Topics die je zijn bijgebleven

08-09-2018 11:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of jullie dat ook hebben.
dat je topics gelezen hebt, waar je misschien wel jaren later nog wel eens aan denkt.

Omdat het heftige topics zijn, nieuwsgierig bent hoe iets afloopt, of gewoon de schrijfstijl van TO je aanspreekt.

ik heb dat namelijk wel.
Het eerste topic waar ik nog wel eens aan denk, is van Lamaatje. Een heftig topic met een vervelende afloop. :cry:

Het tweede topic waar ik nog wel eens aan denk, was van iemand waar ik niet meer van op de naam kan komen.
Maar het kwam er in het kort op neer, dat door kleine veranderingen in huis, en spullen die ze kwijt was, ze zelf dacht dat er een vreemde in haar huis kon komen. Ze had op een gegeven moment zelfs camera's laten plaatsen. Uiteindelijk is er ook iemand gefilmd, waarvan ze het gezicht niet kon zien.
De horror als je het zou overkomen. :O Ben nog steeds benieuwd, of ze er nog ooit is achtergekomen, wie het was.

En jullie? hebben jullie nog van die topics die je zijn bijgebleven?
Dit topic is mij nogal bijgebleven: overig/meest-gedenkwaardige-viva-topic/ ... ges/412138
Dat topic heb ik helemaal niet gezien :facepalm:
Nou, slotje dan maar.
Ik had dit toevallig vanochtend.

In de weekendbijlage van het ad staat altijd een stuk van Joost Prinsen. Lezers kunnen hem dan een vraag stellen en die beantwoord hij.

Dit weekend was de vraag: Vrienden van mij hebben op mijn splinternieuwe slaapbank liggen seksen. Ik voel mij hier vervelend bij. Ligt dit aan mij?

Ik zal even kijken of ik een link kan vinden van het topic.
Oh slotje, dan stop ik met zoeken :proud:
Volgens mij zit Joost Prinsen ook op het viva forum, haha.
Marana-- schreef:
08-09-2018 11:10
Dit topic is mij nogal bijgebleven: overig/meest-gedenkwaardige-viva-topic/ ... ges/412138
Of deze:
overig/meest-heftige-topics-op-het-foru ... ges/402416 (meest recent en uitgebreid)
overig/topics-die-je-bijgebleven-zijn/l ... ges/334491
overig/welk-topic-is-je-altijd-bijgeble ... ges/185397
overig/welk-hilarisch-topic-staat-jou-n ... ges/393244
overig/viva-verhalen-vanaf-in-den-begin ... ages/49586
Dat topic van " Op naar de NIPT" van Flipje die zoveel heeft moeten doorstaan voor een doorgaande zwangerschap.
Laatste keer was ze zwanger, ik weet niet hoe het verder is afgelopen, maar dat topic heeft veel indruk op mij gemaakt.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
08-09-2018 12:10
Dat topic van " Op naar de NIPT" van Flipje die zoveel heeft moeten doorstaan voor een doorgaande zwangerschap.
Laatste keer was ze zwanger, ik weet niet hoe het verder is afgelopen, maar dat topic heeft veel indruk op mij gemaakt.
Volgens mij 31 weken zwanger en helemaal happy bezig met spulletjes uitzoeken. Leukleukleuk!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Marana-- schreef:
:hihi:

Daar dacht ik ook gelijk aan
Later is nu
Uit je openingspost: degene die op de film stond was haar buurvrouw die haar sleutel had. Dat vermoeden had ze ook al, daar is ze uiteindelijk achter gekomen door die camera's. Ik weet niet meer hoe ze het opgelost heeft.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
CaroMamaVanMaik schreef:
08-09-2018 12:17
Volgens mij 31 weken zwanger en helemaal happy bezig met spulletjes uitzoeken. Leukleukleuk!

En vooral gegund.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Marana-- schreef:
:proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven