Loopen hoe?

28-09-2018 17:45 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik lees veel mee hier en soms plaats ik wel eens iets. Ontzettend leuk forum!
Nu wil ik wel eens zoeken op een nick omdat ik dan benieuwd ben hoe het met die persoon verder is gegaan. Zonder dat ik daarvoor alle berichten
in de tread moet lezen. Maar zoeken op een nick levert niks op. Ik lees ook dat mensen loopen. Maar wat is dat en hoe doe je dat?

Groetjes en fijn weekend!
Klikken op nickname en dan naar 'alle reacties'
Those who don’t believe in magic will never find it
Zie je dat vergrootglas naast de paperclip, dan zie je een stafje Op dat vergrootglas moet je klikken dan zit je te loepen
Het is loepen...rechtsboven zie je een rondje met een stokje...een loep. Verder kan ik niet echt helpen helaas...
die ik wilde bestaat al...
A zo! Dank julie!!
Lopen

Loopen gaat niet gebeuren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
attribuutje schreef:
28-09-2018 17:47
Het is loepen...rechtsboven zie je een rondje met een stokje...een loep. Verder kan ik niet echt helpen helaas...
Oh! :rofl:
Dat kan ook nog!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moet je niet allemaal willen weten.😂😂😂
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
:sherlock:
Op de naam bij het bericht klikken, dan kan je alles zien van die persoon
het is nooit te laat om te leven
Trouwens, bij loopen denk ik aan het Engelse “loop”, een terugkerend continu iets, bijvoorbeeld een cd die je looped. Of eventueel inderdaad dat je even terugkijkt naar eerdere reacties.

Wat dat dan weer met een “loep” en het icoon van een vergrootglas te maken heeft is me nog steeds niet duidelijk. Oh well.
Als je leest dat mensen loopen... dan zie je niet dat ze allemaal loepen schrijven?
Nitflex schreef:
28-09-2018 19:08
Trouwens, bij loopen denk ik aan het Engelse “loop”, een terugkerend continu iets, bijvoorbeeld een cd die je looped. Of eventueel inderdaad dat je even terugkijkt naar eerdere reacties.
.
Creatief bedacht, zo heb ik het nooit bekeken.
.
Wat dat dan weer met een “loep” en het icoon van een vergrootglas te maken heeft is me nog steeds niet duidelijk. Oh well.
.
Met een vergrootglas, loep, kan je inzoomen op details. In dit geval dus de 'details' van de schrijver, aka, de reacties.

Ook nog een weetje: als je een soort foutmelding krijgt wanneer je iemand loept via het loepje ;-D dan sta je bij diegene onder de negeerknop.*

* de negeerknop is een ander topic :proud:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Lucifer2018 schreef:
28-09-2018 19:10
Als je leest dat mensen loopen... dan zie je niet dat ze allemaal loepen schrijven?
Dat is juist het rare eraan, want op Engelstalige fora is het ook “loop”, ook van het “in the loop” zijn, op de hoogte zijn.

Maar hier wordt dezelfde functie loepen genoemd, en dat komt dan waarschijnlijk door de loepje voor verder onderzoek. Maar met looping heeft het niets meer te maken.
Tja, één van de vertalingen van loep in het Engels is loupe (zegt google mij).
Misschien dat het in het Engels origineel ook als loep is bedoeld?
Looping als in doorlopend of terugkerend vind ik namelijk niet zo logisch voor deze functie.

In the loop zijn weer wel. Maar dat heeft weer een andere herkomst volgens mij?
anoniem_370003 wijzigde dit bericht op 28-09-2018 20:50
14.44% gewijzigd
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Je hebt gezocht op nick, het kan zijn dat deze persoon op anoniem is
Je hebt al antwoord op je vraag, maar dit is een loop :) :

Afbeelding

Voor het filmpje de link aanklikken :
https://www.yoopdeloop.com/archief/porf ... gsbeloften
nounou
Enn schreef:
28-09-2018 17:49
Lopen

Loopen gaat niet gebeuren.
Haha 'Lopen' ook niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven