Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Klinkt leuk MdK, die waterfiets-baan!

Misschien moeten we onze topicnaam laten veranderen in: Afvallen op de waterfiets! (nu BzV toch is afgelopen)

Ik fiets 'm er nu ook in! Trusten!
Ehm... ik denk dat ik te laat binnenval in dit gesprek???

Maar ik ga duimen dat het droog blijft!

Haha!

Zie je mij zitten daar op dat achterste bankje? Lekker incognito!!

Dat is een goeie Vinyl! Van mij mag je de titel aanpassen

En Tien, ik hoop toch niet dat we allemaal zwanger van die waterfiets afkomen... Ook zo zonde van al die verloren kilo's!

Euhm... persoonlijke doelen MevrouwdeWaterfiets? Wat is dat?
Ik ga trouwens ook waterfietsen. Moet nog steeds m'n tanden waterfietsen en m'n waterfiets aantrekken...

Welterusten allemaal!!

(heb nu 2x OverhemdGoogleAd)
Wist u dat waterfietsen een zeer goede aerobic training geeft? Met waterfietsen op een gemiddelde snelheid verbrandt u al snel 500 tot 600 calorieën per uur. Een ideale Low-impact training. Daar kunnen maar weinig fitness apparaten aan tippen.Als u een leuke en veilige manier zoekt om af te vallen, is een dagelijkse tocht op uw lokale waterweg met een ....... waterfiets de ideale oplossing.

http://www.aquacyclette.com/page2.html

Hahahaha... titel aanpassen is idd een goeie!!
Ik denk dat ik morgen een waterfiets ga kopen. Een paarse!

Nu ga ik ook even waterfietsen, want ik snap het al (even terug-ge-waterfietst).

Lekker slapen!

Jullie zijn grappig .

Het helpt alleen geen moer, want:

- Jurken grote maten

- BH (waarom krijg ik altijd iets met tieten... ik overweeg nu ook een topic te openen dat ik getraumatiseerd ben met mijn kleine borsten en daar op inspringende google-adds )

Bij mij stagneert de weegschaal even . Was anderhalve week geleden 77,7. Daarna nog even 78,nogwat en nu weer 77,9. En dat terwijl ik echt niets raars/veel/snoep/etc heb gegeten. Flauw dus.
Peas on earth!
Goedemorgen!

Erwt, zou het kunnen dat het nu 'gewoon' wat langzamer gaat? Ik keek even in de tabel en je bent best wel wat kilo's kwijt geraakt in de afgelopen twee maanden dus misschien gaat het niet meer zo snel omdat het grootste deel eraf is? En misschien moet jij daarbij op zoek naar een nieuw soort evenwicht waarbij je best af en toe wat lekkers te snaaien mag nemen?

Tien, voor jou een dat je broek weer aan kan. Heel goed.

Ik ga zo richting opleiding. Tot straks!
Oh ja, MdK...onderhandel ze vandaag over die waterfiets van je!
Ja, denk het ook Drift. Ben (tot mijn eigen grote verbazing) best snel afgevallen. Nu 6,5 kilo in 2,5 maand. Het zou me niet verbazen als het hier even stopt en vanaf nu langzamer gaat. Moet alleen zorgen dat ik niet net als Vinyl in een dip geraak door die stagnerende weegschaal

Tien, wauwwwww! vanwege broek!

Opleidingze Drift!

Xan net vertrokken naar werk. Heb een gróót doelijstje gemaakt, maar eigenlijk weinig zin

Moet trouwens ook nog op zoek naar een (zo goedkoop mogelijke) stellingkast (voor in gangkast). Iemand enig idee?
Peas on earth!
Bij Karwei of Ikea hebben ze van die rekken. Bedoel je dat met een stellingkast?

Goedemorgen trouwens!!

Hier ook een niet zo gedemotiveerde afvaller. Mijn lijstjes zijn goed en ik beweeg, maar het gebied rond mijn buik blijft te breed en hangerig. Ik wil een nieuwe spijkerbroek, maar mag niet van mezelf voor ik een maat kleiner heb, anders vind ik het zonde. Ik wil meestal een spijkerbroek van rond de 100/150 euro, want die zijn het mooist. Ik hoop dus dat ik de spirit op kan pakken.

Erwt, 6,5 kg in 2,5 maand is echt heel netjes! Als ik dat zo lees vind ik het eigenlijk snel! En vertrouw erop dat het nu misschien even stabiel is/blijft, maar dat je er heus wel komt. Je bent immers al over de helft.

Ik ga ook even mijn to-do-lijstje maken en wat dingetjes doen.
En buiten die buik die in de weg hangt, geeft de weegschaal geen positief gewicht aan tov mijn startgewicht. Heb zelf het idee dat mijn spieren gegroeid zijn, door tweewekelijkse kracht-training-activiteit. Aangezien ik snel spierontwikkeling heb en spieren wegen ook... Maar goed, het is niet leuk. Misschien moet ik toch meer cardio-en om die buik en al het overtollige vet op andere plaatsen weg te krijgen.

Sorry voor dit geklaag, maar ik heb t ff niet zo.
Heej Floor. Balen dat je gewicht niet echt afneemt. Je theorie (spierontwikkeling) klinkt echter wel logisch hoor. Kan me alleen heel goed voorstellen dat het niet bepaald motiveert . Volgens mij is het toch simpelweg een kwestie van volhouden. Uiteindelijk moet je gezonde eetpatroon én goed bewegen toch opleveren dat je slanker wordt!

Nieuwe spijkerbroek willen is herkenbaar. Ik wil ook een nieuwe spijkerbroek, maar mag die van mezelf nog niet kopen tot ik streefgewicht bereikt heb. Anders issie straks (hopelijk) alweer te ruim.

Ik vind ook dat ik best heel snel afgevallen ben. Ik hou gewoon vol en hoop dat er langzaamaan nog iets meer afgaat.

Heb net een heel goedkope stellingkast op de site van de Ikea gezien, dus denk dat ik daar straks even heen rij. We moeten hoognodig schuur en gangkast opruimen, dus nieuwe stellingkast is wel nodig, want meer bergruimte!

Koop je trouwens altijd een bepaald merk spijkerbroeken? Laatste twee jaar ben ik erg van Esprit-broeken, want die hebben goeie lengtematen voor mijn lange benen
Peas on earth!
Goodmeuning!

Titel aanpassen, zal ik het vragen bij de engel! Is niet mijn pijler, dus ik moet het wel ff vragen.

En ja... balen als er niks meer afgaat he? Deze week is er bij mij toevallig wat af, maar de 2 weken ervoor ook niet. Dat is best balen als je zo je best doet!

Maar idd Erwt, 6,5 kg is echt wel veel! Kun je het ook goed zien?

En Flora: het kan inderdaad spieropbouw zijn. Heb je jezelf ook gemeten met een centimeter? Soms zie je het dan wel!
Ohja, vraag maar Vinyl, misschien dat de google-adds het snappen als onze topic zelfs waterfietst

Kan inderdaad wel zien dat er iets af is, dus dat is wel leuk! Afgelopen weekend zagen we bij familie foto's van een feest in de zomer en je kunt in m'n gezicht heel goed zien dat ik iets dunner ben geworden!

Ik overweeg bliksembezoekje aan de Ikea om snel een stellingkast te kopen. Probleem is alleen dat ik daar altijd nog heel veel méér leuke dingen zie . Het heeft wel z'n voordelen om nú te gaan, want als Xan thuis is, wil ie mee en wil ie altijd de Hele Route lopen
Peas on earth!
Aanvulling: Xan=shopaholic
Peas on earth!
hahaha... Snel nu gaan dan! Alhoewel, de hele route + shoppen is natuurlijk geen straf

Ik moet idd even volhouden, maar motiverend werkt het niet!!

Ga vanmiddag even hardlopen en verder maar goed blijven drinken.

Erwt, lekker dat het ook zichtbaar is. Heb je toch ook een beetje eer van je werk. en de tip van Vinyl met de centimeter vind ik een goede. Ga ik doen.

Ik ben niet echt van een bepaald merk. Het is nu zo dat ik voornamelijk mijn Replay draag. Vorig jaar gekocht. Die zit lekker en is goed voor mijn figuur (brede heupen, relatief dunne taille). Ddie modellen zijn aan de achterkant iets hoger. Verder heb ik nog een aantal broeken in mijn kast die ik hopelijk weer ga passen. 1 G-star, hele leuke, met superleuke kontzakken! 2 Indian Rose, waarvan 1 de rits lam is, maar die laat ik pas vervangen als ik de broek weer pas en nog een Kuyichi... Ik denk dat ik om de broeken te laten passen zo'n 5 tot 7 kilo kwijt wil/moet... dus misschien moet ik de kilo-strijd opgeven en net als Tien mijn doel stellen op het passen van een bepaalde broek?
Ik heb helemaal geen Esprit spijkerbroeken

Wel veel andere dingen en ben altijd heel tevreden over de pasvorm van dat merk en de spullen blijven ook lang mooi.
En die Replay die ik nu dus aan heb ik de enige spijkerbroek die ik op dit moment pas... Terwijl ik kan blijven ademen . Het punt is alleen dat er een soort scheur bij mijn kont zit. Een slijtage plek wat je krijg doordat je benen langs elkaar heen gaan of als je veel fietst. Dus die scheur is straks dusdanig groot dat ik die broek niet meer ga dragen...

Misschien is dat een stimulans om er ECHT voor te gaan? Misschien is dit wel mijn redding. Broek kapot en dan moet ik wel, want ik ga echt nu niet investeren in een nieuwe spijkerbroek die inderdaad straks (hopelijk) te ruim is!!!
Echt doorzetten Floor! Mijn weegschaal stond vanmorgen alweer lager dan gisteren. Ik denk dat ik even over een dood punt moest. En jij misschien nu ook?
quote:AgentL schreef op 12 maart 2009 @ 20:40:

Joehoe Moos!! Goed bezig!!! Zit even te googlen op de naam van de technicus maar zie helaas geen foto. (als ik z'n naam heb gevonden tenminste...)

*Grijns* Ik had het kunnen weten dat je dat ging opzoeken

Maar da's de ellende van technici he, die staan zelden met hun kop op internet. Maar denk McDreamy maar dan iets ouder. Echt heulega niet verkeerd En zo leuk om iemand te zien, denken 'Ja, hebben' en dat het dan nog lukt ook (ik ben verder best braaf hoor, heb misschien zo eens in de 2 jaar zo'n soort iets). Goed voor eigenwaarde ook weer

Moest vreselijk lachen om jullie pogingen om Google ads te beinvloeden. Bij mij gaat het nog steeds alleen maar over afvallen, trouwens. Enneh, die 78 kilo is bij mij uiteindelijk streefgewicht hoor, wist niet dat we data voor 1 april hadden uitgezocht. (snap ook nu pas waar de 4 april dan vandaan komt). Denk dat er niet veel afgaat bij mij meer voor 1 april, vertrek volgende week voor een week naar Wenen (klusje, moet ik heenrijden ook, en nog even een manier bedenken om de bus mee te krijgen zonder dat ik m'n rijbewijs kan laten zien...) dus dat zal ook niet allemaal lijntechnisch even perfect gaan.

Balen Age, van de Killers!

Verder iedereen knuffels, ik moet zo alweer weg.
Streefgewicht voor 1 april? Nou vergeet het maar, haha! Lijkt me ook niet gezond!

Ik wil voor mijn vakantie 70 wegen, dus dat is mijn streven!
Nee, ik keek ook nog even in de tabel, en zag dat Ages streef 75 is, dat lijkt me ook wat utopisch om dat voor 1 april te halen, en bijzonder ongezond ook. Ben nog niet helemaal helder geloof ik
En mijn weegschaal stond weer hoger... Maar dat had ik verwacht. Durfde eerst niet op de weegschaal te gaan staan maar toen vond ik mezelf stom en moest ik de gevolgen aanvaarden van m'n belachelijke gedrag van de afgelopen tijd.

Dus toch maar gaan staan met als gevolg: 97,5 kg.

Maar vandaag ben ik in een supergoed humeur (gevolg van bijslapen, zon die schijnt en nieuwe zomerjas die ik aan deed)

En ik ben dus weer goed bezig, joehoe!

Voor 4 april wil ik iig onder de 95 kilo uitkomen. Ik 'moet' alleen nog zondag mijn verjaardag vieren maar daar sla ik me wel doorheen.

Oeh, ik wil ook bliksembezoekje aan IKEA brengen, maar dat doe ik na maandag wel. Zal vast nieuwe gordijnen en rails e.d. nodig hebben.

En nu ga ik als de donder weer aan het werk, moet nog veel doen!

ps: check mijn hyves even voor het nieuwste filmpje van mijn werk (= mooi!!)
Haha! Nee, 75 is m'n uiteindelijke streef.

Alhoewel... ik streef ernaar om 'te kloppen' zeg maar.

Streef voor 4-april date is dus 93 het liefst, maar iig onder de 95!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven