De nieuwe Apple iPhones

12-09-2018 16:44 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond worden de nieuwe iPhones aangekondigd!
Om 19:00 uur Nederlandse tijd begint de livestream. Gaat er iemand kijken?

Ik hoop op een nieuwe iPhone SE... Al die andere modellen vind ik veel te groot.
Vivo per lei
quattro35 schreef:
14-09-2018 15:53
Dit vat het wel goed samen vind ik......

https://www.dumpert.nl/mediabase/751344 ... hones.html

Duur, en vooral meer van hetzelfde

(Logisch, zo lang sukkels dat blijven kopen met die giga winstmarges, zou ik ook doen als ik Apple was ;-D
Android fan zeker ;-)..

Ik vind ze echt duur.. iPhones zijn altijd wel aan de prijzige kant geweest maar deze zijn wel heel erg duur..

Mijn iPhone 6 is zo goed als door helaas (eerder dan gepland,maar al bijna 4 jaar oud) maar ik was nog niet zo ver dat ik al het geld klaar had liggen voor deze.. Ik had pas volgend jaar in de planning. Dus nu even kijken wat ik doe. Koop ik een ouder model of refurbished of even een oud toestel lenen van 1 van de kinderen.

Ik ga naar Maleisie over paar weken, dus kan altijd nog daar kijken en zelfs naar Hong Kong vliegen als ik tijd heb (vlucht kost geen reet).. daar zijn ze stuk voordeliger en ik zit er niet mee om ding zo mee over de grens te nemen. Dus dat is ook nog overweging, maar dan moet ik even rekenen ;-)
Ik ga voor de Xr, even wachten dus nog. Volgens mij is die niet duurder dan de 7 destijds was. De Xr is iets groter dan de 7, wat ook wel fijn is met mijn steeds minder wordend zicht voor dichtbij :proud:
Mijn jongste krijgt die van mijn middelste, en niet die van mij, omdat hij niet bepaald bewezen heeft netjes met een telefoon om te gaan; die is al tevreden dat zijn 5s met defect scherm wordt vervangen.
En wat betreft de eeuwige Apple discussie: de stabiliteit van Apple vind ik fijn. Van alle andere besturingssystemen die ik geprobeerd heb en nog mee te maken heb, vind ik deze het prettigst. Niet om de blits mee te maken, geloof mij, dat interesseert in mijn omgeving niemand.
Ik moet ook wel zeggen dat ik bij Apple blijf vanwege de snelheid. Ik hoor iedereen in mijn omgeving klagen over hoe traag een Androidtelefoon wordt (ja, ook nieuwe toestellen...), terwijl ik daar met Apple nog nooit last van heb gehad.
¡Apagando las luces!
de nieuwe iOS 12 maakt je telefoon ook weer stuk sneller..

Ik heb vandaag mijn iPhone laten repareren ;-).. Hij doet het weer jeuj ! Dus ik kan nog even wachten met een nieuwe ;-0)
Ik vind die nieuwe iPhones niks. Veel te groot. Waarom houdt Apple geen rekening met dat er mensen zijn die gewoon niet willen overstappen naar een mobiel die niet in de hand past?
SombraOnline schreef:
17-09-2018 10:34
Ik moet ook wel zeggen dat ik bij Apple blijf vanwege de snelheid. Ik hoor iedereen in mijn omgeving klagen over hoe traag een Androidtelefoon wordt (ja, ook nieuwe toestellen...), terwijl ik daar met Apple nog nooit last van heb gehad.
Precies. Androidtoestellen waren binnen een jaar altijd wel "op", toen ik overging op een SE vanaf dat die uit was heb ik nooit meer gedacht aan een andere telefoon aanschaffen.
Misschien doe ik dat als er geen nieuwe iOS meer voor uit komt.
poldervrouw schreef:
12-09-2018 20:01
Mijn 6 is op sterven na dood.. dus ik kijk wel met interesse naar de nieuwe telefoons. De Xs ziet er goed uit, maar zal wel absurd duur zijn..

Ik koop mijn telefoons altijd maar 1200 euro ? (denk ik.. ik meen dat hij vanaf 999 USD is)... pittige prijzen
De USA prijzen zijn EXCL BTW dus tel er bv NL btw bij dan zit je al op ruim 1200 dollar. Beetje afhankelijk welke staat je koopt.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
poldervrouw schreef:
14-09-2018 16:12
Android fan zeker ;-)..

Ik vind ze echt duur.. iPhones zijn altijd wel aan de prijzige kant geweest maar deze zijn wel heel erg duur..

Mijn iPhone 6 is zo goed als door helaas (eerder dan gepland,maar al bijna 4 jaar oud) maar ik was nog niet zo ver dat ik al het geld klaar had liggen voor deze.. Ik had pas volgend jaar in de planning. Dus nu even kijken wat ik doe. Koop ik een ouder model of refurbished of even een oud toestel lenen van 1 van de kinderen.

Ik ga naar Maleisie over paar weken, dus kan altijd nog daar kijken en zelfs naar Hong Kong vliegen als ik tijd heb (vlucht kost geen reet).. daar zijn ze stuk voordeliger en ik zit er niet mee om ding zo mee over de grens te nemen. Dus dat is ook nog overweging, maar dan moet ik even rekenen ;-)
Als je in China komt en de echte dualsim koopt heb ik belangstelling :angel: Geen e-sim gewoon net als Samsung een dubbel kaartje.
Trouwens vorig jaar de iphone x als vervanger voor de 6 plus gekocht, stomste wat ik kon doen. Grote handen en een iphone x, dus ik ga achter de max versie aan maar wat ik wel heb geleerd is dat ik niet voor de 512gb ga. Normaliter hoogste gb maar dat gebruik ik dus niet en nu de opstap 64gb.
Ios 12 geinstaleerd op phone en pad, word ik op mijn pad weer heel vaak van het forum afgegooid, de laatste tijd ging dit net beter...iemand tips?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Niet meer forummen via je iPad ;-D

Nee, geen tips. Het forum is gewoon kut via tablets en telefoons.
¡Apagando las luces!
Leefvandaag schreef:
19-09-2018 21:13
Ios 12 geinstaleerd op phone en pad, word ik op mijn pad weer heel vaak van het forum afgegooid, de laatste tijd ging dit net beter...iemand tips?
Ik had hetzelfde maar het ook op marktplaats etc. Alle websites waar je moest inloggen gooiden mij er weer uit. Ik heb de website data verwijderd, altijd na upgrade geadviseerd, toen was het over.
thedutchwiseguy schreef:
19-09-2018 21:49
Ik had hetzelfde maar het ook op marktplaats etc. Alle websites waar je moest inloggen gooiden mij er weer uit. Ik heb de website data verwijderd, altijd na upgrade geadviseerd, toen was het over.
Thxx, het schijnt te helpen :)
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Ik hoopte op een nieuwe iPhone SE. Maar helaas. :(
Leefvandaag schreef:
19-09-2018 22:18
Thxx, het schijnt te helpen :)
Mijn tip? :angel: :jump:
thedutchwiseguy schreef:
19-09-2018 17:36
Als je in China komt en de echte dualsim koopt heb ik belangstelling :angel: Geen e-sim gewoon net als Samsung een dubbel kaartje.
;).
poldervrouw schreef:
21-09-2018 08:19
;).
Maken we van Viva gewoon een Chinees handelsplatform met Poldervrouw als directie :jump:
Wie heeft een nieuwe iphone in de handen gehad en wat was de eerste indruk?
Ik vind iPhone hoe dan ook erg sexy. Maar de nieuwe modellen, hoe sexy ook, verschrikkelijk duur.
Sinds gister heb ik de SE nadat mijn 6 toch echt wel klaar was. Heerlijk formaatje, dat heb ik wel gemist. Deze past weer in mijn broekzak.
En het mooie is, koste maar een paar tientjes met mijn goedkope abbo bij tele 2.

Van mijn werk gebruik ik al jaren de 5c, en die werkt nog prima.
daenerys79 schreef:
12-09-2018 16:50
ja ik ga wel kijken, in december koop ik een nieuwe. ff kijken hoeveel verder ik nog moet sparen :-D
met een maandsalaris kom je er wel zag ik :jump:
Mijn vrouw is vanmiddag gaan testen, even qua afmetingen fysiek met de plus versie vergeleken. Die maat vond ik ivm grote handen veel fijner dan mijn huidge x versie.

Ik heb net via Apple website de Xs max besteld, maar toch de lichtste variant omdat de vorige van mij de X 256gb was en ik die extra gb eigenlijk niet gebruikte. Van het verschil qua prijs met een 512gb kan je ook een applewatch kopen :jump:

Levering 1-7 oktober dus redelijk snel.
thedutchwiseguy schreef:
21-09-2018 13:34
Maken we van Viva gewoon een Chinees handelsplatform met Poldervrouw als directie :jump:

ha ha.. gezellig ;-)..
heb de XS vastgehad vandaag... vond de grootte meevallen (heb nou een 6) prachtig scherm, mooie kleuren..
Ik heb hem weer teruggelegd ;-)

Nog 2 maanden wachten en dan ben ik in Azie.. eens zien hoe het er dan voorstaat..
SombraOnline schreef:
17-09-2018 10:34

Inderdaad. Iedereen loopt te roeptoeteren hoe duur ze zijn, maar als je kijkt hoe lang ze mee gaan..
Ik ga ook echt geen nieuwe kopen om de nieuwigheid. Heb nu een 6 die nog perfect functioneert en eruit ziet als nieuw. Pas als hij de geest geeft komt er een nieuwe, en dan niet eens het nieuwste (en dus duurste) model.
Enige wat wel vervelend is, is het geheugen van 16Gb, daar ga ik in de toekomst niet meer op besparen.
.
poldervrouw schreef:
21-09-2018 22:34
heb de XS vastgehad vandaag... vond de grootte meevallen (heb nou een 6) prachtig scherm, mooie kleuren..
Ik heb hem weer teruggelegd ;-)

Nog 2 maanden wachten en dan ben ik in Azie.. eens zien hoe het er dan voorstaat..
Omdat jij niet naar China ging heb ik hem maar hier besteld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven