Mobiel zombies
maandag 10 september 2018 om 08:25
maandag 10 september 2018 om 08:29
Mijn ervaring is dat niet alleen de kinderen hier last van hebben hoor. Je ziet dat overal, in het OV, op het werk, gewoon thuis. Ook bij genoeg volwassenen zie ik dat vaak. Mensen op de fiets appen ook gewoon vrolijk door ( ook tieners ).
Hoe heb je je dochter hiervan weten te overtuigen dan? En legt ze hem nu weg?
Ik stoor me er ook aan trouwens, op werk ook, zit je lekker te pauzeren met 5 anderen zit iedereen op die telefoon te loeren. Er wordt nog zelden wat gezegd. Gezellig hoor.
Ik stoor me er ook aan trouwens, op werk ook, zit je lekker te pauzeren met 5 anderen zit iedereen op die telefoon te loeren. Er wordt nog zelden wat gezegd. Gezellig hoor.
maandag 10 september 2018 om 08:36
Nou dit.JollyRider schreef: ↑10-09-2018 08:27Iedere generatie doet het volledig fout en ontspoort totaal in de ogen van de vorige, al sinds de oude Grieken.
En @TO: als je je bericht begint met 'ik wordt' neem ik je eigenlijk al niet meer serieus. Mss kun je online nog een spellingcursus vinden. Is dat gekoekeloer op dat schermpje tenminste nog ergens goed voor.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 10 september 2018 om 08:40
Yep.
Mijn kinderen spreken beter Engels dan Nederlands, door dat geloer op die schermpjes. Die maken ook van die rare zinnen. In het Nederlands dan. In het Engels doen ze dat niet.
maandag 10 september 2018 om 08:46
maandag 10 september 2018 om 08:52
maandag 10 september 2018 om 08:57
Ook op straat, zodat ze overal tegenaan lopen?
Ik vond Pokemon Go een geweldige uitvinding, kwam mijn kind tenminste weer eens buiten en in beweging.
Maar helaas, ook dat is niet goed begrijp ik nu.
maandag 10 september 2018 om 09:07
“The children now love luxury. They have bad manners, contempt for authority; they show disrespect for elders and love chatter in place of exercise.”JollyRider schreef: ↑10-09-2018 08:27Iedere generatie doet het volledig fout en ontspoort totaal in de ogen van de vorige, al sinds de oude Grieken.
(tis dat ik geen Oud Grieks kan)
maandag 10 september 2018 om 09:09
Het is het lot, zeiken over de jeugd, niemand ontkomt eraan.Lucifer2018 schreef: ↑10-09-2018 09:06Wat een zure zeikgeneratie.. alweer zo'n topic over de jeugd.
Of is dit onontkomelijk als je oud ben? Worden we allemaal zo vreselijk zuur over non onderwerpen boven een bepaalde leeftijd? Of is het een select groepje dat al zuurspugend geboren is?
maandag 10 september 2018 om 09:11
Maar iedereen mag zijn pauze toch zelf indelen hoe hij/zij wil? Misschien denken ze zelf wel over jou: ‘ heb je haar weer met haar geklets terwijl ik even rustig pauze wil hebben’.Madrid87 schreef: ↑10-09-2018 08:29Mijn ervaring is dat niet alleen de kinderen hier last van hebben hoor. Je ziet dat overal, in het OV, op het werk, gewoon thuis. Ook bij genoeg volwassenen zie ik dat vaak. Mensen op de fiets appen ook gewoon vrolijk door ( ook tieners ).
En ja ik zit in mijn pauze dus ook vaak met mijn mobiel. Is de enige tijd dat ik eventjes mijn berichten kan bekijken, en even rustig kan zitten zonder te moeten praten en luisteren.
maandag 10 september 2018 om 09:12
Ik vind er ook wat van. Ik heb een aantal van die beeldschermkijkende jongeren en ik heb echt wel regels (die ze aan hun laars lappen)
Ik ben zelf alleen niet bepaald het meest lichtende voorbeeld vrees ik. Ik hang in mijn vrije tijd ook achter een schermpje.
Degene die er nog het meeste commentaar op leveren zijn overigens de mensen zonder kinderen. Of de mensen met nog hele kleine kinderen. Wacht maar denk ik dan alleen maar, wacht maar
Ik ben zelf alleen niet bepaald het meest lichtende voorbeeld vrees ik. Ik hang in mijn vrije tijd ook achter een schermpje.
Degene die er nog het meeste commentaar op leveren zijn overigens de mensen zonder kinderen. Of de mensen met nog hele kleine kinderen. Wacht maar denk ik dan alleen maar, wacht maar
maandag 10 september 2018 om 09:13
maandag 10 september 2018 om 09:14
ik wordT
die ouderen van tegenwoordig kunnen niet meer spellen!
maandag 10 september 2018 om 09:24
Ik vind het onwijs irritant. Ik heb een nichtje van 5 die alleen maar op haar moeders telefoon wilt. Zijn we op familiebezoek zit ze de helft van de tijd op de telefoon, zijn we in een restaurant dan wilt ze constant spelletjes spelen op haar telefoon zelfs in de speeltuin zal ze het nog vragen. Ik ben echt de moeilijkste niet met mijn eigen kinderen, maar ik heb een kind van haar leeftijd en die twee zijn dikke vriendjes. En zonder telefoon kunnen ze uren zo leuk spelen samen. Wat nu dus vaak niet gebeurt door die stomme telefoon. Dus ja die zal als puber waarschijnlijk nóg erger zijn, als de ouders dat nu al uren achter elkaar toe laten.
maandag 10 september 2018 om 09:26
JollyRider schreef: ↑10-09-2018 08:27Iedere generatie doet het volledig fout en ontspoort totaal in de ogen van de vorige, al sinds de oude Grieken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 10 september 2018 om 09:26
dan zeg je daar toch gewoon iets van?Owlette schreef: ↑10-09-2018 09:24Ik vind het onwijs irritant. Ik heb een nichtje van 5 die alleen maar op haar moeders telefoon wilt. Zijn we op familiebezoek zit ze de helft van de tijd op de telefoon, zijn we in een restaurant dan wilt ze constant spelletjes spelen op haar telefoon zelfs in de speeltuin zal ze het nog vragen. Ik ben echt de moeilijkste niet met mijn eigen kinderen, maar ik heb een kind van haar leeftijd en die twee zijn dikke vriendjes. En zonder telefoon kunnen ze uren zo leuk spelen samen. Wat nu dus vaak niet gebeurt door die stomme telefoon. Dus ja die zal als puber waarschijnlijk nóg erger zijn, als de ouders dat nu al uren achter elkaar toe laten.
maandag 10 september 2018 om 09:34
Werkende moeders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
he lekker, hebben we het daar ook weer even over!
maandag 10 september 2018 om 09:36
Ik had gisteren een feestje met familie, ooms en tantes, neven en nichten. Al mijn neven en nichten hebben inmiddels kinderen. Iedereen liep met zijn mobiel om foto's te showen van de kinderen. Ondertussen werd er veel gepraat en gelachen.
Verder word ik heel erg moe en boos van dit soort topics. De jeugd van tegenwoordig is van alle tijden.
Verder word ik heel erg moe en boos van dit soort topics. De jeugd van tegenwoordig is van alle tijden.