Welke app's kun je niet zonder?

zaterdag 25 augustus 2018 om 14:51
JollyRider schreef: ↑25-08-2018 14:49Pas op: cc is beroemd voor de pc, berucht voor de mac. Geen idee wat het op Android doet, op iOS is het volstrekt nutteloos
Pas op? Waarvoor?
Op android werkt het heel fijn. Net als op mijn laptop.
zaterdag 25 augustus 2018 om 15:05
Op de pc ken ik het ook als heel goed. Op de Mac richt het bij veel gebruikers een ravage aan. Op Mac en iOS doet het ook niets nuttigs. Dus ik zou even rondkijken voor je het gaat gebruiken. Als je het al gebruikt en je denkt dat het nuttig is, vooral blijven gebruiken natuurlijk.Pipistrello schreef: ↑25-08-2018 14:51Pas op? Waarvoor?
Op android werkt het heel fijn. Net als op mijn laptop.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 25 augustus 2018 om 15:52
Prima, wat jij wil.Pipistrello schreef: ↑25-08-2018 15:09Ik denk niet dat het nuttig is. Ik weet dat het nuttig is. Het schoont mijn telefoon op en maakt ruimte vrij.
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 25 augustus 2018 om 21:36
In ieder geval de al veelgenoemde apps: whatsapp, facebook, twitter, linkedin, apps voor bankzaken en NS/OV9292, youtube, buienradar.
Qua spelletjes alleen wordfeud.
Nieuws: NOS, nu.nl en regionale omroep.
De Appie van AH. Google en google maps. Google neemt ook wel erg veel ruimte in helaas maar is toch wel heel praktisch.
En voor de verveelmomentjes de app van Bored Panda.
Qua spelletjes alleen wordfeud.
Nieuws: NOS, nu.nl en regionale omroep.
De Appie van AH. Google en google maps. Google neemt ook wel erg veel ruimte in helaas maar is toch wel heel praktisch.
En voor de verveelmomentjes de app van Bored Panda.
zaterdag 25 augustus 2018 om 22:32
wat ik echt nuttig/handig vind is
OV9292
Whatsapp
Luisterbieb
Hebban (boekensite)
Teletext
Gmail
Mifit (bij stappenteller om pols)
Wat ik daarnaast nog graag en veel gebruik:
Facebook
Twitter
Instagram
Ik heb er bij aanschaf van deze telefoon op gelet dat ik veel geheugen had. Op mijn oude telefoon paste net 1 app, voor mijn gevoel.
Instagram
OV9292
Luisterbieb
Hebban (boekensite)
Teletext
Gmail
Mifit (bij stappenteller om pols)
Wat ik daarnaast nog graag en veel gebruik:
Ik heb er bij aanschaf van deze telefoon op gelet dat ik veel geheugen had. Op mijn oude telefoon paste net 1 app, voor mijn gevoel.
Later is nu

maandag 27 augustus 2018 om 15:25
bank-apps
Birthdays
Chess
Free Adblocker (internet browser)
Google Maps
Google Translate
Google Mail (Gmail)
IKEA Store
Kaspersky Internet Security
Pl@ntNet
Shazam (muziekherkenning)
Stocard
Sudoku
WhatsApp
Wifi FTP Server
Voor wie weinig intern geheugen heeft op de androïd smartphone maar wel een SD-uitbreidingskaart met vrij geheugen: je kunt ook apps installeren of (gedeeltellijk) te verplaatsen naar die SD opslagkaart. Op die manier kun je dus meer apps gebruiken dan je intern geheugen toelaat.
Birthdays
Chess
Free Adblocker (internet browser)
Google Maps
Google Translate
Google Mail (Gmail)
IKEA Store
Kaspersky Internet Security
Pl@ntNet
Shazam (muziekherkenning)
Stocard
Sudoku
Wifi FTP Server
Voor wie weinig intern geheugen heeft op de androïd smartphone maar wel een SD-uitbreidingskaart met vrij geheugen: je kunt ook apps installeren of (gedeeltellijk) te verplaatsen naar die SD opslagkaart. Op die manier kun je dus meer apps gebruiken dan je intern geheugen toelaat.

maandag 27 augustus 2018 om 15:47
Hoe doe je dat eigenlijk? Ik krijg wel 'ns de melding dat mijn interne bijna vol is en dan kan ik aanvinken dat ik foto's en video's kan verplaatsen naar mijn SD-kaartje, maar het zou veel mee zoden aan de dijk zetten als zware apps als facebook e.d. naar dat kaartje verplaatst konden worden. Maar dat biedt mijn telefoon niet aan.HuLang schreef: ↑27-08-2018 15:25

maandag 27 augustus 2018 om 16:14
Het hangt blijkbaar af van welke versie Android op je feun geïnstalleerd staat: vóór of na Marshmellow. Op mijn android 4 kon het alleen maar via een... appje dat zelf nakeek of en eventueel welke app-delen konden worden verplaatst naar SD. Zoek even op Play store.
Google anders eens op "android move app sd" en op HowToGeek.com staat het allemaal netjes uitgelegd.
Google anders eens op "android move app sd" en op HowToGeek.com staat het allemaal netjes uitgelegd.