Moderator 'Thuis'

12-03-2009 22:24 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:

http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/

Dag forummers!

Vanaf vandaag valt deze pijler officieel onder mijn groene vleugels.

Voor je moderatorverzoekjes, vragen of wat je ook maar kwijt wilt, kun je hier terecht! Natuurlijk kun je me ook altijd mailen op vivaangel1@gmail.com

Groetjes,

Viva Angel 1
Verplaatst naar het prikbord: Woonruimte Utrecht
Verwijderd ivm reclame: Lente en de schoonmaak.
Hai angel, dan ben ik de eerste met een verzoekje : )

Mijn topic 'juridisch recht, kan mijn verhuurder dit maken' stond ik een tijd met een alias op het topic geld en recht. Dit aliasje is verdwenen en ik vond het eigenlijk wel fijn, aangezien Zoyla een min of meer gelijk topic daarover heeft lopen en zo kunnen we bij elkaar spieken hoe e.e.a. verloopt.

Ik hou iedereen die gepost heeft graag op de hoogte vd ontwikkelingen (die er zeker gaan komen, want heb afspraak met een advocaat). Mag het aliasje terug?

Thanx,

gr intiem
Gezellig, een verzoekje en dus bezoek!

Ik vrees dat Angel 2 de alias niet goedvond en hem heeft weggehaald. Ik kan hem er wel weer neerzetten, maar dan haalt de engel hem waarschijnlijk weer weg.

Zou je het anders aan Angel 2 op geld en recht kunnen vragen, zodat je verzekerd bent van een ja of nee?

Sorry dat ik je in je eerste verzoekje niet beter van dienst kan zijn...
Hai Angel, helaas klepte je bezoek niet terug : )

Maar ik heb andere angel om een aliasje gevraagd en heb 'm gekregen. Ik mag blijkbaar met m'n topic nog effe rondhangen daar.

Bedankt,

gr intiem
hoi angel kun je even naar Peeries kijken bij het topic keuken spuiten (oid)? Ik gellof het verhaal niet zo, wel dat de link van hem/haarzelf is.
Thanks Extrahalo, ik heb de post aangepast!
hallo, zijn mijn titel laminaatvloerar blijft vies aangepast kunnen worden?

alvast bedankt!
Done!
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/9109

Volgens mij is parket reclame aan het maken
Aangepast!
Kitten Willem is met zijn topic 'geboortebericht' met zachte hand en een aai over zijn poezelige bolletje verplaatst naar het prikbord. Jullie kunnen Willem in huis halen via 'aangeboden'.
Angel, zou je mijn topic "arbeidsongeschiktheidsverzekering in hypotheek" kunnen verplaatsen naar geld&recht, geloof dat het daar beter op zijn plek is en hier krijg ik helemaal geen reacties

Alvast bedankt!
Done!
Topic over ehm...ehm... nou ja, ik heb een topic verwijderd ivm reclame. En ik weet echt niet meer waarover omdat ik tussendoor telefoon kreeg
Op de een of andere manier is mijn topic over 'wespennesten' dubbel gegaan. Svp 1tje verwijderen.

Bedankt!
Zou je even je wijze blik over de postingen van Justme in het topic overspannen door hond? willen laten gaan? Ik vind het erg ver gaan.
Ik heb ook een melding gedaan over de postings van _justme_. Dit gaat echt te ver. Ik heb er geen woorden voor.
Hopelijk krijgt ze er een ban voor. Het is zo vals, een waarschuwing zou m.i. echt te mild zijn voor zulke postings.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nou, het is dus niet voor het eerst dat justme kwetsende opmerkingen maakt als het gaat om vruchtbaarheidsbehandelingen. Ze heeft daar hele extreme ideeën over naar mijn idee. Dat is prima, maar dat hoef je niet in elk topic waar IVF of hormoonkuren genoemd worden te ventileren.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ach ik ben ook wel eens tegen haar op gelopen op het gebied van obesitas, maar je kunt ook te ver gaan en dat is m.i. hier enorm het geval.
Ah, ik zie dat ik niet de enige ben die ven wilde melden dat de discussie 'overspannen door hond' een tikje uit de hand lijkt te lopen.

Gelukkig.
Angel, ook ik wil Just me melden in het topic "Overspannen door hond". Een ban vind ik nog erg mild; ze heeft ook mij enorm gekwetst met haar uitlatingen over zieke kinderen en de natuur.
Dit is niet mijn pijler, maar ik ga wel even kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven