Een hoop kabaal.
zondag 30 september 2018 om 12:16
Wij gingen regelmatig uit eten bij een voordelig restaurant.
De laatste tijd , begint het toch te storen dat er binnen zoveel herrie is , en vaak huilende of gillende kinderen.
In de zomer , kwamen we hier vaker , maar dan zaten we op het terras , waar het enigzins rustig toeven is.
Ben ik nu de enigste die zich vaak afvraagt , waarom ouders met kinderen gaan uit eten , als de kinderen zich niet gedragen kunnen ?
Of dat mensen onderling , de 1 nog harder wil praten als de ander.
Is dit de tijd van tegenwoordig ?
De laatste tijd , begint het toch te storen dat er binnen zoveel herrie is , en vaak huilende of gillende kinderen.
In de zomer , kwamen we hier vaker , maar dan zaten we op het terras , waar het enigzins rustig toeven is.
Ben ik nu de enigste die zich vaak afvraagt , waarom ouders met kinderen gaan uit eten , als de kinderen zich niet gedragen kunnen ?
Of dat mensen onderling , de 1 nog harder wil praten als de ander.
Is dit de tijd van tegenwoordig ?
zondag 30 september 2018 om 12:18
zondag 30 september 2018 om 12:22
Van kinderen heb ik nooit zoveel last. Het ergst vind ik groepen vrouwen die een avondje uit zijn, gebrul en gegier, en dat gaat dan maar door. Wij waren gisteren bij een overvol restaurant waar we tussen twee van die groepen zaten. Er was ook een huilende baby maar die produceerde een tiende van het kabaal dat enkele beschonken 50+ dames produceerden. Na 2 uur hadden we eindelijk ons hoofdgerecht op, maar de koffie hebben we maar overgeslagen. Gevlucht uit de herrie.
zondag 30 september 2018 om 12:27
Ik ga niet uit eten als ik rust wil.Draakje2018 schreef: ↑30-09-2018 12:25Je schrijft "een voordelig restaurant" dat zijn meestal de restaurants waar ouders hun kinderen mee naar toe nemen.
Als je in alle rust wil eten zou ik naar een duurder restaurant gaan.
zondag 30 september 2018 om 12:32
Ik schreef het aan jou, maar ook aan to.Draakje2018 schreef: ↑30-09-2018 12:30Maar ik heb dit ook niet naar jou geschreven maar naar to opener
zondag 30 september 2018 om 12:33
Ooit tussen groepen wielrennende mannen gezeten tijdens hun fietspauze? Die maken echt veel meer kabaal dan twee groepen vrouwen en twintig spelende kinderen bij elkaar.MinkeDeWit schreef: ↑30-09-2018 12:22Van kinderen heb ik nooit zoveel last. Het ergst vind ik groepen vrouwen die een avondje uit zijn, gebrul en gegier, en dat gaat dan maar door. Wij waren gisteren bij een overvol restaurant waar we tussen twee van die groepen zaten. Er was ook een huilende baby maar die produceerde een tiende van het kabaal dat enkele beschonken 50+ dames produceerden. Na 2 uur hadden we eindelijk ons hoofdgerecht op, maar de koffie hebben we maar overgeslagen. Gevlucht uit de herrie.
Ik vind het alleen zonde van mijn energie en mijn uitstapje, om me daaraan te ergeren. Er was ooit een kindvrij restaurant in Nederland; daar zou ik principieel niet zijn gaan eten.
Qua hard praten wat TO noemt: in veel restaurants is de akoestiek enorm slecht.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 30-09-2018 12:44
11.27% gewijzigd
zondag 30 september 2018 om 12:37
Ik snap zulke vragen op een openbaar forum niet.Draakje2018 schreef: ↑30-09-2018 12:33Waarom zou je dit aan mij schrijven ? Ik heb geen problemen met geluiden als ik uit eten ga.
zondag 30 september 2018 om 12:38
Lijkt me ideaal. Niet dat ik zo vaak uit eten ga en dan last van kinderen heb maar dan heb je het zeker niet.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑30-09-2018 12:33Er was ooit een kindvrij restaurant in Nederland; daar zou ik principieel niet zijn gaan eten.
Zo ook met hotels etc waar geen kinderen komen.
zondag 30 september 2018 om 12:41
Ik weet niet of het restaurant nog bestaat; er kwamen toen nl. veel klachten binnen van mensen die het discriminatie vonden.
zondag 30 september 2018 om 12:42
Dat lijkt me ook ideaal.
Ik heb ook niks tegen kinderen, maar ze lijken steeds luidruchtiger te worden , uitzonderingen daargelaten.
zondag 30 september 2018 om 12:42
Tja, dat je niet mag roken, en er geen honden mogen komen vind ik ook discriminatie.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑30-09-2018 12:41Ik weet niet of het restaurant nog bestaat; er kwamen toen nl. veel klachten binnen van mensen die het discriminatie vonden.
en ik rook niet, en ik heb ook geen hond.
zondag 30 september 2018 om 12:43
Ja dat zal best. Mensen zoeken altijd redenen om op hun achterste benen te kunnen gaan staan.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑30-09-2018 12:41Ik weet niet of het restaurant nog bestaat; er kwamen toen nl. veel klachten binnen van mensen die het discriminatie vonden.
Laatst was er ook een nieuwsbericht over zo’n restaurant in ik meen Duitsland. Die eigenaar was het beu en vanaf 17.00 mochten er geen kinderen meer binnen.
zondag 30 september 2018 om 12:45
Precies.Madeliefjees schreef: ↑30-09-2018 12:43Lijkt mij ideaal, net als adults only hotels. Heeft niks met discriminatie te maken.
Wij heb en ook wel eens ergens bij een klein cafeetje op het terras gezeten waar geen groepen welkom waren. Hij wilde dat mensen rustig een speciaal biertje konden drinken en hij wilde geen grote groepen ( er waren daar in e buurt veel vrijgezellenfeesten etc, die waren dus niet welkom).
zondag 30 september 2018 om 12:52
Ik heb zeker geen hekel aan kinderen, maar als wij met zijn tweeën zonder kinderen op vakantie zijn is dit echt heerlijk. Herrie is er nog genoeg overigens, vooral van groepen volwassenen die zonder kinderen op vakantie zijn dus ‘onbeperkt’ kunnen drinken.Madeliefjees schreef: ↑30-09-2018 12:43Lijkt mij ideaal, net als adults only hotels. Heeft niks met discriminatie te maken.