Prado in Madrid
vrijdag 7 september 2018 om 18:30
redbulletje schreef: ↑07-09-2018 18:22Persoonlijk sta ik altijd voor openingstijd voor de deur bij dit soort dingen om de massa voor te zijn. Om 9 uur zitten veel toeristen nog aan 't ontbijt, dus dan is het handig om dan al actief iets te bezichtigen voor iedereen op pad is.
Dan ken je mijn man nog niet : een langslaper. We zitten wel dicht bij het museum ,maar die krijg ik dus echt niet zo gek dat hij al om 9.00 bij het museum staat. Ik denk dat het na 14.00 wordt.
vrijdag 7 september 2018 om 18:36
vrijdag 7 september 2018 om 18:43
+1
Zonde om de beperkte tijd die je hebt in een hotelbed door te brengen.
vrijdag 7 september 2018 om 18:53
vrijdag 7 september 2018 om 19:37
zaterdag 8 september 2018 om 03:39
Wij zijn er vorige maand nog geweest.
De laatste twee uur is gratis toegang, maandag t/m zaterdag vanaf 18.00 uur en zondag en feestdagen vanaf 17.00 uur gratis.
Wij zijn een half uur voor de gratis toegang in de rij gaan staan, deze was lang maar het ging heel vlot, waren zo binnen.
Twee uur was voor ons voldoende tijd, het museum is niet zo heel groot en wij kwamen specifiek voor de Jheronimus Bosch tentoonstelling en wat andere hoogtepunten, Rubens, Goya, Rogier van der Weyden en Rembrandt Harmensz van Rijn
De laatste twee uur is gratis toegang, maandag t/m zaterdag vanaf 18.00 uur en zondag en feestdagen vanaf 17.00 uur gratis.
Wij zijn een half uur voor de gratis toegang in de rij gaan staan, deze was lang maar het ging heel vlot, waren zo binnen.
Twee uur was voor ons voldoende tijd, het museum is niet zo heel groot en wij kwamen specifiek voor de Jheronimus Bosch tentoonstelling en wat andere hoogtepunten, Rubens, Goya, Rogier van der Weyden en Rembrandt Harmensz van Rijn
zaterdag 8 september 2018 om 03:47
Dat zou ik bij b.v. het Louvre en andere grote musea zeker doen, daar kun je wel twee dagen rondlopen.redbulletje schreef: ↑07-09-2018 18:22Persoonlijk sta ik altijd voor openingstijd voor de deur bij dit soort dingen om de massa voor te zijn. Om 9 uur zitten veel toeristen nog aan 't ontbijt, dus dan is het handig om dan al actief iets te bezichtigen voor iedereen op pad is.
Prado is niet zo groot.
zaterdag 8 september 2018 om 09:45
zondag 9 september 2018 om 08:14
Dag is niet hetzelfde als dagdeel. Dag is gewoon maandag, dinsdag, woensdag. Kan dus net zo goed s ochtends of s avonds zijn,
Dagdeel is ochtend, middag of avond.
Als dagdeel middag al vast staat (zoals je schrijft) is het dus handiger om te vragen welke middag het beste is voor een bezoek aan het Prado. De drukte verschilt nogal.
zondag 9 september 2018 om 08:35