Bezoek gedetineerde

30-09-2018 07:42 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend moet de gevangenis in. Weet iemand uit hoeveel bezoektijden hij kan kiezen? Aangezien bij recht heeft op bezoek 2 maal in de week 1 uur, en ikzelf ben veel aan het werk. Hoop dat iemand me hiermee kan helpen want er is niets over te vinden op het internet.
Of gewoon niet bezoeken.
pamelacourson schreef:
30-09-2018 08:36
Of gewoon niet bezoeken.

Sterker nog, ik zou er een punt achter zetten.
En jij hebt recht op een normaal leven, zou me niet teveel aan hem aanpassen doet hij ook niet aan jou.
Hij is iemand die willens en wetens de regels heeft overtreden die wij met elkaar hebben afgesproken, gemotiveerd door egoïsme of slechte zelfbeheersing. Maakt hem dat waard om je tijd aan te verspillen?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
https://www.dji.nl/contact/Bezoek/index.aspx
Tijd om nieuwe vriend te zoeken. Wat moet je met zo’n gast ? Daar kan je toch geen fatsoenlijk leven mee opbouwen ?
Lijkt me dat je voor deze vraag beter die gevangenis kunt opbellen om te vragen wat er mogelijk is qua bezoektijden.
Al die achterlijke poepberichten dat hij je tijd niet waard is, etc. van mensen die niet eens de context weten :roll:

Ligt er natuurlijk aan waarvoor, maar in veel gevallen zou ik ook gewoon achter mijn kerel staan hoor, doei.
Laat hem over aan gelijkgeaarden, die elkaar als het erop aankomt, verraden voor een paar weken minder straf.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Possa schreef:
30-09-2018 08:48
Lijkt me dat je voor deze vraag beter die gevangenis kunt opbellen om te vragen wat er mogelijk is qua bezoektijden.
Dit, dat kunnen ze je daar echt wel vertellen.
Ik zou deze vraag niet hier neerplempen want je weet al van te voren wat voor reacties je hier krijgt..... Dat is al jaren zo als het over gedetineerden gaat en daar schiet je dus helemaal niks mee op. Tenzij je komt trollen natuurlijk en het plaatst om de reacties.

Gewoon even bellen dus. Zo moeilijk is dat niet om zelf te bedenken.
Zeeepje schreef:
30-09-2018 08:49
Al die achterlijke poepberichten dat hij je tijd niet waard is, etc. van mensen die niet eens de context weten :roll:

Ligt er natuurlijk aan waarvoor, maar in veel gevallen zou ik ook gewoon achter mijn kerel staan hoor, doei.

Je draait niet de bak in voor heldendaden, of voor kleine misstappen. De liefde voor mijn kinderen is in beginsel onvoorwaardelijk, de liefde voor mijn partner niet.

Ik zou mijn kind dus misschien wel bezoeken in de bak, maar ik zou niet vierkant achter hem/haar staan. Voor een partner zou het einde relatie zijn.
hamaika schreef:
30-09-2018 08:52
Dit, dat kunnen ze je daar echt wel vertellen.
Ik zou deze vraag niet hier neerplempen want je weet al van te voren wat voor reacties je hier krijgt..... Dat is al jaren zo als het over gedetineerden gaat en daar schiet je dus helemaal niks mee op. Tenzij je komt trollen natuurlijk en het plaatst om de reacties.

Gewoon even bellen dus. Zo moeilijk is dat niet om zelf te bedenken.
Dit.
Bel de gevangenis hierover, zoek een forum voor familie/vrienden van gedetineerden.
Hier vindt men dat je als je eenmaal een misstap begaan hebt je geen enkel recht meer hebt op de normale dingen.
Stomme gedachte, want bij de reclassering is het alom bekend dat recidive het meest voorkomen wordt als iemand de 3 W's heeft. Werk, Woning en Wijf.
Dus je zou juist moeten stimuleren dat partners contact houden.
Misschien hebben ze wel samen Bonnie en Clyde gespeeld en heeft hij alle schuld op zich genomen :duckie:
Ik zou gewoon even contact opnemen met de betreffende gevangenis; die zullen je vast antwoord kunnen geven.
-Darkside- schreef:
30-09-2018 09:00
Dit.
Bel de gevangenis hierover, zoek een forum voor familie/vrienden van gedetineerden.
Hier vindt men dat je als je eenmaal een misstap begaan hebt je geen enkel recht meer hebt op de normale dingen.
Stomme gedachte, want bij de reclassering is het alom bekend dat recidive het meest voorkomen wordt als iemand de 3 W's heeft. Werk, Woning en Wijf.
+1
-Darkside- schreef:
30-09-2018 09:00
Dit.
Leuk! Een projectje!
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Recidive is juist in de fout gaan. Ik denk dat je minst bedoelt ipv meest.
Hij heeft weinig te kiezen.
Er zijn vastgestelde bezoektijden, dacht je echt dat jullie een date konden afspreken op een tijd die jullie schikte?

En soms gaan die bezoekuren niet door omdat er onvoldoende personeel is. En ze zijn vrijwel altijd overdag.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Madderijn schreef:
30-09-2018 09:37
Recidive is juist in de fout gaan. Ik denk dat je minst bedoelt ipv meest.

Het meest voorkomen WORDT. Prima zin hoor!
Andersom schreef:
30-09-2018 08:59
Je draait niet de bak in voor heldendaden, of voor kleine misstappen. De liefde voor mijn kinderen is in beginsel onvoorwaardelijk, de liefde voor mijn partner niet.

Ik zou mijn kind dus misschien wel bezoeken in de bak, maar ik zou niet vierkant achter hem/haar staan. Voor een partner zou het einde relatie zijn.

Als je het hele verhaal niet kent kun je niet oordelen. De partner van een kennis van mij heeft een paar maanden gezeten omdat hij de viespeuk die zijn broertje jarenlang op een laffe manier seksueel misbruikt heeft, ernstig mishandeld oa met een knuppel.
Nou ben ik helemaal niet voor geweld, maar in dit geval... :sarcastic:

Die pedo smeerlap heeft zoals hier in nederland vaak het geval is een lachwekkende ‘straf’ gekregen voor het voor het leven beschadigen van een jochie.
anoniem_376788 wijzigde dit bericht op 30-09-2018 09:56
0.40% gewijzigd
Of je kijkt op de website van de gevangenis zelf. Je zegt 'niks over te vinden op internet', dan heb je niet handig gezocht. Behalve bezoektijden vind je ook allerlei regels voor het bezoek zelf op de websites van de gevangenissen.

Succes en sterkte! Niet niks als je vriend de gevangenis in moet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Lilli-Putter schreef:
30-09-2018 09:54
Als je het hele verhaal niet kent kun je niet oordelen. De partner van een kennis van mij heeft een paar maanden gezeten omdat hij de viespeuk die zijn broertje jarenlang op een laffe manier seksueel misbruikt heeft, ernstig mishandeld oa met een knuppel.
Nou ben ik helemaal niet voor geweld, maar in dit geval... :sarcastic:

Die pedo smeerlap heeft zoals hier in nederland vaak het geval is een lachwekkende ‘straf’ gekregen voor het voor het leven beschadigen van een jochie.
Je speelt niet voor eigen rechter, nooit!
Zo'n actie verdient een flinke gevangenisstraf.
karin6789 schreef:
30-09-2018 10:01
Je speelt niet voor eigen rechter, nooit!
Zo'n actie verdient een flinke gevangenisstraf.
De overheid is vast dolgelukkig met goede, brave burgers zoals jij
Oeps mijn fout sorry! Te snel gelezen. Nog te sneller gereageerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven