Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
donderdag 12 maart 2009 om 22:39
donderdag 12 maart 2009 om 22:45
Ik waterfiets morgen langs nieuwe waterfiets om de contracten te waterfietsen. Ik heb uitgevogelt dat ik het beste kan waterfietsen van kwart voor 9 tot kwart voor 5 en dan een keer in de vier weken een dagje extra. En aangezien ik dat tijdens de gesprekken al voorzichtig ter sprake heb gebracht mag dat ws wel. (nee kan niet tot kwart over 5 dan mikken ze het gebouw al dicht )
oh ja, waterfiets.
oh ja, waterfiets.
donderdag 12 maart 2009 om 22:50
quote:flora81 schreef op 12 maart 2009 @ 22:28:
Meiden, net thuis even snel. Zie net B. Welten en J. Cohen bij RTL live, best heftig. Maar goed dat je vanavond gezellig bij "ons' bent hoort. Vind het wel eng, dat terroristische gedoe...
Ja, ik belde m'n moeder al en die was ook blij dat we "veilig" zijn...
Ik vind dat de autoriteiten het goed hebben opgepakt en opgelost! De treinen reden ook gewoon, dat is fijn! Anders wordt het een enorme chaos want druk traject!
Meiden, net thuis even snel. Zie net B. Welten en J. Cohen bij RTL live, best heftig. Maar goed dat je vanavond gezellig bij "ons' bent hoort. Vind het wel eng, dat terroristische gedoe...
Ja, ik belde m'n moeder al en die was ook blij dat we "veilig" zijn...
Ik vind dat de autoriteiten het goed hebben opgepakt en opgelost! De treinen reden ook gewoon, dat is fijn! Anders wordt het een enorme chaos want druk traject!
donderdag 12 maart 2009 om 22:53
Hier afslankthee en afvallen met Crystal Clear. Wat de barbaren van de reclameafdeling even helemaal vergeten is dat ik veel meer behoefte heb aan DRANK. Sloten!
Maar ja... streng regime he... *benieuwd wat 'ie daar van brouwt*
Mdk: wat goed zeg!!! Gefeliciteerd!!! Wat ga je precies doen?
Oh en Age, ook hier nog geen weekend hoor, morgen gewoon weer een dag aan de arbeid. En wat voor dag
Vervelend dat je concert niet doorging, maar volgens mij hadden ze een buitengewoon goed excuus. Ach, des te meer voorpret he
Maar goed, 's avonds in de auto en samen met vriendinnetje lekker de stad in. We hebben een hotel geboekt, dus we hoeven niet persé terug. Ideaal!
Ik ben net even wezen sporten, dat viel nog niet mee! We hadden een nogal fanatieke juf, dus ik denk dat ik morgen wel een paar pijntjes ga voelen. Nou ja, niks erg, vast goed voor dit lijf. Weten jullie trouwens dat we over drie weken een date hebben? Hoe staat het met de doelen voor die datum (of vloek ik nu in de kerk?)?
Maar ja... streng regime he... *benieuwd wat 'ie daar van brouwt*
Mdk: wat goed zeg!!! Gefeliciteerd!!! Wat ga je precies doen?
Oh en Age, ook hier nog geen weekend hoor, morgen gewoon weer een dag aan de arbeid. En wat voor dag
Vervelend dat je concert niet doorging, maar volgens mij hadden ze een buitengewoon goed excuus. Ach, des te meer voorpret he
Maar goed, 's avonds in de auto en samen met vriendinnetje lekker de stad in. We hebben een hotel geboekt, dus we hoeven niet persé terug. Ideaal!
Ik ben net even wezen sporten, dat viel nog niet mee! We hadden een nogal fanatieke juf, dus ik denk dat ik morgen wel een paar pijntjes ga voelen. Nou ja, niks erg, vast goed voor dit lijf. Weten jullie trouwens dat we over drie weken een date hebben? Hoe staat het met de doelen voor die datum (of vloek ik nu in de kerk?)?
donderdag 12 maart 2009 om 22:58
Dankje Tien! Ik ga waterfietsen als medewerker Communicatie en Marketing bij een SW-bedrijf waar deze functie nog niet in de running is. Uiteraard zijn er al wel communicatiemiddelen maar die worden nog al ad-hoc overal en nergens gedaan en komen nu dus allemaal bij elkaar bij mij. Personeelsblad, persberichten, allerhande soorten communicatiemiddelen, mee organiseren open dagen en beurzen, dat soort werk waterfiets!
donderdag 12 maart 2009 om 22:59
quote:Vinyl schreef op 12 maart 2009 @ 22:53:
Ik blijf reclame houden over buikspieren. Zou waterfietsen daar goed voor zijn?Waterfietsen is uitermate geschikt als buikspiertraining. Waterfietsen op een kanaal is overigens een betere training dan op een rivier. Veiliger ook, waterfietsen op een kanaal. Tenzij er andere waterfietsen aankomen, waar minder getalenteerde waterfietsers aan het roer zitten, dan is een botsing van waterfietsen schier onvermijdelijk. Dan hebben wij ons eigen waterfietsdrama
Ik blijf reclame houden over buikspieren. Zou waterfietsen daar goed voor zijn?Waterfietsen is uitermate geschikt als buikspiertraining. Waterfietsen op een kanaal is overigens een betere training dan op een rivier. Veiliger ook, waterfietsen op een kanaal. Tenzij er andere waterfietsen aankomen, waar minder getalenteerde waterfietsers aan het roer zitten, dan is een botsing van waterfietsen schier onvermijdelijk. Dan hebben wij ons eigen waterfietsdrama
donderdag 12 maart 2009 om 23:02
quote:AgentL schreef op 12 maart 2009 @ 22:59:
Ai... die doelen Zo snel al...
Extra reden om morgen weer keihard aan de slag te gaan!!!
Wees blij dat ik het nu al zeg, nu heb je nog ruim drie weken
Ik heb makkelijk lullen kletsen, dankzij het non-sugar beleid, pas ik mijn spijkerbroek gewoon weer. Maar om nou te zeggen dat ik er een blijer vrouwke van geworden ben? Nah... Maar ik pás de broek!
Ai... die doelen Zo snel al...
Extra reden om morgen weer keihard aan de slag te gaan!!!
Wees blij dat ik het nu al zeg, nu heb je nog ruim drie weken
Ik heb makkelijk lullen kletsen, dankzij het non-sugar beleid, pas ik mijn spijkerbroek gewoon weer. Maar om nou te zeggen dat ik er een blijer vrouwke van geworden ben? Nah... Maar ik pás de broek!
donderdag 12 maart 2009 om 23:04
quote:AgentL schreef op 12 maart 2009 @ 23:02:
Hier nu:
Zwangerschap. Puur Geluk.
en
Babywinkels GoodMoodKid
Wat heeft dat nou met waterfietsen te maken?!?1
Misschien is waterfietsen wel heel romantisch en komen daar kindjes van? Tja, ik ben niet van de reclamebusiness, maar rare kronkels, daar kan ik gewoon in mee hoor!
Ga slapen trouwens, morgen weer de wekker om 5.45 uur... Trusten!
Hier nu:
Zwangerschap. Puur Geluk.
en
Babywinkels GoodMoodKid
Wat heeft dat nou met waterfietsen te maken?!?1
Misschien is waterfietsen wel heel romantisch en komen daar kindjes van? Tja, ik ben niet van de reclamebusiness, maar rare kronkels, daar kan ik gewoon in mee hoor!
Ga slapen trouwens, morgen weer de wekker om 5.45 uur... Trusten!