Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Vruchtjes zijn lekker, niet van dat snotfruit dat je krijgt als je het zelf invriest.
Ach Age! We hadden het al op tv gezien, geen Killers!
quote:AgentL schreef op 12 maart 2009 @ 20:01:

Zo... daar ben ik weer

Balen Age

Hmm, dan moet ik dat misschien es proberen MdK. M'n flakes zijn toch bijna op . Vind dat ingevroren fruit alleen altijd zo duur.
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 12 maart 2009 @ 20:01:

Vruchtjes zijn lekker, niet van dat snotfruit dat je krijgt als je het zelf invriest.

Heb nog nooit fruit ingevroren...

Omdat ik zo'n idee had dat het na ontdooien op een soort van snot lijkt.
Erwt, fijn dat het reuze meeviel op het werk! En nu inderdaad niet meer over nadenken en lekker weekend hebben.

Ovenfrites wilde ik binnenkort eigenlijk ook proberen maar dat is dus geen aanrader...

En daar is Age inderdaad weer Was het een zooitje rondom de HMH?
quote:AgentL schreef op 12 maart 2009 @ 20:01:

Zo... daar ben ik weer Tien en ik vinden het KUT balen voor je. Maar desondanks wel gezellig dat je vanavond bij "ons" bent!
Is ook wel duur maar aangezien verse frambozen/ ananas nog veel duurder is en ik er elke ochtend maar een flinke handvol van neem valt het mee. Kan met zo'n doosje zo'n 5-7 ontbijtjes doen dus dan valt het wel weer een beetje mee.
Ik gooi er dus ook nog muesli bij Erwt, op een handje fruit met yoghurt doe ik het niet.
Ze hebben trouwens ook de locatie van de Wonen en de Werk en Studie Pijler omgedraait. Mijn innerlijke autistje is er niet blij mee!
Hmmm... Firefox icm Viva = raar! Kon niet posten...

Via Safari gelukkig wel!
Had ik ook Age! Toen ik de computer opnieuw opstartte kon het gelukkig wel weer!
Ik heb ook MF, maar kan gewoon posten?

Ik ga 't eens proberen met fruit. Vind van die rice krispies trouwens ook altijd lekker. Zouden die slecht zijn?

Ohhhh finale van WIDM begint
Peas on earth!
Van wát? Erwt? Rice krispies is ontplofte rijst en suiker toch?
Sterker nog: Wonen heet nu 'Thuis'!

Blegh, wat een Libelle-benaming!

Mijn innerlijke autistje is wel blij met nieuwe volgorde, want nu is het tenminste op alfabet!

Joehoe Moos!! Goed bezig!!! Zit even te googlen op de naam van de technicus maar zie helaas geen foto. (als ik z'n naam heb gevonden tenminste...)

Haha Floor! Ik vind het ook wel gezellig om even weer een avond op de bank door te brengen Heb als troost een klein flesje wijn bij AH to go gehaald. Nu lekker op de bank, AT5 voor het laatste nieuws op tv.

En ach, er is al een nieuwe datum genoemd. Wel goed geregeld, we kregen netjes een brief met uitleg en de nieuwe datum.

Is dus echt heel serieus die melding

Broer en zwager gingen meteen zeiken. Of nou ja... ik was er zelf relaxed onder en vind dat ze een goede keuze hebben gemaakt. Zusje belde ook al: "het is een bom die bedoeld is voor een grote groep mensen, straks staan jullie binnen en gaat 'ie af en zijn jullie dood"

Ach jaaaa... ik ging er gelijk weer als een vakidioot naar kijken. Best stoer om zoiets mee te maken als organisatie zijnde.

Alleen 1 ding... nu heb ik m'n kaartje (broer had 'm tot nu toe) maar waar laat ik die als ik ga verhuizen?

Heb computer ook opnieuw opgestart maar werkte niet...

Ze zijn nu trouwens hier in Noord huiszoeking aan het doen ivm die bommelding.
Kaartje op je werk bewaren tijdens verhuizing?
Nee, want tussen verhuizing en concert verander ik van project en werkgever. Anders was het wel een goeie geweest.

Ik denk dat ik 'm in m'n kantoorspullenopbergdoosje doe.

En dan wel in m'n telefoon een notitie zetten! Of jullie goed instrueren waar 'ie is

Maar ik kan 'm natuurlijk ook teruggeven aan Broer.
Even snel, want ik heb engel overleg, maar Age: als je je cache leegt is het over!
Oe, hoe doe ik dat op apple?
Age, het kaartje terug geven aan je broer is misschien inderdaad het meest handig. Weet je tenminste zeker dat je 'em niet kwijt raakt...

Ik ga een beetje puinruimen hier in huis. Morgen komt mijn vriendinnetje eten en het is wel handig als we in ieder geval aan tafel kunnen zitten Dus dat wordt het eerste doel. En ik wil eigenlijk ook nog een beetje was vouwen en een snel afwasje doen.

Ben gelukkig iets minder duf dan toen ik net thuis was dus maar direct even actie ondernemen
quote:AgentL schreef op 12 maart 2009 @ 20:57:

Oe, hoe doe ik dat op apple? Zal in je browser ergens zitten, bij geschiedenis wissen enzo.
Lang leve Google En lang Leve Vinyl!!

Het was best simpel...
En nu is forum behoorlijk traag

En vooral bij het NIET-topic
Ah, hele fijne persconferentie over bommelding nu op AT5.

Job Cohen zegt dat ze het concert natuurlijk door wilden laten gaan maar dat ze het toch onverantwoord vonden.

Snap ik helemaal... Broer en Zwager vonden het maar "belachelijk"
Mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven