De Logeerbeer.

01-09-2018 20:57 83 berichten
Wij hebben hem dit weekend, de logeerbeer. Hij is een beetje moe dus hij slaapt veel (Lees, ik kijk er niet naar om.) Maar er moeten dus foto's van gemaakt worden van leuke activiteiten. Zucht.

Wat deden jullie met de logeerbeer?
Ga je nog iets doen morgen? bv naar opa en oma? Dan kan de logeerbeer daar mee naar toe. Of naar de speeltuin of naar de supermarkt. Zo moeilijk is het toch niet om iets te bedenken
Precies, zet dat ding achterop de fiets, aan tafel achter een glas limonade of een ijsje, op de glijbaan in de speeltuin, in het boodschappenkarretje, weetikveel.
precies wat jullie doen toch?
Ontbijten, boodschappen doen, beetje op de bank hangen, lego-en, helpen koken.
Oifa schreef:
01-09-2018 20:59
Ga je nog iets doen morgen? bv naar opa en oma? Dan kan de logeerbeer daar mee naar toe. Of naar de speeltuin of naar de supermarkt. Zo moeilijk is het toch niet om iets te bedenken
Dat is de vraag niet, de vraag is wat anderen met hun logeerbeer hebben gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Zet 'm achter op de fiets. Naast de boodschappen, geef 'm een doekje bij een open kast. Bordje eten er naast, lepel en in de pan laten roeren. En ik neem aan dat je kinderen hebt :D .... mee naar de speeltuin, kinderboerderij.
Je kunt toch ook foto’s maken van gewone dagelijkse dingen: samen ontbijten, met Lego spelen, een boekje voorlezen, buitenspelen, avondeten, tandenpoetsen. Het hoeft echt niet iets spectaculairs te zijn.
Sophiever schreef:
01-09-2018 21:01
Ow nou eh op de fiets, speeltuin, kinderboerderij, bordje eten, laten soppen :D
Sophiever schreef:
Oh sorry juf.
Oh geweldig! Wij hadden die vroeger ook op school. Flip de logeerbeer. Ik deed niet eens zoiets bijzonders als hij er was. Hij ging mee naar de supermarkt, samen naar de speeltuin, tandenpoetsen, verhaaltje voorlezen. Meer dat soort dingen. Mijn ouders gingen niet speciaal voor die beer naar de Efteling ofzo :-D
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
- achter een boek
- in de wastafel met een tandenborstel
- met een koekenpan
Beren slapen overdag ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
SallySpectra* schreef:
01-09-2018 21:02
Oh sorry juf.
:hihi:
Ik ken dit alleen van de peuterspeelzaal. Mijn zoon keek er niet naar om, dus het boekje ging zonder foto's en verhaaltje weer terug.
Maak er vooral geen kijk-ons-eens-leuk-zijn-show van. Doe gewoon je ding en fotografeer wat. Het gaat erom dat je kind kan vertellen naar aanleiding van het bezoek van de logeerbeer.
Ik kwam toevallig van de week een foto tegen van onze dochter en de logeerbeer, ze waren hun tanden aan het poetsen :lol:
biekoe wijzigde dit bericht op 01-09-2018 21:07
Reden: Typefout
0.82% gewijzigd
Ow ik heb zo'n pleuris hekel aan die beer....bij ons komt ie het bed niet uit... constante ruzie tussen de kinderen om wie dat vieze ding mag aankleden enz. Ik werd er gek van 0:)
Ik schrijf altijd in het schrift dat beer moest bij tanken van een lange schoolwerk... en dat ie niet uit zn pyama is geweest... daarna schrijf ik wat de kids hebben gedaan terwijl hij zijn slaap inhaalde... loedermoeder ten top i know :)
Sophiever schreef:
Ik kreeg toch de indruk dat je zelf niks leuks kon bedenken en dat de logeerbeer daarom zo moe was en lag te slapen
SallySpectra* schreef:
01-09-2018 21:00
Precies, zet dat ding achterop de fiets, aan tafel achter een glas limonade of een ijsje, op de glijbaan in de speeltuin, in het boodschappenkarretje, weetikveel.
Die arme beer heeft ook gevoel.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Ik deed hem altijd als eerste in de was..... aan het logeerboekje en de foto's te zien was de logeerbeer altijd op 1001 plekken geweest, ik vond het maar niks....
Dus de logeerbeer ging hier altijd de wasmachine in, samen met al zijn kleertjes en daarna aan één oor aan de waslijn, met diezelfde kleertjes en dan was er al een dag om.

Nadat beide zoons logeerbeer een keer mee hadden gekregen, hebben we logeerbeer niet meer gezien... ik denk dat hij de logeerberentelefoon heeft gebeld of zo om een klacht in te dienen.

Mijn kinderen keken er ook echt niet naar om, de beer werd bij thuiskomst al in de hoek gegooid, bij wijze van spreken.... en persoonlijk vond ik het ook niks. Nog iets om op te letten... alsof we anders niets te doen hadden. En wat wil school er eigenlijk mee bereiken? Ik vond en vind het nog steeds enorme flauwekul. ;-D
Sophiever schreef:
Op zaterdag naar een pretpark en daarna uit eten. Zondag naar een kindertheatervoorstelling. En nogmaals uit eten.

De rest van de klas moet natuurlijk wel kunnen zien dat wij altijd hele leuke dingen doen in het weekend
Ik stop hem altijd eerst in de wasmachine voordat ie bij de kinderen in bed mag slapen ;-D
Oifa schreef:
01-09-2018 21:05
Ik kreeg toch de indruk dat je zelf niks leuks kon bedenken en dat de logeerbeer daarom zo moe was en lag te slapen
De beer heeft behalve geslapen getekend. Maar erg veel spannende dingen gaat hij hier niet meemaken. Ik dacht dat tandenpoetsen suf was om een foto van te maken maar dat doet ie morgen ook.
Oh gadver, dat gore ding. Die van ons stonk zo naar rook. Wij maakte een foto van de beer in bad, voor een bord eten en in bed.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
strandmeisje schreef:
01-09-2018 21:06
Ik deed hem altijd als eerste in de was..... aan het logeerboekje en de foto's te zien was de logeerbeer altijd op 1001 plekken geweest, ik vond het maar niks....
Dus de logeerbeer ging hier altijd de wasmachine in, samen met al zijn kleertjes en daarna aan één oor aan de waslijn, met diezelfde kleertjes en dan was er al een dag om.

Nadat beide zoons logeerbeer een keer mee hadden gekregen, hebben we logeerbeer niet meer gezien... ik denk dat hij de logeerberentelefoon heeft gebeld of zo om een klacht in te dienen.

Mijn kinderen keken er ook echt niet naar om, de beer werd bij thuiskomst al in de hoek gegooid, bij wijze van spreken.... en persoonlijk vond ik het ook niks. Nog iets om op te letten... alsof we anders niets te doen hadden. En wat wil school er eigenlijk mee bereiken? Ik vond en vind het nog steeds enorme flauwekul. ;-D
De school wil bereiken dat je kind vertelt over thuis op school. Sommige (veel) kinderen vinden dat moeilijk een de beer (die ik zelf ook niet geweldig vind en bovendien vies) trekt veel kinderen over de streep....
Gewoon zeggen dat hij iets verkeerds gegeten heeft en het hele weekend ziek was. Past ook prima bij dit weer trouwens, dan weer warm, dan weer koud ;)
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven