigd
Zou hier niet blij mee zijn.
Such a beautiful place to be with Friends.
Huh LoveDobby, wat gebeurde daar nou? Ik zag net eerst een ander bericht staan toch?
Melden
Flabbergasted01 schreef:
22-08-2018 16:43
Stel dat ze hier ook lezen, staan op mijn andere account veel persoonlijke dingen, geen zin dat zulke mensen me daarmee om de oren zouden slaan. Misschien inderdaad te voorzichtig, maar denk niet dat veel mensen dit soort campingburen hebben en het is niet een hele massale camping.

(Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar was aan het werk, toen de moderators het topic goedkeurde)
Aan het wetk ?
Je bent toch op vakantie ?

Ik zou die mevrouw even een paar ijsklontjes brengen voor op d’r zere hol.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven