Kerstafteltopic

25-08-2018 18:17 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie telt er mee af naar de kerst? Ik heb er zo'n zin in!

Zijn jullie ook al met menu's bezig?
:cheer2:

Hoeveel dagen nog?

Geen menu's hier, zit eind december tot begin januari in Thailand. :high5:
122 dagen!
Whut???? Liggen de pepernoten al in de winkels?
Waarom heb je Kerst nodig om bepaalde lekkere gerechten te kunnen maken?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
25-08-2018 18:33
Waarom heb je Kerst nodig om bepaalde lekkere gerechten te kunnen maken?

Lekker? Ik krijg familie op bezoek dus ik kook alleen maar vies :proud:
Theamuts schreef:
25-08-2018 18:30

Ja. Nu de kerstkransjes nog!
Theamuts schreef:
25-08-2018 18:30
Allang.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Aftellen doe ik nog niet. Maar ik kijk er wel naar uit.

Dit jaar voor het eerst kerst in de zon. Normaal prefereer kerst op de klassieke manier maar dit jaar zit ik voor werk in het buitenland. Mijn familie komt sowieso naar hier met de kerst. Gaat sowieso bijzonder worden.

Jingle bells!!
Ik lees mee voor inspiratie. Dit jaar word het bij ons gevierd.
anoniem_374094 wijzigde dit bericht op 25-08-2018 18:39
1.59% gewijzigd
Bearnaise schreef:
25-08-2018 18:38
Aftellen doe ik nog niet. Maar ik kijk er wel naar uit.

Dit jaar voor het eerst kerst in de zon. Normaal prefereer kerst op de klassieke manier maar dit jaar zit ik voor werk in het buitenland. Mijn familie komt sowieso naar hier met de kerst. Gaat sowieso bijzonder worden.

Jingle bells!!

Wel weer eens wat anders is ook leuk. Waar ga je heen of wil je dat niet zeggen?
Wat leuk! Ik was zojuist op pinterest recepten aan het zoeken voor een etentje wat ik binnenkort geef toen er een leuk Kerstidee voorbij kwam, gelijk maar bewaard :) Ik tel dus graag mee af!
Ik vind Kerst heel gezellig, maar ben er nog lang niet aan toe. De zomer is nauwelijks voorbij, volgende week met vakantie (ik ga nooit in de zomer) en daarna de herfst nog, heerlijk, met verkleurende bladeren aan de bomen, de kortere dagen en de lekkere geur van de herfst in het bos. Pas na Sinterklaas komt het Kerstgevoel bij mij.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Kerst? Seriously? Het is godsodeju augustus, ik hoop nog even op een hittegolf. En daarna mag het voor mij geruisloos overgaan naar januari. Een warme januari, welteverstaan. Ik stem voor een integrale afschaffing van de maand december.
Maar ik begrijp dat jij je er al op verheugt, TO. Dan wens ik je een heel lange, gezellige voorpret, en inspiratie als het eenmaal zover is. Veel plezier!
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Colaglas schreef:
25-08-2018 18:39
Wel weer eens wat anders is ook leuk. Waar ga je heen of wil je dat niet zeggen?
Ik zit er al. Gran Canaria :sun:

Memorabel gaat het vast wel worden.
En ik ga uiteraard zoeken naar een kerststronk.
Ik vind kerst geen r**t aan. De versieringen in huis zijn nog wel leuk, maar verder... het is altijd kloteweer waardoor je de hele dag binnen zit. Als ik het in Australië of zo kon vieren, zou ik het wel leuk vinden, gewoon lekker buiten zijn en barbecueën, naar het strand etc.
Sri-is-back-now schreef:
25-08-2018 18:45
Kerst? Seriously? Het is godsodeju augustus, ik hoop nog even op een hittegolf. En daarna mag het voor mij geruisloos overgaan naar januari. Een warme januari, welteverstaan. Ik stem voor een integrale afschaffing van de maand december.
Maar ik begrijp dat jij je er al op verheugt, TO. Dan wens ik je een heel lange, gezellige voorpret, en inspiratie als het eenmaal zover is. Veel plezier!
Sla dan meteen november t/m februari maar over.
Sri-is-back-now schreef:
25-08-2018 18:45

Ja, serieus. Ik rook laatst al herfst buiten.

Ik heb nooit gezegd me op de kou te verheugen hè? ;-)
Bearnaise schreef:
25-08-2018 18:46
Ik zit er al. Gran Canaria :sun:

Memorabel gaat het vast wel worden.
En ik ga uiteraard zoeken naar een kerststronk.

Wat leuk. Ben erg benieuwd hoe kerst daar gevierd wordt.
pamelacourson schreef:
25-08-2018 18:47
Ik vind kerst geen r**t aan. De versieringen in huis zijn nog wel leuk, maar verder... het is altijd kloteweer waardoor je de hele dag binnen zit. Als ik het in Australië of zo kon vieren, zou ik het wel leuk vinden, gewoon lekker buiten zijn en barbecueën, naar het strand etc.
Snap ik! Maar dan mis je wel de gezelligheid van de kaarsen/open haard/knusse truien.
:flirting:
Colaglas schreef:
25-08-2018 18:49
Wat leuk. Ben erg benieuwd hoe kerst daar gevierd wordt.
Ik ook. Heb er zelfs een topic over geopend op de reispeiler. Ze vinden het volgens mij maar een vreemde vraag. :hihi:

Ik kan het ook vragen aan collega's die hier al langer zijn maar die zie ik pas over een paar dagen. En ik ben ongeduldig. :whistle:
Kerst is best leuk maar toch ook niet zo bijzonder dat je je daar nu al op verheugt.

Lekker eten kan het hele jaar door. Je familie zienn ook. En ook je huis kan je het hele jaar door gezellig maken.
pamelacourson schreef:
25-08-2018 18:47
+1
sugarmiss schreef:
25-08-2018 18:54
Kerst is best leuk maar toch ook niet zo bijzonder dat je je daar nu al op verheugt.

Lekker eten kan het hele jaar door. Je familie zienn ook. En ook je huis kan je het hele jaar door gezellig maken.

Mijn familie woont niet in hetzelfde land en het budget laat het ook niet toe elkaar vaak te zien.
Ik vind juist lichtjes en kaarsjes zo leuk en ik ga nooit zo laat naar bed in de zomer. Tegen de tijd dat het donker is lig ik al in bed.
En in de zomer is het ook te warm voor dit:

https://www.woolme.com/blog/wp-content/ ... 2/cosy.png
anoniem_375159 wijzigde dit bericht op 25-08-2018 19:04
9.60% gewijzigd
wij (twee dochters en ik) kijken er ook naar uit om de kerstversiering weer neer te zetten. Langzamerhand hebben we veel kitscherig Villeroy en Boch kerstversiering gespaard. Allemaal mooie kersthuisjes waar kaarsjes in kunnen, geeft zo'n mooie sfeer. Gordijnen dicht, lichtjes aan, mooie muziek, warme chocolademelk en fijn samen zijn. De maanden november en december vind ik echt heerlijk!

In januari bijkomen van alle drukke kerstdagen en oud/nieuw.... .en dan heb ik zo veel moeite met februari, maart en april. Het duurt dan zo lang voor er weer wat zon komt, het is dan grijs, koud en nat brrrr.....

maar die periode naar sinterklaas en kerst, heerlijk!
The past may be in tatters
But today is all that matters

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven