De Logeerbeer.
zaterdag 1 september 2018 om 21:01
zaterdag 1 september 2018 om 21:02
Oh geweldig! Wij hadden die vroeger ook op school. Flip de logeerbeer. Ik deed niet eens zoiets bijzonders als hij er was. Hij ging mee naar de supermarkt, samen naar de speeltuin, tandenpoetsen, verhaaltje voorlezen. Meer dat soort dingen. Mijn ouders gingen niet speciaal voor die beer naar de Efteling ofzo
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
zaterdag 1 september 2018 om 21:05
Maak er vooral geen kijk-ons-eens-leuk-zijn-show van. Doe gewoon je ding en fotografeer wat. Het gaat erom dat je kind kan vertellen naar aanleiding van het bezoek van de logeerbeer.
Ik kwam toevallig van de week een foto tegen van onze dochter en de logeerbeer, ze waren hun tanden aan het poetsen
Ik kwam toevallig van de week een foto tegen van onze dochter en de logeerbeer, ze waren hun tanden aan het poetsen
biekoe wijzigde dit bericht op 01-09-2018 21:07
Reden: Typefout
Reden: Typefout
0.82% gewijzigd
Ow ik heb zo'n pleuris hekel aan die beer....bij ons komt ie het bed niet uit... constante ruzie tussen de kinderen om wie dat vieze ding mag aankleden enz. Ik werd er gek van 0:)
Ik schrijf altijd in het schrift dat beer moest bij tanken van een lange schoolwerk... en dat ie niet uit zn pyama is geweest... daarna schrijf ik wat de kids hebben gedaan terwijl hij zijn slaap inhaalde... loedermoeder ten top i know
Ik schrijf altijd in het schrift dat beer moest bij tanken van een lange schoolwerk... en dat ie niet uit zn pyama is geweest... daarna schrijf ik wat de kids hebben gedaan terwijl hij zijn slaap inhaalde... loedermoeder ten top i know
Die arme beer heeft ook gevoel.SallySpectra* schreef: ↑01-09-2018 21:00Precies, zet dat ding achterop de fiets, aan tafel achter een glas limonade of een ijsje, op de glijbaan in de speeltuin, in het boodschappenkarretje, weetikveel.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
zaterdag 1 september 2018 om 21:06
Ik deed hem altijd als eerste in de was..... aan het logeerboekje en de foto's te zien was de logeerbeer altijd op 1001 plekken geweest, ik vond het maar niks....
Dus de logeerbeer ging hier altijd de wasmachine in, samen met al zijn kleertjes en daarna aan één oor aan de waslijn, met diezelfde kleertjes en dan was er al een dag om.
Nadat beide zoons logeerbeer een keer mee hadden gekregen, hebben we logeerbeer niet meer gezien... ik denk dat hij de logeerberentelefoon heeft gebeld of zo om een klacht in te dienen.
Mijn kinderen keken er ook echt niet naar om, de beer werd bij thuiskomst al in de hoek gegooid, bij wijze van spreken.... en persoonlijk vond ik het ook niks. Nog iets om op te letten... alsof we anders niets te doen hadden. En wat wil school er eigenlijk mee bereiken? Ik vond en vind het nog steeds enorme flauwekul.
Dus de logeerbeer ging hier altijd de wasmachine in, samen met al zijn kleertjes en daarna aan één oor aan de waslijn, met diezelfde kleertjes en dan was er al een dag om.
Nadat beide zoons logeerbeer een keer mee hadden gekregen, hebben we logeerbeer niet meer gezien... ik denk dat hij de logeerberentelefoon heeft gebeld of zo om een klacht in te dienen.
Mijn kinderen keken er ook echt niet naar om, de beer werd bij thuiskomst al in de hoek gegooid, bij wijze van spreken.... en persoonlijk vond ik het ook niks. Nog iets om op te letten... alsof we anders niets te doen hadden. En wat wil school er eigenlijk mee bereiken? Ik vond en vind het nog steeds enorme flauwekul.
zaterdag 1 september 2018 om 21:08
Op zaterdag naar een pretpark en daarna uit eten. Zondag naar een kindertheatervoorstelling. En nogmaals uit eten.
De rest van de klas moet natuurlijk wel kunnen zien dat wij altijd hele leuke dingen doen in het weekend
zaterdag 1 september 2018 om 21:09
De beer heeft behalve geslapen getekend. Maar erg veel spannende dingen gaat hij hier niet meemaken. Ik dacht dat tandenpoetsen suf was om een foto van te maken maar dat doet ie morgen ook.
zaterdag 1 september 2018 om 21:10
zaterdag 1 september 2018 om 21:11
De school wil bereiken dat je kind vertelt over thuis op school. Sommige (veel) kinderen vinden dat moeilijk een de beer (die ik zelf ook niet geweldig vind en bovendien vies) trekt veel kinderen over de streep....strandmeisje schreef: ↑01-09-2018 21:06Ik deed hem altijd als eerste in de was..... aan het logeerboekje en de foto's te zien was de logeerbeer altijd op 1001 plekken geweest, ik vond het maar niks....
Mijn kinderen keken er ook echt niet naar om, de beer werd bij thuiskomst al in de hoek gegooid, bij wijze van spreken.... en persoonlijk vond ik het ook niks. Nog iets om op te letten... alsof we anders niets te doen hadden. En wat wil school er eigenlijk mee bereiken? Ik vond en vind het nog steeds enorme flauwekul.![]()