Predictor Express - ervaringen

01-09-2018 13:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Na 2 jaar proberen heb ik vanochtend dan een positieve test in handen. Vlak voordat we de medische molen in zouden gaan. Super blij natuurlijk, maar ook erg onzeker en angstig! Ik heb 1,5 jaar geleden al een vroege miskraam gehad en daarna heel lang moeten wachten op weer een positieve test. Het is vreselijk spannend allemaal.
Ik heb vanochtend getest met de predictor express en daar kwamen twee mooie roze strepen. De teststreep was niet zo donker als de controlestreep maar absoluut aanwezig. Het is zeker geen tuurstreep.
Tja en dan ga je googelen (nooit doen I KNOW), en dan staan er opeens verhalen over de predictor testen dat deze ook wel eens vals positief geven. De verhalen zijn wel van een paar jaar terug, dus ik ga er toch vanuit dat de testen nu wel betrouwbaar zouden (moeten) zijn.
Heeft iemand van jullie ervaringen met deze testen?
Uiteraard ga ik morgen nog een keer testen met een ander merk. En verder vooral proberen niet te stressen.......
1x vals positief, daarna nooit meer een perdictor gekocht. Koop maar van Kruidvat. 2 voor 5 en super betrouwbaar
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Koop die van kruidvat of de action. Beide zijn goedkoop en prima, heb nog nooit iets gehoord over een valse positieve test van die merken.

Hopelijk geeft er morgen een net zo'n mooi lijntje.
Is vals positief niet gewoon een beginnende zwangerschap die misgaat? Positieve test = reactie op hcg. Geen hcg = geen reactie.
De oude generatie predictor testen waren slecht, de early en express zijn de meest betrouwbare testen op dit moment , bij correct gebruik geven ze geen vals positief aan.

Dus, twee roze strepen binnen 5 minuten afgelezen, gefeliciteerd
Erizon schreef:
01-09-2018 14:19
Is vals positief niet gewoon een beginnende zwangerschap die misgaat? Positieve test = reactie op hcg. Geen hcg = geen reactie.
Helaas niet, vooral Kruidvat 2 voor 5 en action testen geven nog wel eens indroogstrepen die een test positief laten lijken
Kruidvat 2v5 en action worden juist als betrouwbaar gezien. 3 testen gedaan en nu toch echt 18 weken zwanger.
JustMeDaan schreef:
01-09-2018 20:25
Kruidvat 2v5 en action worden juist als betrouwbaar gezien. 3 testen gedaan en nu toch echt 18 weken zwanger.
Google maar op valse Kruidvat test
Tsja op Google vind je altijd wel wat.
TO, heb je inmiddels nog met een andere test getest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven