Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
En ik ben ook trots op Fnielleke en de verloren kilo's!!!

En zooooo kut!

Waar gaat Age vanavond naar toe en waar ze heeft ze al een half jaar naar uitgekeken? The Killers in de HMH.

En wat is er nu aan de hand?

ArenA Boulevard afgesloten ivm Bommelding

Grrrrr!!! kut kut kut! Broer zit al in de stress dat het misschien niet doorgaat

Maar ik denk positief, de zaal gaat pas om 18:30u open en dan is de hele boel al weer vrijgegeven.

(alhoewel... ze moeten natuurlijk vandaag wel bouwen in de HMH, of zullen ze dat gisteren al hebben gedaan? )
En wat stom dat de tijd van het bericht nu links staat

Ik kan niet zo goed tegen dat soort veranderingen... Stond toch prima bovenaan?
Dank Age Ben zo weer weg trouwens Viva doet extreem raar hier.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah MdK: gefeliciteerd!!!!
En Age: ik ga voor je duimen!
Hier ook een trage en niet reagerende Viva.

Niet erg, moet toch hard werken

Broer sms'te dat het volgende op nu.nl staat:

quote:Een medewerkster van de Heineken Music Hall bevestigt dat de concertzaal enige tijd is ontruimd, maar liet rond 12.30 uur weten dat het poppodium weer in bedrijf is.Dus ik sta vanavond te springen bij THE KILLERS!!!
Keessssieieieie!!!

Ongelofelijk zeg, wat rap allemaal. Echt super!!!!

Verder even een snelle (wat ziet het er hier raar uit trouwens..) ik heb me 2 nachten vreselijk misdragen, gezopen als een m aleier en een hele mooie Vlaamse technicus versierd voor een nachtje Nu even puinruimen (lees: dingen regelen die ik dinsdag al had meteon doen) en dan weer richting theater om de laatste show met voornoemde technicus te draaien *zucht*

Tot gauw allemaal, Age, heeeel veel plezier vanavond!
Pffff... er komt niks uit m'n handen... ik ben moe en moet frisse lucht hebben dus ik spring op de fiets. Lekker naar "de rampplek" waar broer en zwager ook bijna zijn.

Broer smste dat Zwager en "Teddy" (= bijnaam van collega van zwager, hij lijkt op een knuffelbeertje ) net achter een witte limo reden in de buurt van de HMH

Hier, kunnen jullie ook even meegenieten...

Somebody told me!!

Tot vanavond laat!
Jee, en ik krijg net een opname toegemaild van een stuk wat ik vorig jaar heb geschreven en waarvan ik dacht dat het nooit redelijk op band terecht was gekomen, valt dus echt heel erg mee, hartstikke mooie uitvoering is dit. Fijn
quote:Moosey schreef op 12 maart 2009 @ 16:45:

Keessssieieieie!!!

Ongelofelijk zeg, wat rap allemaal. Echt super!!!!

Verder even een snelle (wat ziet het er hier raar uit trouwens..) ik heb me 2 nachten vreselijk misdragen, gezopen als een m aleier en een hele mooie Vlaamse technicus versierd voor een nachtje Nu even puinruimen (lees: dingen regelen die ik dinsdag al had meteon doen) en dan weer richting theater om de laatste show met voornoemde technicus te draaien *zucht*

Tot gauw allemaal, Age, heeeel veel plezier vanavond!Oh gelukkig ik was al bang dat ik de enige op de achterste bankjes zou worden! Maar gymnastiek met de technicus is vast compensatie, niet dan?
quote:AgentL schreef op 12 maart 2009 @ 14:13:

Hier ook een trage en niet reagerende Viva.

Niet erg, moet toch hard werken

Broer sms'te dat het volgende op nu.nl staat:

[...]

Dus ik sta vanavond te springen bij THE KILLERS!!!

Fijn dat het toch doorgaat!

Die band is toch van Are we human??? Or are we dancers???

erg onlogische tekst, maar ik heb eigenlijk nooit naar de rest geluisterd. Ik heb dan ook geen idee of de rest van hun nummer een zelfde sound heeft. Ben benieuwd hoe het was!
Ze hebben dat beroemde liedje dat onder de Nike reclame zat zo rond de Spelen Flora, die van "I got Soul but I'm not a Soldier". Voor de rest ken ik helemaal niets van ze.
quote:Mevrouwdekees schreef op 12 maart 2009 @ 17:59:

[...]

Oh gelukkig ik was al bang dat ik de enige op de achterste bankjes zou worden! Maar gymnastiek met de technicus is vast compensatie, niet dan?

Wel enigszins, maar niet genoeg, vrees ik. Maar het feit dat ik de halve dag niet heb kunnen eten van de kater (van de drank, niet mentaal) helpt misschien wel weer dan

Ben trouwens ergens in het proces van 2 dagen kroegen in en uithopsen m'n portemonnee kwijtgeraakt, da's minder. Heb nog een kleine hoop dat-ie in het theater ligt, maar da's ook nietheel realistisch..

Naja, snel wegwezen mot ik. Doeg!

Ik ben helemaal gedesoriënteerd dat de tijd nu ineens links staat

Mdk:

Vanwege baan! Wauw! En maandag al! Jeeee!

Vinyl:

Vanwege gewicht! De weegschaal is weer stabiel dus en jij bent lichter!

Moos:

Vanwege technicus

Hmm... kom ik een beetje hysterisch over?
Peas on earth!
Oei da's balen Moosey, effe vanuit het theater bellen naar de kroegen in kwestie?
Age, veel plezier vanavond! Gelukkig is de HMH weer gewoon open!

Ik heb trouwens ook nauwelijks verplichte-strijk-kleding. Ohja, en de strijk-kleding die ik wél heb, draag ik bijna nooit omdat ik

a. te lui ben om te strijken

b. altijd 3 minuten voordat ik weg moet ontdek dat die kleding nog gestreken moet worden

c. die kleding inmiddels onderop de stapel ligt en daardoor nog meer onstrijkbare kreukels heeft

Peas on earth!
Wij eten ovenfrietjes om eens te testen of dat wat is. Het zijn nog wel SuperCrunchy ovenfrietjes ook. Wel een beetje lullig. Per portie 155 calorieën, 1 portie is 100 gram. Dus voor de grap weeg ik dat es even af om te zien hoeveel dat is. 1 portie is dus 10 frietjes ofzo
Peas on earth!
Mmm volgens mij was net op televisie dat de Killers niet doorgaat, sneu voor Age!
voor MdK!!! Wat goed zeg! Stuiter jij maar even lekker door vanavond!

Ik hoorde net inderdaad ook op de radio iemand van Mojo vertellen dat het concert van The Killers niet doorgaat omdat het terrein rondom de HMH nog niet is vrijgegeven. Hij noemde ook al een andere datum waarop het concert nu zou zijn, ergens in mei geloof ik.

Maar balen voor Age! Je had je er zo op verheugd...

voor Moos met de technicus en het dronken misdragen gedrag in de kroeg.

Erwt, hoe was het op je werk vandaag? Nog last van de interpersoonlijke problematiek zoals je gisteren een beetje verwachte?

voor Vinyl en de verloren kilo's!

Ik ben moe. Lange dag gehad. Was vanmorgen op de ene werkplek en vanmiddag op de andere. Tussendoor nog even langs een dependance van de organisatie dus het duizelde me allemaal een beetje. Laat op de middag tegen iedereen vertelt dat ik zo vreselijk druk ben om vervolgens gezellig 10 minuten bij te beppen omdat ik een aantal mensen nauwelijks gezien had deze week

Ik ga eens even eten.
Oh ja, ik moet een beetje wennen aan de tijd die ineens links staat. Net als jullie dus...
Oh, wat sneu voor Age

Drift, in Interpersoonlijke Toestanden vielen zowaar reuze mee . Nu lekker weekend, dus ik ga er lekker even niet meer over nadenken en maandag pas weer werken! (ohja, morgen nog even thuis wat rapporten afmaken, maar das juit goed voor de overuren die ik dan binnenkort eens kan opnemen ) .

Kan me voorstellen dat 't je duizelt na DRIE locaties

Ovenpatatjes zijn mwa... wel lekker, maar niet bijzonder. Had liever gekookte aardappelen gehad.

Lijstje:

- Ontbijt: yoghurt met flakes

- Lunch: drie boterhammen met kaas, beker optimel

- Avondeten: ovenfrietjes, gehaktbal, groenten (mix van bloemkool, broccoli, worteltjes)

Nu zo dadelijk nog even een bakje yoghurt.

Morgen maar weer eens op de weegschaal. Ik was eergisteren ineens zwaarder
Peas on earth!
Oh weet je wat trouwens nieuw en lekker is; De appie heeft nu naast bevroren frambozen ook bevroren ananas en bosbessen, heul lekker door de yoghurt!

Dat plus een beetje muesli was ontbijt, daarna 2 boterhammen met kipfilet, een extra plakje tussendoor, een evergreen en pastasalade als avondeten. Wel nog een stuk of 10 keelsnoepjes gehad. Nou ja, als ik weer uitgesnotterd ben schrappen we die wel weer.
MdK, das toch veel te weinig als avondeten?

Ontbijtvruchtjes klinken wel lekker. Zijn ze dan wel lekker als ze ontdooid zijn?
Peas on earth!
Pastasalade voor 2 pers: zo'n half bakje magere spekjes en een kipfiletje in stukjes bakken+ (allemaal in stukjes) 1 tomaat, appel, stuk komkommer, stel gekookte worteltjes en sla en geroosterde pijnboompitten en gekookte volkorenpenne en een beetje honingmosterd dressing levert goed gevulde borden+ maagjes op hoor Erwt!
Zo... daar ben ik weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven