Open Monumentendag 2018
maandag 3 september 2018 om 19:38
Aanstaand weekend (8 en 9 september) zijn het Open Monumentendagen.
Wie gaat er een monument bezoeken? Welk monument?
Hier is te zien welke monumenten het weekend te bezichtigen zijn en welke activiteiten er plaatsvinden. https://www.openmonumentendag.nl/
Wie gaat er een monument bezoeken? Welk monument?
Hier is te zien welke monumenten het weekend te bezichtigen zijn en welke activiteiten er plaatsvinden. https://www.openmonumentendag.nl/
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 19:49
1.17% gewijzigd
maandag 3 september 2018 om 19:40
Zal zelf aftrappen. Zaterdag heb ik al andere plannen, dus waarschijnlijk geen tijd om een monument te bezoeken.
Zondag heb ik vrij gehouden om een Monument te bezoeken. Nog geen idee welk monument. Er is altijd zoveel moois te zien tijdens deze dagen, zoals gebouwen die slechts 1x per jaar geopend zijn. Dus de keuze wordt vast nog moeilijk.
Zondag heb ik vrij gehouden om een Monument te bezoeken. Nog geen idee welk monument. Er is altijd zoveel moois te zien tijdens deze dagen, zoals gebouwen die slechts 1x per jaar geopend zijn. Dus de keuze wordt vast nog moeilijk.
maandag 3 september 2018 om 19:48
Zaterdag ben ik gastvrouw/geef ik rondleidingen op het monument waar ik vrijwilligerswerk doe. We zijn van 9 tot ongeveer 16-17 (afhankelijk van bezoekers) open voor bezoek maar over het algemeen is het bij ons niet druk met bezoekers op dit soort dagen. ´t Is wel altijd gezellig. Hopelijk zit het weer mee.
Zondag heb ik andere plannen.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 3 september 2018 om 19:50
maandag 3 september 2018 om 19:52
ik ooksnjokorn schreef: ↑03-09-2018 19:48Zaterdag ben ik gastvrouw/geef ik rondleidingen op het monument waar ik vrijwilligerswerk doe. We zijn van 9 tot ongeveer 16-17 (afhankelijk van bezoekers) open voor bezoek maar over het algemeen is het bij ons niet druk met bezoekers op dit soort dagen. ´t Is wel altijd gezellig. Hopelijk zit het weer mee.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 3 september 2018 om 20:01
maandag 3 september 2018 om 20:32
Wat leuk, zo snel al zoveel reacties.
Snjokorn en Rosanne08: klinkt leuk om op die dagen te werken. Willen jullie (vanwege herkenbaarheid) in algemene termen kwijt waar je vrijwilligerswerk doet? Zoals bijvoorbeeld een kasteel, een museum o.d.
Aliva en Sansa: veel plezier gewenst tijdens de OMD.
Jij zaterdag veel plezier gewenst Dolfje.
Snjokorn en Rosanne08: klinkt leuk om op die dagen te werken. Willen jullie (vanwege herkenbaarheid) in algemene termen kwijt waar je vrijwilligerswerk doet? Zoals bijvoorbeeld een kasteel, een museum o.d.
maandag 3 september 2018 om 20:50
Ik ben molenaar op een korenmolen.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑03-09-2018 20:32Wat leuk, zo snel al zoveel reacties.
maandag 3 september 2018 om 20:53
kasteel/museumTijdschriftenverslindster schreef: ↑03-09-2018 20:32Wat leuk, zo snel al zoveel reacties.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 7 september 2018 om 07:49
Veel plezier. Nu nog hopen op goed/droog weer.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑07-09-2018 07:42Hier is de keuze gemaakt. Ga een bijzonder huis bezoeken en als ik nog tijd over heb, staan er nog andere monumentale panden op mijn lijstje.
zondag 9 september 2018 om 11:35
Ik kende het niet; even gegoogeld. Ziet er bijzonder uit! Veel plezier.
zondag 9 september 2018 om 17:07
Ben net terug van de Open Monumentendag. Was superleuk! Heb vier verschillende uiteenlopende monumenten bezichtigd deze middag en overal een rondleiding gevolgd. Veel informatie, maar allemaal even boeiend dankzij de vele enthousiaste gidsen. Wat is het toch leuk dat één keer per jaar alle deuren die normaal gesproken gesloten zijn, geopend worden. Zo leer ik mijn woonplaats echt eens op een andere manier kennen.