Leuke stad om te shoppen?
woensdag 22 augustus 2018 om 18:02
Dank je, ik was de vraag vergeten haha.
woensdag 22 augustus 2018 om 18:13
woensdag 22 augustus 2018 om 18:33
Maastricht, is wel ver voor jullie, maar als jullie dat niet erg vinden heel erg leuk. Bijna geen auto's, ketens en boetiekjes en je kunt nog als afwisseling een rondvaart met de boot doen.
M'n man zal me wel afschieten dat ik dit aanraad, want hij werkt daar. Als die 'lastige' toeristen lopen voor zijn voeten in de pauze
M'n man zal me wel afschieten dat ik dit aanraad, want hij werkt daar. Als die 'lastige' toeristen lopen voor zijn voeten in de pauze
woensdag 22 augustus 2018 om 19:14
Arnhem natuurlijk want daar woon ik
We hebben in de zijstraatjes een aantal leuke kleine winkeltjes, (moet je wel even goed zoeken als je Arnhem niet kent. Mocht je het willen weten die zijstraatjes, pb gerust dan leg ik het uit) en ook niet onbelangrijk: een paar fijne koffietentjes.
De markt is ook leuk, op vrijdagochtend en zaterdag de hele dag.
Maastricht was ik ook een keer, erg leuk!
Wel een pokke end..
We hebben in de zijstraatjes een aantal leuke kleine winkeltjes, (moet je wel even goed zoeken als je Arnhem niet kent. Mocht je het willen weten die zijstraatjes, pb gerust dan leg ik het uit) en ook niet onbelangrijk: een paar fijne koffietentjes.
De markt is ook leuk, op vrijdagochtend en zaterdag de hele dag.
Maastricht was ik ook een keer, erg leuk!
Wel een pokke end..
woensdag 22 augustus 2018 om 19:39
Ik heb als Belgische heel wat Nederlandse steden bezocht de afgelopen jaren. Persoonlijk vind ik Den Haag het leukst (in Maastricht kom ik sowieso al erg vaak, dat is niet meer zo speciaal voor míj).
Met kleine kinderen lijkt het me ook fijn dat je even naar het strand kan als ze het shoppen moe zijn.
Met kleine kinderen lijkt het me ook fijn dat je even naar het strand kan als ze het shoppen moe zijn.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.