Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Kaartje in portemonnee?

Ik kan weer slapen, want weet eindelijk wie de mol is

Wij hebben dit weekend KlusjesDag, want er zijn nog veel onaffe dingen in huis (verfdingetjes bijwerken, lampen rechthangen, hoekjes kitten enzo). Morgen even een lijstje maken en dan aan de slag.

Had ik al verteld dat ik weekend heb?
Peas on earth!
Nee Erwtje dat wist ik niet, had ik al over mijn nieuwe baan verteld?
Neeeee!!! Ik werk sinds deze week 5 dagen

Dus nu allemaal niet gaan juichen dat jullie weekend hebben = niet leuk voor mij
Net op televisie; I've got hips, thighs and don't discriminate against pies.
Ah lachen... vriendin van mij heeft meegewerkt aan "Het 6e Zintuig", nu op RTL4. Dus even kijken en proberen haar te spotten (ze schijnt af en toe in beeld te komen)

Ze moest bijv. moordzaken op internet opzoeken en familie benaderen om mee te werken aan programma

Zou niet echt mijn pakkie an zijn.
quote:AgentL schreef op 12 maart 2009 @ 21:41:

Neeeee!!! Ik werk sinds deze week 5 dagen

Dus nu allemaal niet gaan juichen dat jullie weekend hebben = niet leuk voor mij Don't worry. Ook voor mij nog geen weekend
Ohh, wij kijken dat nu, want Xan is helemaal idolaat van een van die paragnosten. Werkt ze dan op redactie van dat programma ofzo?

Vanwege ovenfrietjes en stijgend weegschaalgewicht vandaag SuperDiscipline: geen toetje en geen koekjes bij de thee. Snifff
Peas on earth!
't Was me trouwens nog nooit opgevallen dat die pijlerTs op alfabetische volgorde stonden
Peas on earth!
Mijn googleadds zijn nu:

- 'overhemden'

- 'laptops'

Peas on earth!
Ik google-add niet, dat blokt firefox voor mij
Vriendin deed productie en redactie voor Het 6e Zintuig.

En nu... is ze mijn stagiair

Ik vond het programma trouwens beter toen het bij de KRO zat.

Maar als productiemaatschappij heb je helaas geen zeggenschap over welke omroep het programma aankoopt en wie het presenteert.
Oeh! Cool! Ik woon straks op fietsafstand van de Makro
quote:AgentL schreef op 12 maart 2009 @ 22:20:

Oeh! Cool! Ik woon straks op fietsafstand van de Makro Jij moet toch nog gaan kijken naar dat huis?
Overigens heb ik als googleads

- Apple I-phone

- babywinkels
Ja... weet ik wel

Het moet wel in heeeel slechte staat zijn als ik het niet neem. Want let's face it, als ik niet voor 30 mrt heb aangetoond dat ik nog studeer dan zetten ze de procedure in gang om het contract te ontbinden.
En ik heb de google ads:

Women in Contol (die snap ik! )

en

Babywinkels GoodMoodKid
Meiden, net thuis even snel. Zie net B. Welten en J. Cohen bij RTL live, best heftig. Maar goed dat je vanavond gezellig bij "ons' bent hoort. Vind het wel eng, dat terroristische gedoe...

Ik kijk even verder, ga douchen - net gesport - en dan ben ik ff terug!
quote:AgentL schreef op 12 maart 2009 @ 22:26:

Ja... weet ik wel

Het moet wel in heeeel slechte staat zijn als ik het niet neem. Want let's face it, als ik niet voor 30 mrt heb aangetoond dat ik nog studeer dan zetten ze de procedure in gang om het contract te ontbinden.

Ik vind het vooral heel leuk hoor dat je er zo lekker enthousiast over bent. Ook zonder dat je het gezien hebt

En weet je, met wat klussen en poetsen kom je een heel eind. Kunnen wij je mooi bij helpen.
Ik ben nog steeds 'overhemd', maar nu ook 'borstvergroting 1750'. Tis dat ik dat geld niet heb, maar 't is wel een passende bij mij

Ik meen me trouwens te herinneren dat het programma van de KRO ook een andere insteek had.

Ohja, dan woon je lekker dicht bij de Makro inderdaad Age. Ik werkte trouwens vlak bij jouw nieuwe toekomstige woonruimte ( ), in de Bijlmerbajes
Peas on earth!
Zou leuk zijn als er 'waterfietsen' in de Googleads zou verschijnen

Erwt, ik heb morgen een dagje dat jou ook wel zal aanspreken. Over persoonlijkheidsstoornissen.
Grmpffff ik blijf geterroriseerd worden met 'overhemd'.

Misschien moet ik heel vaak zeggen:

waterfietsen

caloriechecker

chocolaatjes

dieet

boer zoekt vrouw
Peas on earth!
Ik ben dól op persoonlijkheidsstoornissen . Nouja... je snapt wel wat ik bedoel
Peas on earth!
Ah gezellig, samen klussen!

Beste vriendin uit Ljouwert (nu op wintersport) bood per sms haar diensten + volkswagenbus al aan voor de verhuizing Lief!
Ik zeg mee; lekker eten, interessante banen en Bijlmer (wie weet wat de googleadds daar op vinden )

oh en Waterfiets natuurlijk!
WATER FIETS

BOER ZOEKT VROUW
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven