Wi-Fi met ! na update.

25-09-2018 10:31 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend is er een update geweest voor Samsung. Sinds ik die update heb uitgevoerd staat er naast het Wi-Fi icoon constant een uitroepteken. Dit zou op een verbindingsproblemen moeten wijzen, maar ik kan (zoals nu) gewoon op de Wi-Fi (zowel thuis als op het werk).

Ik heb de Wi-Fi aan en uit gezet. Telefoon (Samsung Galaxy J7) meerdere keren aan en uit gezet...maar het uitroepteken blijft.

Iemand een idee wat er aan de hand is en hoe dat uitroepteken weg te krijgen?
"I love not Man the less, but Nature more..."
De WiFi verbinding “vergeten” en die er weer opnieuw inzetten wil weleens helpen. Dus niet aan en uitzetten van de WiFi maar echt de verbinding eruit gooien en opnieuw instellen met wachtwoord van het modem.
Jake99 schreef:
25-09-2018 10:39
De WiFi verbinding “vergeten” en die er weer opnieuw inzetten wil weleens helpen. Dus niet aan en uitzetten van de WiFi maar echt de verbinding eruit gooien en opnieuw instellen met wachtwoord van het modem.
+1
Oké dank!

Ik heb dat geprobeerd, telefoon ook opnieuw laten opstarten, maar blijf het ! houden. Ook staat erbij 'internet misschien niet beschikbaar', toch kan ik wel internetten op de Wi-Fi.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Heb dat ook wel eens, soms werkt het inderdaad om je telefoon opnieuw op te starten of de WiFi helemaal opnieuw in te stellen. Ik had het vooral op vakantie bij slecht bereik. Welke provider zit je? Misschien daar even aankloppen, kijken of zij je kunnen helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven