Basis scholen Heemstede

14-09-2018 19:34 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met de wachtlijsten voor basisscholen in heemstede. Zij lijken allemaal een wachtlijst te hebben voor de kleuterklas van 2020 maar ben erg benieuwd naar de uiteindelijk realiteit van de wachtlijsten want waar we nu wonen lijkt t uiteindelijk allemaal los te lopen en komt een kind altijd wel op een basisschool dichtbij huis terecht omdat veel kinderen op wachtlijsten van verschilende scholen staan.

Wij zijn op zoek naar een huis in heemstede en zijn nogal geschrokken van deze verhalen

Gr suzan
Geen idee. Maar ik heb mijn zoon destijd wel met de geboorte al ingeschreven op een school in schalkwijk (haarlem) voor het geval ik terug zou verhuizen.

Heb ik niet gedaan en hier in het dorp gelukkig geen wachtlijsten.

Maar ik ken het wel van de regio en vriendinnen die hun kind vroeg inschrijven omdat er anders geen plek is op de school naar keus.
Die wachtlijsten bestaan en kunnen inderdaad betekenen dat je kind niet op de school van je keuze komt. Met name 3 scholen in Heemstede Noord (de B, de BH, en de J) hebben lange wachtlijsten. Ook de vrije school in Haarlem, de montessori en scholen in Haarlem Zuid kunnen niet alle aanmeldingen plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven