Vreemde campingburen
woensdag 22 augustus 2018 om 09:12
Ben al jaren hier actief, maar ivm met herkenbaarheid even een nieuw account gemaakt.
Ik sta momenteel op een camping ergens in Italië. Nu heb ik al veel vreemde dingen meegemaaktop campings, luidruchtige seks enzo. Maar nu staan er hier op het veld SM-ers of zo, die het schijnbaar leuk vinden iedereen te choqueren. Kwamen er eerst alleen geluiden uit de tent, gister kreeg ze open en bloot een pak slaag op de camping en moest daarna halfnaakt op een krukje zitten in het volle zicht.
Ik heb gelukkig geen kinderen die dit kunnen zien en ik gun iedereen zijn eigen hobby, maar ik zou dit nooit doen op een camping. (anders ook niet mijn ding hoor
)
Ik sta momenteel op een camping ergens in Italië. Nu heb ik al veel vreemde dingen meegemaaktop campings, luidruchtige seks enzo. Maar nu staan er hier op het veld SM-ers of zo, die het schijnbaar leuk vinden iedereen te choqueren. Kwamen er eerst alleen geluiden uit de tent, gister kreeg ze open en bloot een pak slaag op de camping en moest daarna halfnaakt op een krukje zitten in het volle zicht.
Ik heb gelukkig geen kinderen die dit kunnen zien en ik gun iedereen zijn eigen hobby, maar ik zou dit nooit doen op een camping. (anders ook niet mijn ding hoor
anoniem_374989 wijzigde dit bericht op 22-08-2018 16:51
0.23% gewijzigd
woensdag 22 augustus 2018 om 10:58
Ik zou dat melden bij de receptie.
Wij stonden vorig jaar in Tsjechië op een camping. Wat mij opviel is dat al die Tsjechen uit de auto stappen en dan hun kleren uittrekken. Zelf blijven ze in onderbroek rondlopen/tent opzetten/weetikwat, de kinderen lopen en spelen in hun blootje.
Dit heb ik overigens niet gemeld, maar vreemd vind ik het wel.
Wij stonden vorig jaar in Tsjechië op een camping. Wat mij opviel is dat al die Tsjechen uit de auto stappen en dan hun kleren uittrekken. Zelf blijven ze in onderbroek rondlopen/tent opzetten/weetikwat, de kinderen lopen en spelen in hun blootje.
Dit heb ik overigens niet gemeld, maar vreemd vind ik het wel.
woensdag 22 augustus 2018 om 12:17
woensdag 22 augustus 2018 om 16:43
Stel dat ze hier ook lezen, staan op mijn andere account veel persoonlijke dingen, geen zin dat zulke mensen me daarmee om de oren zouden slaan. Misschien inderdaad te voorzichtig, maar denk niet dat veel mensen dit soort campingburen hebben en het is niet een hele massale camping.
(Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar was aan het werk, toen de moderators het topic goedkeurde)
woensdag 22 augustus 2018 om 16:51
Heb het zo juist met de campingeigenaar besproken, hij gaat ze er op aanspreken. Wat ze in hun tent doen, maakt hem niet uit, maar andere moeten er geen last van hebben, was zijn reactie.
(Irritant trouwens dat mijn reacties, niet gelijk doorkomen, wilde mijn vorige reactie aanvullen. Ik ben hier niet alleen op vakantie, maar verdien een centje bij in een restaurant hier, vandaar dat ik aan het werk was.)
(Irritant trouwens dat mijn reacties, niet gelijk doorkomen, wilde mijn vorige reactie aanvullen. Ik ben hier niet alleen op vakantie, maar verdien een centje bij in een restaurant hier, vandaar dat ik aan het werk was.)
anoniem_374989 wijzigde dit bericht op 22-08-2018 17:36
15.05% gewijzigd
woensdag 22 augustus 2018 om 18:37
Aan het wetk ?Flabbergasted01 schreef: ↑22-08-2018 16:43Stel dat ze hier ook lezen, staan op mijn andere account veel persoonlijke dingen, geen zin dat zulke mensen me daarmee om de oren zouden slaan. Misschien inderdaad te voorzichtig, maar denk niet dat veel mensen dit soort campingburen hebben en het is niet een hele massale camping.
(Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar was aan het werk, toen de moderators het topic goedkeurde)
Je bent toch op vakantie ?
Ik zou die mevrouw even een paar ijsklontjes brengen voor op d’r zere hol.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.