Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Zo, alle 'rotzooi' hier in huis is nu op. Morgen met een schone lei beginnen!! Zal ook proberen om minder wijn te drinken.

(om het even ontopic te houden )
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 maart 2009 @ 22:35:

Ik ben dól op persoonlijkheidsstoornissen . Nouja... je snapt wel wat ik bedoel

Snap het helemaal...heb ik nou ook

Overigens zijn bij mij de adds overgegaan op woonaccessoires en muurstickers. Komt vast door Age en haar verhuisplannen
Ik waterfiets nog even een mail naar een vriendin van me. Zij kan maandagochtend mee kijken naar mijn potentiële nieuwe waterfiets
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 maart 2009 @ 22:38:

WATER FIETS

BOER ZOEKT VROUW

Jij hoopt dat het beter gesnapt wordt als je het in hoofdletters neerzet?
Waterfietsen? Waterfietsen! Google Waterfietsen. Test 1-2-3!

Welke kleur waterfiets hebben jullie trouwens?

En hoeveel versnellingen?
Google Trivia: hoe diep is de oceaan?

Nou, daar gaan we mooi niet waterfietsen! haha
Ik waterfiets even naar boven om mijn waterfietsspullen voor morgen alvast bij elkaar te waterfietsen

We lijken de smurfen wel
Ik waterfiets morgen langs nieuwe waterfiets om de contracten te waterfietsen. Ik heb uitgevogelt dat ik het beste kan waterfietsen van kwart voor 9 tot kwart voor 5 en dan een keer in de vier weken een dagje extra. En aangezien ik dat tijdens de gesprekken al voorzichtig ter sprake heb gebracht mag dat ws wel. (nee kan niet tot kwart over 5 dan mikken ze het gebouw al dicht )

oh ja, waterfiets.
quote:flora81 schreef op 12 maart 2009 @ 22:28:

Meiden, net thuis even snel. Zie net B. Welten en J. Cohen bij RTL live, best heftig. Maar goed dat je vanavond gezellig bij "ons' bent hoort. Vind het wel eng, dat terroristische gedoe...

Ja, ik belde m'n moeder al en die was ook blij dat we "veilig" zijn...

Ik vind dat de autoriteiten het goed hebben opgepakt en opgelost! De treinen reden ook gewoon, dat is fijn! Anders wordt het een enorme chaos want druk traject!
Mijn waterfiets is parelmoerwit en heeft een waterfietskrat en ook waterfietstassen.

En bovenal... Ik heb een toe toe toeter op m'n waterscooterfiets!!
Hier afslankthee en afvallen met Crystal Clear. Wat de barbaren van de reclameafdeling even helemaal vergeten is dat ik veel meer behoefte heb aan DRANK. Sloten!

Maar ja... streng regime he... *benieuwd wat 'ie daar van brouwt*

Mdk: wat goed zeg!!! Gefeliciteerd!!! Wat ga je precies doen?

Oh en Age, ook hier nog geen weekend hoor, morgen gewoon weer een dag aan de arbeid. En wat voor dag

Vervelend dat je concert niet doorging, maar volgens mij hadden ze een buitengewoon goed excuus. Ach, des te meer voorpret he

Maar goed, 's avonds in de auto en samen met vriendinnetje lekker de stad in. We hebben een hotel geboekt, dus we hoeven niet persé terug. Ideaal!

Ik ben net even wezen sporten, dat viel nog niet mee! We hadden een nogal fanatieke juf, dus ik denk dat ik morgen wel een paar pijntjes ga voelen. Nou ja, niks erg, vast goed voor dit lijf. Weten jullie trouwens dat we over drie weken een date hebben? Hoe staat het met de doelen voor die datum (of vloek ik nu in de kerk?)?
Ik blijf reclame houden over buikspieren. Zou waterfietsen daar goed voor zijn?
Gut en nu moet ik gaan shoppen. Terwijl ik wil WATERFIETSEN!! Ja, misschien is adverteer-meneer beetje hardhorend, je weet niet...
Dankje Tien! Ik ga waterfietsen als medewerker Communicatie en Marketing bij een SW-bedrijf waar deze functie nog niet in de running is. Uiteraard zijn er al wel communicatiemiddelen maar die worden nog al ad-hoc overal en nergens gedaan en komen nu dus allemaal bij elkaar bij mij. Personeelsblad, persberichten, allerhande soorten communicatiemiddelen, mee organiseren open dagen en beurzen, dat soort werk waterfiets!
quote:Vinyl schreef op 12 maart 2009 @ 22:53:

Ik blijf reclame houden over buikspieren. Zou waterfietsen daar goed voor zijn?Waterfietsen is uitermate geschikt als buikspiertraining. Waterfietsen op een kanaal is overigens een betere training dan op een rivier. Veiliger ook, waterfietsen op een kanaal. Tenzij er andere waterfietsen aankomen, waar minder getalenteerde waterfietsers aan het roer zitten, dan is een botsing van waterfietsen schier onvermijdelijk. Dan hebben wij ons eigen waterfietsdrama
Ai... die doelen Zo snel al...

Extra reden om morgen weer keihard aan de slag te gaan!!!
Leuk, MdK! Ga je ook een corporate plan schrijven om een beetje samenhang in de middelen te krijgen of ben je vooral uitvoerend bezig?
Ik ga morgen ook weer sporten want twee weekenden party en snot heeft mijn sporten geen goed gedaan! Nou ja, in het ergste geval ben ik een beetje gewicht armer en een sportschoolgewoonte rijker, da's ook al mooi!
Wat superleuk MevrouwdeWaterfiets!!!

Wordt helemaal jouw projectje dus

Ik ga alvast mijn tanden waterfietsen en ook m'n waterfiets aandoen. Dan duik ik zo m'n waterfiets in, lekker op tijd. (en laptop mag nog wel even wakker blijven )
Hier nu:

Zwangerschap. Puur Geluk.

en

Babywinkels GoodMoodKid

Wat heeft dat nou met waterfietsen te maken?!?1
quote:AgentL schreef op 12 maart 2009 @ 22:59:

Ai... die doelen Zo snel al...

Extra reden om morgen weer keihard aan de slag te gaan!!!

Wees blij dat ik het nu al zeg, nu heb je nog ruim drie weken

Ik heb makkelijk lullen kletsen, dankzij het non-sugar beleid, pas ik mijn spijkerbroek gewoon weer. Maar om nou te zeggen dat ik er een blijer vrouwke van geworden ben? Nah... Maar ik pás de broek!
Ik ben daar wel voor en in principe krijg ik natuurlijk mijn eigen vakgebiedje, zal het t.z.t. eens bespreken/ in mijn persoonlijke doelen zetten. (moet wel weer eens de boeken in wat daar dan toch allemaal in moet )
quote:AgentL schreef op 12 maart 2009 @ 23:02:

Hier nu:

Zwangerschap. Puur Geluk.

en

Babywinkels GoodMoodKid

Wat heeft dat nou met waterfietsen te maken?!?1

Misschien is waterfietsen wel heel romantisch en komen daar kindjes van? Tja, ik ben niet van de reclamebusiness, maar rare kronkels, daar kan ik gewoon in mee hoor!

Ga slapen trouwens, morgen weer de wekker om 5.45 uur... Trusten!
Meisjes, ik ga waterfietsten. Ben bekaf en moet morgen nog een dagje.

Waterfiets ze nog even en welterusten voor straks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven