Wespen in Efteling?
maandag 27 augustus 2018 om 16:21
maandag 27 augustus 2018 om 16:30
maandag 27 augustus 2018 om 16:37
Ik las ergens dat je ze nat moet spuiten, want dan denken ze dat het regent en dat vinden ze niets. Ik heb het hier in de tuin uit geprobeerd en het lijkt te werken. Dus misschien een plantenspuit mee? Of op een regenachtige dag gaan?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
maandag 27 augustus 2018 om 16:40
Ja er zijn behoorlijk wat wespen in de Efteling. Heb een abonnement en ga bijna elke week en zie er met de week meer komen. Het scheelt dat ze er tegenwoordig dichte prullenbakken hebben staan (behalve in het sprookjesbos, waarom dat dat is, geen idee). dus In de wachtrijen valt het mee maar zo gauw je iets gaat eten komen ze.
maandag 27 augustus 2018 om 17:22
Vorige week expres binnen gaan zitten ipv op het terras. Tweede zaal en echt binnen 10 minuten kwam er een wesp bij ons tafeltje en vloog zo in mijn sinas. Rotbeesten.girasole3 schreef: ↑27-08-2018 16:30Er zijn nu overal wespen; dus vast ook in de Efteling.
Ik weet van andere jaren dat er hartstikke veel wespenvallen hangen en heb nooit echt last er van gehad. Nichtje hier is ook panisch voor wespen en wij hebben daarom steeds ergens binnen gegeten of gedronken, dan heb je nergens last van.
maandag 27 augustus 2018 om 18:22
Voor mijn gevoel is het wespen gedoe over zijn hoogtepunt heen, Kan natuurlijk ook aan het weer liggen van nu natuurlijk. Ik kom af een toe een verdwaalde tegen.
Verder ook met die grote hitte. Geen zoet eten of drinken nemen. Wat citroen in je haar doen en een citroen met kruidnagel op de tafel doet wonderen, is mijn ervaring afgelopen juli op de camping. Ze vliegen er heen en vertrekken meteen weer. Schijnbaar vinden ze dat vies.
Verder ook met die grote hitte. Geen zoet eten of drinken nemen. Wat citroen in je haar doen en een citroen met kruidnagel op de tafel doet wonderen, is mijn ervaring afgelopen juli op de camping. Ze vliegen er heen en vertrekken meteen weer. Schijnbaar vinden ze dat vies.
maandag 27 augustus 2018 om 18:32
vorige week geweest en nergens last van gehad.
bovendien is weglopen voor lastige situaties niet echt iets wat je aan je kinderen wilt meegeven toch, vooral niet als het om wespen gaat anders word het een saai leven binnen op de bank omdat je bang bent