Jos Brech

23-08-2018 20:28 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat denken jullie

Word deze man ooit nog gevonden?

Zelf denk ik dat hij zich van kant heeft gemaakt om nooit meer gevonden te worden
[...]
[...]
En je toon is weer om te huilen. :roll: :roll:

Maar TO, ze heeft wel een punt. Er zijn al topics over, die ook goed lopen en deze vraag bevatten.
Loullah schreef:
23-08-2018 20:29
Porverdorie hoeveel topics gaan er nog geopend worden over de verdwijning van Nicki? :-x
precies
Op tv gaat het er ook steeds over >:-(
komkommertijd
Ik denk ook dat hij zichzelf van kant heeft gemaakt of dat nog gaat doen.
Waarom kan dit niet in de Nicky Verstappen topic ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Waarom wordt deze man eigenlijk bij volledige naam in alle nieuwsmedia genoemd? Ik dacht dat het altijd 'Jos B.' moest zijn? Ook worden zijn ogen niet geblurred o.i.d. als er een foto van hem wordt geplaatst, hoe zit dat?

Ik probeer het niet voor hem op te nemen (want ik denk dat hij inderdaad het beestachtig monster is waarnaar we op zoek zijn), maar ik vroeg me dit gewoon even af. Hoe zit dit?
Vivo per lei
Omdat hij internationaal gezocht wordt. Zodra ze hem hebben heet hij wel Jos B denk ik.
DuploPanda schreef:
23-08-2018 20:41
Waarom wordt deze man eigenlijk bij volledige naam in alle nieuwsmedia genoemd? Ik dacht dat het altijd 'Jos B.' moest zijn? Ook worden zijn ogen niet geblurred o.i.d. als er een foto van hem wordt geplaatst, hoe zit dat?

Ik probeer het niet voor hem op te nemen (want ik denk dat hij inderdaad het beestachtig monster is waarnaar we op zoek zijn), maar ik vroeg me dit gewoon even af. Hoe zit dit?
Wie zijn we ?
Zoek jij hem ?
Ik niet hoor
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Beste forummers,

wij sluiten dit topic. Jullie kunnen terecht in het andere topic over dit onderwerp:

actueel/doorbraak-zaak-nicky-verstappen ... ges/425968

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven