Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Nee hoor ik mis niets, ik heb ergens in een doos nog een prachtig stoomstrijzer, nauwelijks gebruikt dus zo goed als nieuw! En wie 300 euro aan een strijkijzer uitgeeft is niet goed bij zijn hoofd!
Dito Drift!

Nou zijn brede schouders, grote tieten en een taille sowieso al een recept voor vreselijk ongemakkelijke bloesjes/ jasjes dus dat scheelt. Ik heb laatst op H&M gekeken; volgens de matentabel daar moet ik voor mijn borsten een maat 46 hebben en voor de rest een maat 40, dus ik beperk me liever tot kledingstukken met stretch. Niet hoeven strijken is dan slechts een heerlijke bonus.
quote:Mevrouwdekees schreef op 11 maart 2009 @ 22:00:

Dito Drift!

Nou zijn brede schouders, grote tieten en een taille sowieso al een recept voor vreselijk ongemakkelijke bloesjes/ jasjes dus dat scheelt. Ik heb laatst op H&M gekeken; volgens de matentabel daar moet ik voor mijn borsten een maat 46 hebben en voor de rest een maat 40, dus ik beperk me liever tot kledingstukken met stretch. Niet hoeven strijken is dan slechts een heerlijke bonus.Ik heb inderdaad ook relatief veel tiet voor de rest van mijn lichaam dus met bloesjes is het altijd even afwachten. Deze paste toevallig leuk en goed dus voor het eerst in eeuwen weer eens een bloesje aan morgen. En stiekem vind ik knoopjes ook nog een hoop gedoe ook
Oh MdK, hebben ze vandaag trouwens gezegd wanneer je wat zult horen?
Deze week nog! *Sorry ik zal ff wat uitgebreider verslag doen* Door gezeik met taxibedrijf was ik te laat Maar had gelukkig wel op tijd gebeld en taxibedrijf schijnt dus bekend te staan om slechte service. Uiteindelijk andere taxi gebeld en gesprek gehad. Dat ging heel erg goed, ze waren enthousiast over wat ik vertelde en liet zien en ik had de indruk dat ze ook tevreden waren over de antwoorden op vragen die ze stelden. Heb er een heel goed gevoel over in ieder geval!
Oh en voor de liefhebsters; nette bruine broek, een petrol truitje met driekwart mouw en v-hals, wit hempje eronder en een felblauw shawltje.
Heel goed dat je er zelf in ieder geval zo'n positief gevoel bij hebt! Mocht het dan onverhoopt toch niets worden dan weet je dat je je in ieder geval goed kunt presenteren.

Maar mijn gevoel zegt dat het in the pocket is!

En de outfit klinkt leuk!

Balen trouwens van dat gedoe met de taxi
MdK: hardstikke goed! Vaak klopt je gevoel wel hoor.. Leuk! Ben zo benieuwd wat je nu aan had vandaag

PodE: ja, ik zit echt beter in mijn vel. Ben nog wel buitengewoon moe, maar ben privé en zakelijk wat knoopjes aan het doorhakken (en weg laten masseren ) en dat geeft lucht. Komt bij dat ik de spijkerbroek die ik op 4 april aan zou moeten kunnen, inmiddels over mijn derriere getrokken krijg en dat is ook een uitermate prettige ontwikkeling voor iemand die zo onzeker is over haar voorkomen.

Schunnig detail: er staat hier een aangebroken pak chocoladekoekjes voor mijn neus (dat ik geen suiker mag, betekent niet dat vriendinnetjes dat ook niet mogen) en ik heb niet de minste neiging om ze soldaat te maken. Volgens mij ben ik niet helemaal in orde

Flora: heerlijk, die vogels. Heb je ze ook gehoord vandaag?

Drift: lekker, kaasfondue! Doe je dat zelf? Mag ik in dat geval het recept van je? Ik wil het ook nog eens doen... Heb overigens vrijdagavond nog geen eet-adres dus eh...

Ik ga slapen, moet me morgen weer bijtijds bij de werkende massa scharen, dus... Zij die in Morpheus' armen kruipen, groeten u!
quote:Mevrouwdekees schreef op 11 maart 2009 @ 22:43:

Oh en voor de liefhebsters; nette bruine broek, een petrol truitje met driekwart mouw en v-hals, wit hempje eronder en een felblauw shawltje.Jij moet gedachten kunnen lezen
quote:Tientje79 schreef op 11 maart 2009 @ 22:49:

Drift: lekker, kaasfondue! Doe je dat zelf? Mag ik in dat geval het recept van je? Ik wil het ook nog eens doen... Heb overigens vrijdagavond nog geen eet-adres dus eh...

Och, zelf zelf...wat is zelf? Ik loop zelf naar de supermarkt om daar zo'n kaasfondue kaaspakket te halen en mik dat helemaal zelf in een pannetje. Snij zelf dat wat er in gedoopt gaat worden en eet het vervolgens zelf op

Kortom...ik maak het geloof ik niet zelf.
quote:Tientje79 schreef op 11 maart 2009 @ 22:50:

[...]

Jij moet gedachten kunnen lezen Ikke wel, glazen bolletje, hasske handig op de psyche, gezondheid én kinderpijler.
Nog een laat verjaardagscadeautje aan Age van Entertainment:

Ah! Ellie Grace! Thanks Mdk! (" I love you more than negro gang bangs" )

Even teruglezen hoor...

Bedankt trouwens voor alle felicitaties! En ja, ik voelde me wel jarig Lekker geborreld met m'n liefste vriendinnetjes, en daarna sushi gegeten. Was heerlijk. Zit vol, of tenminste: ik heb genoeg gehad. Zit nu übervol ofzo, goed hè?

Was een fijne avond, maar allemaal morgen weer werken en nu moe-moe-moe en druk-druk-druk op werk.

Ha Tien, wij kopen de prosecco bij AH (alhoewel ze daar maar 1 soort hebben geloof ik), en bij Gall & Gall. Nu hadden we een fles van Grapedistrict. Er ligt altijd wel een fles (of 2, 3...) koud

Wat fijn dat je slaapritueel werkt Erwt! En wat gemeen van die Pizza!! Zomaar een beetje liegen

Ja Floor! Cake was lekker en ook de bloemetjes vonden ze leuk En je bent niet veeleisend, dat is iid een goeie nachtrust. Zo slaap ik ook altijd, af en toe moet ik 's nachts naar het toilet maar dan slaap ik altijd direct weer verder.

Helaas was het vannacht anders... Ik was rond half 3 alweer wakker en heb uiteindelijk om half4 maar even tv gekeken (Animal Cops Houston!!! ) Ik lag al een hele verhuizing te regelen vannacht

En jippie! Een nieuwe laptop! (ik = nerd en word blij van zulke nieuwe dingen alhoewel ik wel een Apple-meisje ben)

Goed gegeten Drift!! En ja, ik ben echt nog een klein kind wat dat betreft: altijd enorm met m'n verjaardag bezig. Heb ik van m'n moeder gok ik, we vinden het allemaal belangrijk om het te vieren (en mama en zusjes voelden zich dan ook enigszins gepasseerd toen bleek dat ik vanavond al met vriendinnen had afgesproken. Anders waren ze gerust naar A'dam gekomen).

Hier ook een hekel aan strijken, dat heb ik ook weer van mama overgenomen Ex vond strijken wel leuk

Ik koop ook weinig moet-je-strijken kleding. En als ik al wel iets heb dan strijk ik toch lekker niet

Wat fijn dat je een goed gevoel hebt over Gesprek Keesie! Zegt al een heleboel!!

Nog even een glas roosvicee drinken (en misschien een chocolaatje erbij, of misschien niet) en dan lekker koese.

Morgen alweer op tijd een vergadering met m'n opdrachtgeefster. En morgenavond.....

NAAR THE KILLERS!!!
Krijg zojuist deze mail als reactie op 1 van mijn vele woningadvertenties die ik uit heb staan:

Ik heb een Woning in Amsterdam noord

Die dicht bij De Pond En Centraal Station is

binne in kwartier met de bus ben je Bij Centraal Pond bine 10 minute lope ben je der het Zijn 3 kamers Meubels Zite

allemaal der in Alleen Gas En ElakTra moetje Zelf petalle

heb je intressee dan kan je me nog altijd Belle op me Nr

Duhuh... ik wil juist wég uit Noord!! En dit is toch nauwelijks leesbaar?

Maar goed, in m'n hoofd woon ik al aan de Amstel
En Robbie hé, en Robbie, je bent wel jarig! Maar ik moet naar bed, staat hier iemand heel opvallend de lampen uit te doen.
Jammer... voor The Killers is er eerst een voorprogramma

Heb ik zo'n hekel aan! Ik kom toch omdat ik The Killers wil zien en geen andere band?
Ach, zo'n laptopschermpje geeft toch ook voldoende sfeerlicht?

Was hier maar iemand om de lampen uit te doen, nu moet ik zelf opstaan
Zo, even gauw 4 chocolaatjes weggestouwd. Nu zijn er nog een stuk of 4 lekkere over... en wat vieze minder lekkere. Dus die gooi ik maar weg, goed hè?
En Age ligt eindelijk in bed...

Wekker gaat weer om 7:30u

Moest nog bedenken wat ik morgen aantrek. Strak Rock-chick shirtje maar niet, voel ik me niet heel prettig in na al die vreetpartijen van de laatste dagen.

Dus het wordt een iets wijder maar net zo hip shirtje met nieuw gilet-vestje

Welterusten! (maar jullie liggen al vast op 1 oor!)
Goedemorgen deze morgen!

Hij is weer begonnen hoor... de nieuwe dag!

Werkse allemaal!
Goodmeuning!

Whahaha, Age, die advertentie, klinkt als een lot uit de loterij, hahahahahahaha!

Enne.... voorprogramma's zijn echt shit. Pas nog had ik een concert waar het voorprogramma bestond uit een vent die zo vaag uit zijn ogen keek dat ik bang was dat hij ter plekke van het podium zou storten. (ik stond vooraan, dus zou dubbel zo vervelend zijn!

@ MdK: ik ben zo benieuwd, ik ga onwijs voor je duimen. Als je het wordt is dit wel de snelste sollicitatieronde ever

Ik mag jullie even iets leuks mededelen: mijn weegschaal schommelt al enkele dagen tussen de 77,7 en de 77,6!!!!!!!!

Nu heb ik dit weekend nog een etentje, maar goed... wat er nu af is, is er in elk geval afgeweest

Zo, en nu rennen. Eerst werken, dan naar de diplomauitreiking van mijn zusje!
JEEEEE! Voor de kilo's van Vinyl!

En Jee! voor officieel de snelste sollicitatieronde ever! Ik ben aangenomen, morgen naar P&O en maandag beginnen!!

Mijn firefox doet raar trouwens, dus nu maar via IE even reageren. :(
SUPER!! Gefeliciteerd en dat ten tijde van de kredietcrisis

Tja, MdK, je moet maar zo denken; je bent goed of je bent het niet. Je zit nu zeker helemaal in een roes?
Ach ik heb pas ViVa, Kees en vriendjes via Mailgroup op de hoogte gesteld, nu mijn schoonmoeder nog bellen en een ander vriendinnetje SMS- en

Beetje hieper de pieper wel ja
WAUW!! Wat goed Keesie!!!

Ben trots op je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven