Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Haa, ik ben weer terug van IkeaBliksemBezoekje. Heb goedkoop stellingkastrekgeval gekocht (kostte maar 7,99, zie hoe lang ie het houdt ), waxinelichtjes, kaartjes, en paar bewaarblikken voor keuken. Is dat niet keurig. Hoop dat Xan niet al te teleurgesteld is als ie thuiskomt en ontdekt dat ik naar Ikea ben geweest, want Xan is lichtelijk Ikeaverslaafd . Ik overwoog ook nog de optie: kast in elkaar zetten in gangkast duwen, volproppen en dan vanavond zeggen (met verbaasde gefronste wenkbrauwen): 'nieuw?! huh? neejoh, die staat er toch al máááánden?!'

Fijn van goeie humeur Age! Dan is 97,5 ook niet onoverkomelijk erg! Nog steeds erg goed trouwens! Ik verwacht voor 4 april trouwens maximaal 76 te kunnen halen, want nu dus niet zo vlot. Oh, en volgend weekend verjaardag van Xan vieren is ook niet erg bevorderlijk....

Ik ga even kijken of accuboording opgeladen is en dan kastje in elkaar schroeven.
Peas on earth!
En dan maar hopen dat Xan hier niet mee leest
Ik heb die optie al laten varen . Accuboording laadt niet op , en ik ben te lui om alle 32 schroefjes (ja, ik heb geteld) er zélf in te draaien
Peas on earth!
Echt joh?? Ik zou dat niet kunnen, zo'n ding kopen betekent ook gelijk in elkaar zetten. Zo ongeduldig ben ik wel.... Zélfs al moet ik daarvoor 32 schroefjes in elkaar draaien.

Hier vanochtend ook wat gestructureerd. Van die opbergdozen gekocht en de inhoud van mijn kast daar netjes ingegooid, zodat het allemaal weer netjes staat. Ga nu stofzuigen en strijken gatver, maar ja het moet gebeuren. Daarna even hardlopen.
Ja, dat heb ik ook, moet altijd gelijk af

Pfttt.. wat doen we hier moeilijk trouwens, ik lees net dat je met stackers en andere pillen heel makkelijk en snel afvalt.

Nou moe, hadden we dat geweten
Sjit, Vinyl is me voor! Ik wilde net gaan schrijven dat we wel op onze streefgewichten kunnen zijn op 4 april, geen enkel probleem! Afvallen is simpel (punt en-el)
Peas on earth!
Ik wil ook dat ie af is, maar ben vandaag gewoon écht te lui! Heb nu eerst bewaarblikken gevuld met koekjes en losse thee die nog nergens in kon. Nu zo even kijken of ding al voldoende opgeladen is!
Peas on earth!
Koekjes? Sluiten de blikken wel goed af?

En ja, dat streefgewicht, zullen we dat spul met z'n allen inkopen? Dan moeten we toch korting krijgen, en dan is het streefgewicht inderdaad op 1 april zo gerealiseerd!
Maar dan mogen we dus allemaal op het achterste bankje van de waterfiets... hebben we weer een probleem

Koekjes... zei ik koekjes? Zal wel freudiaans zijn (ik snák namelijk naar van die lekkere koekjes met chocola en suikerspikkels erop). Ik bedoelde: dropjes (honingdropjes nog wel... heb me weten in te houden tot exact één dropje)
Peas on earth!
Hahaha, ik ga zo naar de AH, maar zal de koekjes ook mijden. Heb ook zin in zoet... dan maar wat anders, kwark ofzo!
quote:AgentL schreef op 13 maart 2009 @ 12:06:

Maar vandaag ben ik in een supergoed humeur (gevolg van bijslapen, zon die schijnt en nieuwe zomerjas die ik aan deed)

En ik ben dus weer goed bezig, joehoe!

Voor 4 april wil ik iig onder de 95 kilo uitkomen. Ik 'moet' alleen nog zondag mijn verjaardag vieren maar daar sla ik me wel doorheen.

Ja dat doet goed het zonnetje en de vogeltjes, heb ze vanochtend ook al gehoord!

Age, anders compenseer je die zondag door maandag een uur te gaan wandelen?

Krijg net een ECI zending binnen, want moest weer bestellen. Heb mijn lidmaatschap trouwens opgezegd, heb nu inmiddels wel genoeg boeken in mijn kast staan die ik nog moet lezen.

Maar goed, er was een aanbieding dat je voor 5 euro een cd met foute hits kon meebestellen. Die zit er dus bij...

Dus Flora is nu ff uit der dak aan het gaan op o.a. muziek van Mmilli Vanilli, dr. Alban en Boney M... Geweldig!!!

Ik heb me voor de sfeer ook even in gepaste kleding gehesen en wat vrienden uitgenodigd. Echt gezellig!

Staat je goed, die roze pruik hoor!

Knelt die armband daar je bovenarm trouwens niet helemaal af?
Peas on earth!
O leuk Floor! Mag ik ook komen?

Succes met boodschappen doen en loop het koekjes schap maar hard voorbij dan!! Ik heb gister mijn laatste kaakjes opgegeten. Dus nu kan ik nog kiezen uit kwark, appels, tomaten of boterham met kaas....

Hmm... Ik ga even verder en nu echt!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 maart 2009 @ 12:55:

Staat je goed, die roze pruik hoor!

Knelt die armband daar je bovenarm trouwens niet helemaal af? Ja, met veel pijn en moeite heb ik hem er omheen gekregen, maar hij moet er nu natuurlijk nog af!
quote:Vinyl schreef op 13 maart 2009 @ 12:56:

O leuk Floor! Mag ik ook komen?

[afbeelding]

Natuurlijk mag jij komen!

Ik waardeer het dat je zelfs een gepaste outfit gaat aanschaffen voor mijn party!!

Ik heb een oplossing voor snoep-zin gevonden:

Tic tac Lime & Orange (= 2 kcal per stuk)

Campino Yoghurt-fruitbonbons uit Duitsland (= 9 kcal per stuk)

en

Läckerol Kiwi passion (= 130 kcal per 100 gram)

Kleine kcal-arme (of bijna) snoepjes dus.

Hmmmm... even voor 'het gevoel'

Heb ze nu ook allemaal bij m'n computer staan hier.

En haha Erwt! Bij mij moet het dan ook meteen in elkaar. En ik heb niet eens een accuboormachine, moet je nagaan! En ál mijn kasten en meubels (ok, min een paar) zijn IKEA.

Ik gok dat ik trouwens wel hard moet trappen op de waterfiets. Want ik ben dan wel goed afgevallen, maar zit nog het verst van mijn streefgewicht af en ben het zwaarst van allemaal

Nu lunchen! Ik werd al gebeld door collega's (zit op kantoor aan andere kant van straat) dat de lunch klaarstaat.

Later!
Héél vervelend... Maar ik moet voor m'n werk een bonbon-relatiegeschenk regelen

Was net bij een chocolaterie maar die doen daar niet aan

Gelukkig wel een andere zaak gevonden. Ben nu aan het mailen hoe wij het willen hebben en ik kan het haast zien en ruiken! Hmmmm....

Heb zojuist ook even pasfoto's laten maken, moet m'n paspoort binnenkort vernieuwen. Ze zijn echt verschrikkelijk geworden omdat de fotowinkelmeneer me aan het lachen maakte Sta dus met een serieus-gezicht-die-in-de-lach-gaat-schieten erop

Verder heeft hij me wel veel info en advies gegeven over de aanschaf van een analoge digitale camera.

Was echt zo'n leuk muffig oud zaakje
Een analoge digitale camera???

Dat bestaat niet....

Bedoel je een digitale spiegelreflex?

Gaaf als je die gaat kopen, leuk speelgoed!!

Ben volgens mij vandaag niet zo goed in multitasken, haha!

Ik bedoelde idd een digitale spiegelreflex

We hadden het over analoge en digitale, ik ga dus nu de overstap maken van analoge spiegelreflex naar digitale spiegelreflex.

Maar met mijn wensen moest ik wel rekening houden met minimaal € 500,-

Ach, we zullen het zien, eerst maar eens sparen!
Oei, dat tikt aan zeg!

Ik heb geen spiegelreflex, want ik vind het voor vakantie zo'n gesjouw. Heb een wat uitgebreidere compactcamera, met wel 10x optische zoom. Fijn dingetje!
Zoooo... kast is in elkaar, gangkast ingeruimd, schuur ge-herordend (tip van de dag: denk niet dat je een ladekastje mét inhoud best even kunt verhuizen, want 1) te zwaar en verrekte nek 2) alles flikkert eruit 3) nu heb ik een zere arm ), boodschapjes zijn gedaan en nu ben ik kapot

Dat is ook mijn dilemma: spiegelreflex is móói, maar groot voor op vakantie... ach.. voorlopig toch geen geld, dus éigenlijk geen dilemma
Peas on earth!
Te groot maakt me niet uit, ik wil gewoon supermooie foto's maken en m'n analoge spiegelreflex en m'n digitale mju voldoen niet meer aan m'n wensen

Ik heb een kunstacademie-achtergrond waar ik ook fanatiek heb gefotografeerd.

En het kriebelt alweer een poosje, dus ik wil het graag weer oppakken

En nu ga ik afsluiten!

Word zo opgehaald door een vriendin, we gaan met de auto terug naar A'dam om naar een voorstelling te gaan.

Ook een hapje eten, maar ik zal me inhouden! (ben vandaag weer goed bezig )

Tot later vanavond!
Helleu! Goeie pruik Floor!

Digitale spiegelreflex is gaaf! Zie ook guppen op hyves.

Ik heb vandaag mijn nieuwe werkplek en collega's bewonderd, eerste dagmelding ingevuld en salaris te horen gekregen, allemaal leuk!

Daarna nog even de stad in geweest en mezelf een nieuwe spijkerbroek aangeschaft (ikke wel hoor, doet me niets) Eerlijk is eerlijk; ik heb een broek van drie tientjes, dus als ie wat ruim zit vind ik dat minder erg. Daarnaast nog (reden dat ik moest winkelen) nieuwe agendavulling Als LuiThuisBlijfWijf had ik dermate weinig afspraken dat ik wel zonder kon dus was het vergeten. Nou ja, hippe CarriereKees kan weer fijn en fris opschrijven hoe en wat!
Helleu!

Ik ben aardig moe, dagje opleiding heeft erin gehakt. Maar het zal vooral de combinatie met de rest van de week zijn denk ik zo.

Wel een interessante dag (voor Erwt, het Kernberg interview en het ontwikkelingsprofiel volgens Abraham), les van een psychiater gehad.

Vriendinnetje is over een uurtje ofzo hier voor kaasfondue dus heb net boodschappen gedaan. Ben ook trots op mezelf, ben naar de opleiding gefietst vandaag (is toch 20 minuten enkele reis).

Erwt, jij hebt wel een hele produktieve dag gehad zeg! Kan me voorstellen dat je daar doodop van bent. Was Xan teleurgesteld dat je zonder hem naar de Ikea geweest bent?

Vinyl, reuze goed dat je de spirit weer helemaal te pakken lijkt te hebben!

En Flora, gewoon even volhouden. Komt goed...echt!

Qua spijkerbroeken kies ik ook regelmatig voor Only. Die staan mij goed en zal algemeen ook nog eens goed te betalen.

Age, veel plezier vanavond! Al zal je dit waarschijnlijk pas bij terugkomst lezen denk ik Ik heb je even gemaild in verband met onze date aanstaande maandag.

Tien, jou heb ik ook terug gemaild!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven